Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Reisetips Monterrey, USA

REALIST

over 18 år siden

REALIST

hei,
jeg og fruen reiser om noen uker til San Fransisco, skal bo 10 minutter fra Pebble Beach. Er det noen som har gode tips for ivrige golfere? Anbefalte baner i området, rabattkort, gode golfbutikker osv?
Takk for alle tips.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Jeg vil anbefale Pebble Beach :-)

REALIST

over 18 år siden

REALIST

Pebble Beach er jo et ønske, men på hjemmesiden er prisen oppgitt til USD450 for en runde - det er godt dollaren blir lavere!!

...

over 18 år siden

...

Og så må du ha en overnatting i tillegg. Blir fort USD1000 for en runde.

Jonas

over 18 år siden

Jonas

Hold deg unna Monterey Golf Course. Den stinker. Prøv Poppy Hills, eller Del Monte.

Jeg vil gjerne høre hvilke baner du spilte når du er tilbake, og høre hva du syntes om de. Reiser selv til San Fransisco til sommeren.

God tur!

Hacker

over 18 år siden

Hacker

Poppy Hills er fin, ligger rett ved Pebble Beach og koster ca. $80?, anbefales.

tikk

over 18 år siden

tikk

Hvorfor må man ha en overnatting i tillegg hvis man bor
10 minutter unna?

snappy

over 18 år siden

snappy

Du sier du skal til San Francisco.. Da bør du spille denne.

http://www.harding-park.com

Dette er den beste banen jeg noen sinne har spilt. Betalt rundt $140 tror jeg i 2006.

Du husker kanskje banen fra PGA Tour i 2005. Tiger slo john Daly i omspill. Banen er fantastisk. Men bestill tid i god tid i forveien. Jeg var der klokken 06.00 uten tee time. Var alene så fikk bli med en toer ball klokken 08.30. (Var heldig der)..

Banen ligger ved Dyreparken i SF.

Håper du har en like bra opplevelse som meg.

Golfbutikker er det mange av i USA. Golfsmith i Marketstreet i SF er meget bra iallefall. Var ikke på noen andre som var bra.

Håper på et reise brev når du er der borte..

Go ferie

Snappy

Bønnings

over 18 år siden

Bønnings

Harding Park er veldig bra!
Jeg spilte den i oktober 2005 etter å ha hatt gleden å overvære World Golf Championship der i seks dager (to dager med trening først). I forkant av turneringen hadde banen fått en enorm oppgradering, så den er i meget god stand.
God tur!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her