Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbag

EJ

over 18 år siden

EJ

Er det noen som vet om en plass jeg kan få kjøpt 10" bærebag (standbag) m/ dobbel bæresæle. Trenger ikke 14 devidere da jeg synest dette tar mye av plassen.

snappy

over 18 år siden

snappy

Over alt.. Bare å bestille det

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Betegnelsen 8" 10" osv er bare dekkende på trallebager, da disse er runde. Bærebager er ovale for komforens skyld, og da blir det litt mere difust. Send meg en mail, så kan du i alle fall få deg en som er 10" på det bredeste.

snappy

over 18 år siden

snappy

Her er det vel snakk om en tour/staff bag.. 10" på det bredeste er jo nesten alle bagger.

Børje Pedersen, greit!!!. Jeg vil også ha en av de baggene du gir bort. Du sier: Send meg en mail så kan du iallefall FÅ deg en som er 10" på det bredeste.

Megaslice

over 18 år siden

Megaslice

Herreminhatt Snappy!

Et visdomsord fra meg til deg - helt gratis:

"Har du ikke noe fornuftig og/eller hyggelig å si, så hold kjeft!".

Jessssus!

Snappy

over 18 år siden

Snappy

Blir bare så enormt irritert på Børje Pedersen som vil selge produkter hver gang muligheten byr seg på dette forumet. Da kan han heller gjøre som Lars Christan Hansen å ha en annonse på scangolf.no

Og Megaslice.. Holdkjeft sier man ikke verken til barne eller voksne folk..

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Snappy>> Har hatt annonse her inne hver sesong siden jeg startet for flere år siden og kommer til å gjøre det i år også.
Her inne blir det stadig vekk stilt konkrete spørsmål om utstyr, og kan ikke se noe problem med at jeg gir svar. Det er da i alle fall bedre enn feil svar fra deg.

snappy

over 18 år siden

snappy

Hva er feil... Please svar meg

Snappy

over 18 år siden

Snappy

Standbag? OKI... Tar den

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her