Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bestille køller på nettet

Sven

over 18 år siden

Sven

Hei,

Jeg har tenkt å bestille et jernsett på internett fra USA også lurer jeg på hvilke nettbutikker som er de beste, både på pris og support (i tilfelle retur blir nødvendig etc...)?

Hvor mye koster frakt fra USA til Norge vanligvis?

Og hvordan er det med moms, man må vel betale moms i Norge?

.Sven

golfer

over 18 år siden

golfer

www.edwinwattsgolf.com
beste butikken i usa!!

moms må du selvfølgelig betale!

.

over 18 år siden

.

http://www.golfbidder.co.uk/

Dette er en side som selger mange forskjellige merker brukte, og nye, golfkøller. Med returrett og garanti.
Har selv kjøpt, uten problemer.

Meget bra side.

Sven

over 18 år siden

Sven

Ok, edwinwattsgolf ser bra ut.

Hvor mye er momsen på? 25%, ikke sant?

Og når er det man betaler momsen egentlig? Når man henter køllene på postkontoret? Eller hva hvis det UPS eller DHL som leverer hjem til deg?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Momsen blir etterfakturert,
så den trenger du ikke bekymre deg over før etter en stund når den er glemt og du har brukt de kronene på noe annet.. :)

Sjekk forøvrig www.golfsmith.com og www.rockbottomgolf.com
for ikke å si www.tgw.com

Ole Gregert terjesen

over 18 år siden

Ole Gregert terjesen

hei

se på wavelandgolf.com de har gratis rescue ved kjøp av jernsett

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

De beste kuppene gjøres på ebay, men der er det også en viss grad av risiko. Jeg har kun positive opplevelser.

Men

over 18 år siden

Men

husk å la vær og sutre etterpå når du har oppdaget at du har handlet fake, og kjøpt katta i sekken.

golfer

over 18 år siden

golfer

hvis man handler på edwin watts så kan man være trygg på at det er ekte!

Hemmi

over 18 år siden

Hemmi

Da jeg handlet nytt køllesett hos Edwin Watts, ringte selgeren meg for å forsikre seg om at han hadde forstått alt riktig. De leverte varene i USA til en bekjent av meg, som tok det med seg hjem. Slapp da moms og frakt til Norge.

mocka36

over 18 år siden

mocka36

Jeg ville vært forsiktig på E-bay ihvertfall. Mye bra og mange seriøse aktører, men desverre også en del som ikke har noe der å gjøre. Så lenge du blir tilbudt å betale for varen gjennom Paypal som er en 100% trygg betalingsmåte så er du sikret sannsynligvis. Dersom noen ønsker at du skal overføre penger via andre metoder kan jeg garantere deg at det mest sannsynlig er noen som forsøker å lure deg.

www.edwinwatts.com er kjempebra. Jeg har bestillt derfra flere ganger. Rask og seriøst hver gang. Du får varen levert på døra, og selvfølgelig en momsregning i posten etter en liten stund. Dette anbefales på det sterkeste

OttO

over 18 år siden

OttO

www.paylessgolf.com får du utstyr til en rimlig pris.
Har selv kjøpt et sett der til halv pris i forhold til i Norge.
Betalte ikke moms, da jeg ba selskapet merke varen som gave.
Så det å betale moms er ingen selvfølge....

m

over 18 år siden

m

jeg har samme erfaring som mocka36, men benytter tgw.com

Hvem

over 18 år siden

Hvem

Kjøper du fra en av de store nettbutikkene som er nevnt i denne tråden handler du garantert ikke noe som er fake. Sikkert noen norske proshopansatte som er innom her og troller litt.

Er det noen forskjell i..

over 18 år siden

Er det noen forskjell i..

...pris fra Edwin Watts nettsidene i forhold til å kjøpe det i en Edwin Watts butikk?

Fins det noen andre nettsteder hvor de selger bra golfsko?

Olle

over 18 år siden

Olle

Ved kjøp på e-bay, så bare kjøp av selgere med mye positiv feedback, vil si at du er tilnærmet garantert å få "good stuff". Har selv utført rundt 100 - 150 handler på e-bay fra klokker til t-skjorter, og enda ikke blitt lurt.

Stian

over 18 år siden

Stian

Har handla mye rart på Ebay den siste tiden og har ikke blitt skuffet enda. har også handlet golfkøller herifra, siste var en meget pent brukt KC Xspeed 3+ Wood for en trivelig sum av 600 kroner inkl. shipping fra USA, slikt liker jeg :)

Golf

over 18 år siden

Golf

Ebay er bra. Holder du deg til de amerikanske nettbutikkene der er du sikker. De er seriøse. Frakt for et jernset er vanligvis 65 dollar, moms kommer i tillegg

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Nå er`n igang igjen, våren nermer seg, og da spetter jeg fram ved alle anledninger.
EdwinWatts og tgw har omtrent samme priser, det er dagens tilbud som kan variere litt fra tid til annen.
Ville dere som vanligvis bestiller fra USA, bestille fra Norsk webshop om prisen ble den samme, selvsakt med samme påslag for frakt og moms? Samtidig som dere blir sikret rettigheter etter den Norske forbrukerlovgivning?
Ett sett til US$ 700 vil med frakt, gebyr og moms koste ca. 6200 kr. ved bestilling fra USA, uten annen sikkerhet enn selgers godvilje. Ville det varæ mere interisant å få settet hjem for samme pris, med garanti og rettigheter for Norge?
Nettogolf kan ikke gjøre dette i dag, men mulighetene er til stede om dette er ønskelig. Det som er spørsmålet, er om det bare er prisen som lokker oss til å handle i usa. Er det kanskje spenningn ved å vente på pakke fra det store golflandet, eller er det andre produkter vi tar med i samme slengen. Dette enten vi har bruk for dem eller ikke, det er jo så billig.

Hacker

over 18 år siden

Hacker

Det interessante er å handle kjente kvalitetsmerker som Titleist, Taylormade, Ben hogan, Ping etc. mye billigere enn man får dem i Norge.

Børje Pedersen

over 18 år siden

Børje Pedersen

Fikk ikke presisert det, men jeg prater her om de store og kjente merkene.

.

over 18 år siden

.

øh, selvsagt vil det være interessant å bestille fra netttet, HER hjemme, hvis det fantes kjente merker som ble solgt rimelig! Det er jo den eneste grunnen til at man bestiller fra utlandet, da det ikke finnes noe som selger de kjente merkene på nett i norge.

Olle

over 18 år siden

Olle

Selvfølgelig vil jeg heller kjøpe fra en norsk butikk enn i utlandet hvis prisen var tilnærmet den samme. Ville sågar være villig til å betale litt mer for å komme under norske forbrukerrettigehter.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her