Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

mizuno

golf

over 18 år siden

golf

Har fått et tilbud på nye mizuno mx17 for 2900,-. Noen som har erfaring med disse?

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

ca samme pris (inkl. frakt + mva) som fra rockbottomgolf.com:

http://www.rockbottomgolf.com/07miztzmx17mrhst.html

Yorkie

over 18 år siden

Yorkie

Har ikke prøvd MX-17, men endte opp med MX-20 for ett par år siden etter å ha prøvd Ping, Callaway osv, og har ikke angret på valget ett sekund siden, mine neste klubber blir helt sikkert Mizuno (sikler fælt på MP-60 om dagen).
2900 for ett nytt sett høres ikke så gærnt ut, men modellen er vel utgått (ende)?

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Den ligger iallefall ikke på Mizunos nettside, så dette er fjorårets modell og vel så det.

Bert

over 18 år siden

Bert

En bekjent kjøpte nylig MP-60 og er så langt veldig godt fornøyd. Har selv prøvd Mizuno noen ganger, og vurderer sterkt å kjøpe. MX-17 står vel ikke lenger på produktlisten til selskapet, men prisen høres ok ut.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Sålenge det ikke er tyvegods høres det jo ut som et godt tilbud...

golf

over 18 år siden

golf

Det er fjorårsmodell og det er riktig at de er utgått, men noen svenske nettbutikker selger de ennå.
Takk for svar forresten :-)

golf

over 18 år siden

golf

.....og det er ikke tjuvgods :-)

golf

over 18 år siden

golf

Sjekket rockbottomlinken og de har stålskaft. De jeg har tilbud om har grafitt, men det betyr vel ikke så mye?

king Ben

over 18 år siden

king Ben

Det betyr ALT hvilken skafte det er.....

golf

over 18 år siden

golf

Tenkte mest på den prismessige delen. Jeg foretrekker grafitt.

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

Grafitt-versjonen er 10% dyrere; http://www.rockbottomgolf.com/07miztzmx17mrhgr.html

G

over 18 år siden

G

MX 17 Er lettspilte, og bærer preg av kvalitet.. Anbefales fra ca 25 til 36 i hcp. Prøv også MX 23.. litt dyrere men verdt det. Begge typene er gode sett.

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Ifølge Mizunos egen brosjyre for 2006 er anbefalt handicap for M-17 fra 8 til 30, med "core zone" 10-28.

Er det noen her inne som har erfaring med MX-900 eller MX-25?

Mizuno stallen

over 18 år siden

Mizuno stallen

Jeg har MX-900 og er fornøyd, i3 - 7 er skikkelig cavity monstre, ideelt sett skulle jeg sett at dette var forbeholdt 3 - 5. Uansett tar jeg i mot den hjelpen jeg kan få og køllene er veldig lettspilte. Jeg spiller forøvrig på HCP 6,6 så er vel egentlig ikke helt i målgruppa men prøvde mange sett og selv om jeg sikla voldsomt på MP60 så landa jeg på MX-900 (som er et helt annet type sett). Tror vell fornuften vant over følelsene... En annen ting er at hcp annbefalingene vell er rettet mot amerikanske hcp så en "normal" nordmann (meg selv inludert) må legge på en del på sitt hcp

Mizuno

over 18 år siden

Mizuno

Mizuno er konge.

Mizuno II

over 18 år siden

Mizuno II

Har prøvd både MX-25 og MX-900. Begge er veldig gode å slå med. Handicapet mitt tilsier 900, men hjertet sier 25. Eneste ulempen med 900 er fasongen, de ser litt klumpete ut når jeg adresserer kølla. En av de to blir valgt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her