Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Viasat GOLF vs SportN

Todd H.

over 18 år siden

Todd H.

Så i en tråd at noen mente at Viasat Golf burde dø og at noen var skikkelig misfornøyde. Jeg har dekoder på kabelnettet (ikke parabol) og ser på nettet at Viasat Golf sender noen ganger hvor SportN sender uinteressant fotball fra europa (understreker uinteressant for meg slik at jeg ikke hisser på meg evt. fotballsupportere her inne)

Kan noen gi en relativ objektiv beskrivelse av Viasat Golf og deres golfsendinger og er det noe å satse på? Evt. fordeler/ulemper ved å ha et slikt abonnement.

På forhånd takk!

H

over 18 år siden

H

Hei

Fordeler:
De sender fra alle ET og PGA sendinger. Et forbehold om Majors. jeg vet ikke hvem som har alle rettigheter
Du kan med Digital parabol velge mellom Svensk (default), dansk, Engelsk og norsk kommentator. Det er etter min mening supert. De engelske som D Feherty, Nick Faldo. Peter Kostis m flere går TN og HF en høy gang. De er flere divisjoner foran. Det er eliteserie herrer vs 6 divisjon damer.
De sender reprise flere dager etter søndag slik at man kan se avslutningen hvis man sovnet på søndag.
De sender også fra Champions Tour. artig å se gamle helter. De sender portrett program Artig med Gary Player og Jack Nicklaus.

Ulemper: Det er litt dyrt siden man må ha en viss grunnpakke for å få tilgang til V Golf.

haha

over 18 år siden

haha

du kan ikke ha det uansett....!

bobo

over 18 år siden

bobo

du må nok ha parabol, Todd. Holder ikke med dekoder, det er et av problemene med Viasat Golf....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her