Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åpne baner i Sverige NÅ!

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Starter denne tråden med håp om at vi alle, golfsugne spillere kan være litt oppdatert på forholdene i Sverige nå og i ukene framover. (Vestlandet har sin egen tråd på dette har jeg sett...)

Det ventes regn til fredag i Bohuslän, så Sotenäs tar avgjørelse fredag formiddag om de tillater spill til helgen. Torreby har vist nok åpent med vintergreener, men med bløt bane er sikkert ikke opplevelsen helt maks!

Håper på en solfylt tid de neste ukene!

Sverigefarer

over 21 år siden

Sverigefarer

Med 10 grader hver dag nå kan man stå og på se at snøen smelter her på østlandet. Det er klart at det da tørker fort på andre siden av Svinesund. Vi venter i spenning....

polle2

over 21 år siden

polle2

Orust er åpen med 17(!!) vintergreener.
Stenungsund åpner med vintergreener til uka og håper på sommergreener til påske.
Tjärns er åpen med vintergreener.
Skaftö ser ut til å åpne ila måneden...

Skal nedover første helga i påska, men hvor.... utålmodig....

Svensk

over 21 år siden

Svensk

Har vært varmerrekorder i Sør-Sverige. Jeg målte det til 20 grader i Växjö pr. 16 mars! Helt sykt

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Er det noen som har en link hvor man finner tilstands oversikt på svenske baner??

Jonny

over 21 år siden

Jonny

http://forum.golf.se:443/viewtopic.php?t=9413

varmere

over 21 år siden

varmere

fikk opplyst at det var 20 gr i køben i går, sikkert det samme i dag. Er nok ikke lenge før det spirer skikkelig nedover svenskekysten.

evonarg

over 21 år siden

evonarg

Det er veldig mange baner i Skåne som har åpent med SOMMERGREENER, se Speakers Corner på Golf.se under Golfspel. Der finner man nyttig info spesielt før helgen, og etter at rundene er spilt.
Med litt sol og ingen nedbør så er det åpning på Dynekilen 3.4.

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Hvor langt er det til skåne?

evonarg

over 21 år siden

evonarg

Torslanda ved Gøteborg er åpen på sommergreener

Geograf

over 21 år siden

Geograf

Til Golferen
Til Skåne er det mellom 50 og 60 mil. Dvs 50 mil til Helsingborg.

Bergenser

over 21 år siden

Bergenser

Ka e egentlig vitsen med denne diskusjonen ????

Diskusjon

over 21 år siden

Diskusjon

Hva er egentlig vitsen med Bergensere?

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Bergensere vitses det jo svært ofte med, det får være ditt problem om du ikke skjønner de vitsene, hr. Diskusjon.

Curtis Weird

over 21 år siden

Curtis Weird

Spilte Sotenes fredag og lørdag. Sol og sommergreener, men litt kaldt til tider ... På Dynekilen slo de også på sommergreener når vi kjørte tilbake. Fjellbacka så bra ut, men greenkeeperen vil vente lengst mulig.

Jonny fra Stovner

over 21 år siden

Jonny fra Stovner

Spilte Torekov GK fredag, lørdag og søndag. Bra forhold med grønne sommergreener. Banen ligger i Båstad, ca 4.5 timers kjøring

VårYr 3-handicapper

over 21 år siden

VårYr 3-handicapper

Jeg skal i Sverige spille på sommergreener 1,5t fra Oslo til 160 SEK i dagsgreenfee. Hvor det er ?? Det sier jeg ikke for jeg vil ikke vasse rundt i norske golf-idioter. Dere kan vente til superbanene dere har betalt 100 000kr for aksjer i åpner

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg om at så veldig mange ønsker å vasse i nærheten av deg, uansett...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her