Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfferie i Vest-Sverige??

Klaus

over 18 år siden

Klaus

Hei!!

Vi er fire voksne golfvenner som holder på med å planlegge årets golfferie.
De siste årene har vi vært på Himmerland, men kunne i år tenke oss en plass i Vest-Sverige.

Målet med turen er mye golf, bo greit, men billig. (Dette synes vi Himmerland byr på )

Har noen der ute spilt/bodd noen plasser i Sverige som byr på det samme som Himmerland.

Dvs; Kunne spille 36 hver dag, bo i hytter med god standard, gode baner og dette til en grei pris.

Håper på mange svar..

Ha en fin dag.

OB

over 18 år siden

OB

Kommer an på hvor langt sør dere skal dra. Har vært både i Halmstad og Stenungsund siste årene. Begge stedene er veldig veldig bra. Halmstad er jo kjent for å ha noen av Sveriges aller beste baner. Masse boalternativer, fra campinghytter til hotell. Litt langt å kjøre dit for en helg synes jeg.

Bodde på Stenungsbaden på Stenungsund for et par år siden. Betalte 2600 SKR for 4 runder med golf, og 2 x 2 retters middag (fredag og lørdag) samt frokost lørdag og søndag. Bra liv på hotellet med flere barer, danseband og disco.....Spilte Orust, Kungälv Kode, Mjölkerød og Lyckorna. Banen i stenungsund var stengt når vi var der, litt synd for den er veldig bra. Av de nevnte baner så var Mjölkerød og Lyckorna veldig bra. Mens Kungälv kode var helt grei...Orust var dårlig synes jeg.

Du har 4-5 andre baner også 20-30 min kjøring fra hotellet.. Mjölkerød ligger oppe ved Tanum og tar ca 50-60 min å kjøre til hotellet. Vi tok denne banene på vei hjem.

raymon

over 18 år siden

raymon

http://www.geocities.com/raymongk/pasjetour2006.html

vanern

over 18 år siden

vanern

Anbefaler Vänern rundt paket. Rimelig og godt utvalg av baner.
Det kryr av baner i Sverige.
God tur

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her