Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

the K club

larsærn

over 18 år siden

larsærn

er The K club en offentlig eller privat bane??

HALLO??

over 18 år siden

HALLO??

ER DET NOEN HER???

Humm

over 18 år siden

Humm

Du får vel bare vente til noen som vet dette svarer. Hvis larsærn ikke godtar mer enn 24 minutter fra han stiller et spørsmål, til han får svar, ja da er larsærn litt for utålmodig.

æhemm

over 18 år siden

æhemm

Men kan du ikke svare da, så han ikke fortsetter å væreså utålmodig?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Her er en nettside som det står på:

http://www.justfuckinggoogleit.com

Ernie

over 18 år siden

Ernie

Det er en bane du kan spille greenfeespill på, ja. Både Palmer og Smurfit banene.

Var over der for en stund siden og spilte. Hører rykter om at prisene har flydd i været. Jeg betalte 115 euro vinterstid. Da var det vel ca. 250 om sommeren. Tror det er enda mer nå etter Ryder Cup. (euro altså)

Verdt noen kroner, men hvis det nærmer seg 300 euro er det jo et alternativ å vurdere noen av de andre glimrende banene i Irland.

Humm

over 18 år siden

Humm

til æhemm: Jammen jeg vet jo ikke svaret. Da kan jeg dårlig svare han.

Privat

over 18 år siden

Privat

K CLub er privat, eid av forretningsfolk i Dublin. Begge banene er åpne for gjestespill, om du har råd til det...

Dilter

over 18 år siden

Dilter

For å være litt mer spesifikk. Banen ble bygget på initiativ av Dr. Michael Smurfit, Irlands rikeste mann, og jeg tror han fremdeles eier den. Det er grunnen til at banen er vert til Smurfit Open på Europaturen.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Igjen vil jeg gjerne anbefale www.justfuckinggoogleit.com . Ved hjelp av denne siden har jeg funnet ut av både historikk, nøyaktige greenfee-priser hotellpriser, muligheter for instruksjon osv.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Sunny, bunny har ingen lært deg at en ref. til den nettsiden ikke er morsom i alle evighet. Kanskje de som spør ønsker seg kommunikasjon og ikke bare et dødt søkeresultat? Hva vet jeg. Men vi har fått med oss at du kjenner til www.justfuckinggoogleit.com nå. Takk skal du ha og duly noted.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Hen: Har du prøvd å søke på K club? Da finner du hjemmesiden deres, som igjen er veldig god og informativ. Dersom han ønsket dialog så måtte han eventuelt spurt om noen hadde erfaringer e.l. Faktaspørsmål egner seg desidert best på google.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her