Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Starttid Pebble Beach

Entusiast

over 18 år siden

Entusiast

Hei.
Jeg skal feriere i California i sommer, og vil gjerne spille en runde på Pebble Beach. I den forbindelse lurte jeg på om noen her har noen gode tips om hvordan man kan sikre seg en starttid der uten å bli ruinert. Jeg så på hjemmesidene til Pebble Beach at du skal bo to døgn på en av resortene der for å kunne booke starttid, og da har du betalt rundt 1100 USD bare for oppholdet. I tillegg komer greenfee som utgjør 475USD.

Er det mulig å få starttid der uten å bo på en av resortene? Jeg er i utgangspunktet interessert i å reise dit for å spille golf, og vet om mange gode resorts i Carmel til rundt 1100 kroner døgnet...

Til tross for at det faktisk er Pebble Beacg vi snakker om, så synes jeg 10.000 for en runde golf er litt i overkant:-)

På forhånd takk!

M04

over 18 år siden

M04

Neimen, du får jo spille både Pebble Beach OG Spyglass Hill med overnatting for bare litt i overkant av 10000.........

Jeg skal dit i april, men har ikke begynnt å sjekke ennå. Men - dersom du sjekker tilgjengeligheten i kalenderen, ser du at det alltid er en del ledige tider samme og neste dag.

Jeg regner at det er forhåndsbestillingen som er betinget av hotellopphold, ikke nødvendigvis spillingen. Ta en telefon og prat med de, så ordner det seg nok...

Entusiast

over 18 år siden

Entusiast

Hei M04.
Takk for tilbakemelding. Dersom det går an å få starttid samme dag eller dagen etter, så er det en veldig god løsning. Jeg antok at det sjelden var det i juli, men skal forsøke. Jeg vil gjerne høre hvordan du opplevde runden(e) der når du har besøkt banen(e) i april.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her