Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

"Nye" Strømstad

Teldar

over 18 år siden

Teldar

Planlegger vårens golftur. Er denne banen blitt bra etter ombyggingen? Eller anbefales heller mjølkerød?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Banene er ganske ulike, begge morsomme!

Slik jeg ser det er kvalitet spillefelt/greener myyyye bedre på Strømstad, men hullene på Mjølkerød er mer opp&ned og bort&fram.

Strømstad etter ombygging: anbefales!
Mjølkerød: anbefales!

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Har ikke spilt Strømstad på noen år. Hva gikk ombyggingen ut på?

Olsen

over 18 år siden

Olsen

Strømstad har i et øyeblikk av ubetinget fremtidstro begynt på å utvide til 27 hull. Prosjektet har foreløpig strandet på 21 (!?). Så har de stengt 3 av de gamle hullene og gjort disse om til "treningshull". Det gamle hull 18 er gjort om til hull 9 og avsluttningen er nå ett kjedelig par 3 hull inn mot klubbhuset. Det kan være at det er jeg som har blitt mer kresen med årene, men jeg synes Strømstad var bedre før ombygningen.

Teldar

over 18 år siden

Teldar

Takk for tips. Da spiller vi begge!

LunaDN

over 18 år siden

LunaDN

Helt enig Olsen.
De har klart det kunsstykket å bruke ,var det 30 mill?, på å bygge om en fin bane til noe dårligere.
Blandt annet ved å ødelegge de gamle hull 7 og 8

ManoWar

over 18 år siden

ManoWar

Syns Strømstad har forbedret seg etter utbedringen. Alt er blitt bedre, men det siste du husker er 18. hullet. Et tragisk hull på ca 130-140 m, flatt med relativ flat green. Syns de burde gjort noe mer ut av 18.

Ellers en veldig bra bane! Både Mjølkerød og Strømstad! Spill begge ja! Ikke så langt mellom hverandre..

H

over 18 år siden

H

Hadde spilt Torreby, Mjölkerød og Fjällbacka flere ganger før Strömstad ville blitt vurdert.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her