Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hauger Klubb hus brant ned

MM

over 18 år siden

MM

Føler med dere.
Hørte at hovedhuset på Haugergolfklubb brant ned i natt.

Truls

over 18 år siden

Truls

Så den dårlige nyheten. Føler med dere jeg også. Godt at kontorer, shop og andre ting ikke er i samme hus! Håper dere får satt opp et nytt og fint klubbhus så fort som mulig!

Tom

over 18 år siden

Tom

Ja leste akurat avisen på nettet. Det var klubblokaler og kjøkken/resturangen som gikk. Er vel ikke bare bare å få den oppe å gå igjen heller??. Ekstra kostnader for aksjonærene kansje?. Håper forsikkeringen var i orden.

Pyro?

over 18 år siden

Pyro?

Forsikringen er veldig bra.
Kanskje litt FOR bra?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

ja, nå mangler det bare at debattanter skal "vite" at det er kriminelle administrasjonsansatte i Hauger også nå, for det er nok svært sannsynlig.....

saklig..

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Kanskje de hadde lagt seg ut med Miklagardmafiaen?

Spøk til alvor, dette var trist. Håper alt ordner seg med forsikringsoppgjøret.

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Viste ikke at Hauger GK hadde klubblokaler jeg. Men jeg har jo bare spilt der i to sesonger. Det er en restaurant der, men det er vel ikke det som regnes som klubblokaler? Selvfølgelig synd at det hovedbygningen brandt ned, det var et fint gammelt hus. Selve restauranten har vel minimal betydning, for mange (les veldig mange) har med matpakke og drikke.

L. Avm Ål

over 18 år siden

L. Avm Ål

Den kommentaren kunne du spart deg Solskinnsgjøk!

Håper Hauger vrir den ulykksalige hendelsen til noe positivt. Lykke til med alt arbeidet som ligger forran dere!

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Solskinnsgolferen: hehe. Jeg syns den var litt morsom jeg :p

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Enig med Flucker. Solskinnsgolferen er mosjom, især når man tar opphavet i betraktning :-)

Golfer fra Nittedal

over 18 år siden

Golfer fra Nittedal

Synes det er svært trist at dette skjedde.
Når det gjelder innleggene som kommer, er det merkelig at folk kan fleipe med dette.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Ja. La oss drepe all fleip! Dævven her er det mange med psykologisk innsikt.

(Jeg skjønner at jeg må presisere, ellers går vel noen av skaftet her: For det første har ingen her fleipet med Hauger på noen vondsinnet måte, for det andre er fleip og ironi ikke nødvendigvis det samme som respektløshet. Selv om noen tydeligvis ikke ser forskjellen)

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Det kan være fleip å kalle noen idiot, men noen kan ta det (feil) og ta livet av denne personen. Folk er forskjellige. Behøver ikke å være dum for det. Man kan selvfølgelig fleipe med at et hus har brendt ned eller at dattera har blidt voldtatt men regn med at reaksjonen er forskjellig. Mensker er forskjellig og heldigvis for det. Jjeg ville ikke fleipet når et hus har brendt ned men respekterr at noen gjør det og tenker for meg selv (Idiot). Ha en fin dag

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Tarzan: "Jeg ville ikke fleipet når et hus har brent ned men respekterer at noen gjør det og tenker for meg selv (idiot)..."

Det kaller jeg respekt :)

Orik

over 18 år siden

Orik

Den gamle restauranten brant ned og de kan bygge opp en ny moderne en, det må da være positivt. Og helt gratis også, siden det blir en forsikringssak. De kan til og med bygge det nye huset i samme stilen som resten av tunet og da er jo nesten alt som ved det gamle, bare nytt og sikkert mer økonomisk å drive. Så da er det vel ikke bare negativt da. Ikke var huset verneverdig heller antar jeg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her