Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Jeg Hater VIASAT!

er det MULIG.

over 18 år siden

er det MULIG.

FY FAAAN!

Nå var det altså 2-4 hull igjen av golfen, men de kutter ut, for å vise nederlandsk fotball!

Så nå går det FOTBALL på 3-- TRE---Viasat-kanaler(viaN, viasport1, og viasport DK) mens golffinalen er dyttet over på TILLEGGSBETAL-kanal!!!

DETTE SUGER ... VIASAT!

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Rått spill på slutten i dag. Rett i koppen fra sand fra Els, 10 metters putt fra Stensson, chip in fra Woods. Alt i løpet av et par minutter....

Så når det hele skal avgjøres....... så bryter Sport N sendingen.
'Hva faen i hælvettte er det Viasat tenker på?
Dette er ikke erting, det er bare idioti.

Er dette en bevisst strategi for å få en tilå tegne abonement på Viasat Golf??
Dette gjør at jeg hvert fall insisterer på å IKKE abbonere på Viasat Golf.

Sportssjef i Viasat, Stian Aune Kleppo: Skjerp deg, skjerp deg. Du blir bare mer upopulær av en sånn strategi.

.

over 18 år siden

.

Jeg kjøpte altså ViaGull, for en del hundrelapper i måneden, stort sett for å få de nordiske golf-kanalene. Så går det ett par måneder, og så skal golfen bli dyttet bort!!!

Dette er LURERI!! Nå skal jeg altså betale 100 kroner EKSTRA i måneden??? Er det ingen grenser?

????????????

over 18 år siden

????????????

Hadde viasat golf vært en kanal som det var mulig å få selv om man ikke bodde på landsbygden (les: parabol) ville det vært helt i orden. Men når halvparten av de som ser på ikke har mulighet til å abonnere på kanalen blir dette for dumt.

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Tror du ikke de i Viasat sitter og følger med på hva som skjer i markedet. De vet at bare de holder tommeskruene på lenge nok kommer Ola Dunk krypende til korset. Sånn er det jo med så mye annet. De har sikkert kalkulert med at folk ikke orker å protestere så lenge. De kjører sitt løp uten tanke for annet enn profitt så klaging kommer vi ikke langt med. Hvis de imidlertidig får mange oppsigelser får nok pipen en annen lyd....

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Kjære Stian Aune Kleppo; hvis du gjør slike triks som du gjorde på søndag en gang til så lover jeg deg at jeg aldri skal abonnere på Golfkanalen din. Hvis du tror jeg er så dum at jeg løper til Get for å tigge om Golfkanalen så tar du feil. Jeg har skjønt spillet ditt. Du vil at vi skal tigge om å få den kanalen på Get digital. Niks. Det tigger jeg ikke om med mindre jeg i så fall slipper den utrolige dårlige kanalen Sport N har blitt etter golfvoldtekten.

Jeg skal derfor be om at Get dropper SportN i pågående kanalvalg. Bare husk - Æ har mæktige venna......

Ærbødigst
dritsur Sport N abonnent.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her