Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ledende produsent på grafittskaft

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Jeg har lest at Sk/Fiber er verdensledende i teknologi på grafittskaft. Er det noen som har prøvet disse skaftene? Jeg vurderer et 50" skaft i driveren min og "Pure adrenaline" ser meget bra ut for meg.

Likeså har de et skaft med "Taper tip" (Tour Performance) som også der bra ut. Noen som har brukt disse? Jeg spiller med Titleist 680 jern og de har "taper tip" så da er det ikke så mange skaft å velge i.
Tar gjerne imot synspunkter...

Her er web adr. deres

http://www.skfiber.com/specs.html

Lars-Chr Hansen

over 18 år siden

Lars-Chr Hansen

I prinsippet er det bare å borre opp hoselen så kan du velge blant alle typer skaft. Det forutsetter at den aktuelle hoselen ikke er fo smal nederst mot hodet , og at den derfor ikke tåler dette mht fare for brudd ved senere eventuelle vinkeljusteringer.
Dette kan være en grei løsning for de som MÅ ha grafittskaft.
Nå bør det i samme slengen nevnes at det i dag lages svært lette og myke stålskaft, så det skal mye til om ikke et av disse passer

Lars Chr. Hansen

veggiss

over 18 år siden

veggiss

verdensledende er vel å ta i, men gode skafter lager de. skal sette inn et tour trac 80 skaft i 3 wooden nå, er spent på resultatet.

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Takk for svar. Jeg stikker innom en dag LC....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her