Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

La ViaSat Golf DØ!

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Boikott ViaSat Golf! La kanalen dø! Det er den eneste måten å få golfen tilbake på SportN.

Ta en kikk på sendetidene for European Tour i Dubai på SportN.

Torsdag er det ingen sending på SportN før kl 12. Ingenting å sende, men sender de fra Dubai, som begynner kl 1030 på ViaSatGolf - NEIDA....
Her er det meningen du skal LØPE FOR Å KJØPE abonnement på ViaSatGolf.
Send heller en sur mail - og for all del - BOIKOTT ViaSatGolf!!!!

Men det er ikke det verste - ta en kikk på sendeprogrammet søndag. Selvsagt slutter SportN sendingen kl 12, for å sende det mye viktigere "Den nederlandske æresdivisjonen". Heldigvis har de kl 1425 igjen sendetid til golf, men tror du de sender avslutningen fra Dubai - NEIDA da er det tid for Enjoy Jakarta Astro Indonesian Open!!!! Heller ikke resten av dagen finner de tid til å sende fra Dubai.....

Så - for å sikre at golfen vender tilbake til SportN (og ikke forsvinner for godt) - BOIKOTT ViaSatGolf.

Jeg skal personlig pisse på baggen til alle jeg kjenner som abonnerer på ViaSatGolf.

ViaSatGolf må DØ!!!!

H

over 18 år siden

H

Tipper at alle golf-sendinger dør hvis ikke Viasat Golf består. Det er flere som ser på fotball, alpint og ski i Noreg så du kan bare drømme om at golf blir prioritert. Viasat 1 prioriterer de nevnte idretter og Norge får Viasat Golf fordi Sverige og Danmark er store der.
Jeg har abb på Viasat Golf. Vil fraråde å prøve å pisse på bagen min.

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

Piss på baggen min!

U.rea.

over 18 år siden

U.rea.

oki. Hvor er den da? Hvis den er på kjekstad, så kan jeg pisse på Bagen OG banen samtidig. Pissbane.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

hvis golf er så viktig å se på tv for deg så kan du vel koste på deg 99 spenn i mnd...

GET

over 18 år siden

GET

Kan se frustrasjonen... for oss som har kabel-TV, uten mulighet til å sette opp parabol blir det umulig å få viasat golf. Uansett betalingsvillighet.

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Hihi.
La mitt lille frustrasjonsinnlegg ut på golfsiden sine diskusjonssider også. Asbjørn Ramnefjell var todlig ute å sensurerte artikkelen pga faktafeil og (i tillegg) useriøst språk.

Hm. Veldig få faktafeil, men noe useriøs - joda. AF må ha tatt det personlig - mulig han er redd noen vil pisse på baggen hans?

Og ja, kjære GET, selvsagt kan jeg ikke få ViaSatGolf uten å flytte ut på landet... Men - det som plager meg ennå mer er at ViaSatGolf skryter av å "nesten" ha avtale om å vise 3 av 4 majorturneringer i år. Vel - det tror jeg ikke før jeg får se det...... (men det gjør jeg altså ikke likevel).

Så la ViaSatGolf dø - så kan vi se golf på ViaSat DK/SE, på SportN og på NRK.

Lei

over 18 år siden

Lei

Skjønner veldig godt at Viasat var nødt til å skape en egen golfkanal. De må jo for tid til å vise så mye annet... eller?

Hva viser de akkurat nå på Viasat1 (nå når Dubai skulle vært)

Jo TV-SHOP

Herregud. Min kabelleverantør kan ikke tilby Viasat Golf så nå tror jeg jeg skal si opp hele greia

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Hei Lei,

SportN ER ViaSat.

Hadde det ikke vært for ViaSat Golf ville selvsagt SportN vist golf fra kl 1030 idag.

Så - rett din frustrasjon mot ViaSat. Grunnen til at f.eks. Get ikke vil vise ViaSatGolf er at golf egentlig skulle bli vist på SportN (som de betaler for i grunnpakken) - men så prøver ViaSat å melke oss med en egen kanal i steden. Jeg synest egentlig det er bra at Get hindrer ViaSat å jekke prisene.

Så - la ViaSat Golf dø - så vender golfen tilbake til SportN!

Lei

over 18 år siden

Lei

OK, men nå bor jeg i Sverige da... og der finnes det ikke noe SportN.

Alt har blitt sendt på VIasatSport1 til nå. Nå sendes ALT på Viasat Golf, en kanal som bl.a. COMHEM (sveriges største kabel-TV-leverantør) ikke har med i utbudet... skandale... Håper det er litt bedre i Norge for Dere.

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Nix. Her er det akkurat like ille.....

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Q.E.D.

Pappskalle

over 18 år siden

Pappskalle

Hahahahahahahhaaaa!

Golfere er som sauer, de går i flokk og klarer ikke tenke lenger enn neste sesong uansett.

ViaSat Golf blir en økonomisk braksuksess for ViaSat, og Sport N kommer bare til å sende dritt.

Rick

over 18 år siden

Rick

Ikke noen økonomisk braksuksess fra min side til de, da jeg nå sagt opp Viasat totalt

Pick

over 18 år siden

Pick

oi... ja, når Rick har sagt opp, da er det kroken på døra....

Sofagolfer'n

over 18 år siden

Sofagolfer'n

Rick er likevel en helt, Pick er det han er...

Rick

over 18 år siden

Rick

Nei, men det er nok ganske mange som gjort som meg virker det som.

Skyggegolferen

over 18 år siden

Skyggegolferen

Jeg har også sagt opp. Gidder ikke betale meg gjennom tre pakker for å "få lov til" å betale 1200 kroner for å se golf....

....

over 18 år siden

....

Måtte bare BUMPE denne opp etter ViaSat sin latterlige reklame-stunt. Se tråden til Undrende (ViaSat blablabla) som er ren svindel!!!

.

over 18 år siden

.

nuvel ..., du skjønte jo etterhvert i den andre tråden at det nok isåfall var den dårligste "reklamen" ever, og at innlegget nok var ment som en klage.

Vil bare påpeke her også, at det innlegget til undrende, var ihvertfall i mine øyen, ment som en mishagsytring mot Viasat, og ikke ett reklamestunt.

...

over 18 år siden

...

Jajajajaja! Men han hadde da ikke trengt å ta med telefonnummer og hele pakka....

Jeg hater ViaSat så høyt at jeg ikke klarer å lese. Det blir bare svart...

.****

over 18 år siden

.****

Ja, så gjorde de det (igjen). Nå viste SportN golf tors og fre, men nå i helgen, så viser de boxing... Herlig. FY F...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her