Mr.X
La meg med en gang si at selvfølgelig skal sikkerheten være ivaretatt, men utover det hvem i all verden bryr seg om hva andre får for resultater.
Det er noe absurd over at man på første tee kan bli spurt av ukjente hvor flink man er. Og får de ikke svar er det vondord å høre. Akkurat som om at det er helt greit å spørre ut fremmede om ting man ikke har noe med. Og nå vil jo noen si at man har noe med det. Og det er det værste ved hele greia. Det er en offentlig informasjon som man forplikter å meddele til de som spør.
La meg også si at jeg spiller golf selv og spiller mange runder i året, men altså så sliter jeg egentlig med å skjønne hva som er poenget med at man må sende inn bekreftelse på hvor flink man er 4 ganger i året og hvis ikke vanker det straff. Er ikke det sprøtt vet ikke jeg. Jeg har overhodet ingen interesse av å spåørre andre ukjente hvor flinke de er.
Så jeg har besluttet å ikke ha noe hcp lenger. Jeg får kortet mitt fra klubben og der står det tall, men so what? Det påvirker ikke meg og gleden ved å spille og det påvirker ingen andre heller. Og bare for å ha sagt det, jeg spiller ikke hcp turneringer.