Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Wwwææææhhhh- Tiger spiller ikke The Open

Wiger Toods

over 18 år siden

Wiger Toods

Leste på nettavisen at Tiger ikke spiller The Open dersom det krasjer med fødsel! Snufs! Hva er vel The Open uten ham? Han har jo vunnet hvert år siden 2005!

U know I'm OPW,and U know me

over 18 år siden

U know I'm OPW,and U know me

"Hva er vel The Open uten ham? "

Spennende...?

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

Hvem bryr seg om TW stiller eller ikke? Kuddent ker less!!

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

For oss som ikke er blodfans blir det like leit som at temperaturen synker 0,1 grad. Kanskje en spiller med karisma kan vinne i stedet ;-)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

oiii........ SS.... den var rå.... hehe...

LP: skjerp deg.. jeg vet du har bilde av Tiger over senga di.. du skriver bare i affekt

Leif-Ahmed

over 18 år siden

Leif-Ahmed

Helt enig med Smilende Sam. Nesten hvem som helst som vinner føler du glede for. Men det gjør jeg egentlig ikke så mye for Tiger. Dette har ingenting med at han har vunnet så mye før, men rett og slett fordi han som Smilende Sam sier ikke utviser karisma hverken på eller utenfor banen.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

je kjinner ei lukt.... og det e lukta ta..... missunnelse....

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

På den ene siden er det jo klart at smak og behag er forskjellig.

Men å si at Tiger IKKE har karisma, vel - det er vel nettopp karismaen hans Nike og alle andre betaler så mye for.

At man blir lei av ham fordi han har vært i rampelyset de siste 10 årene er en annen sak.

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

Latterlig!!!!.........ikke du NGB GT (med turbo?)

snappy

over 18 år siden

snappy

Helt enig med NGB GT... Tiger har vel nesten størst karisma i hele golf sirkuset. Han har en helt unik personlighet, lidenskap til golf, og ikke minst til å vinne.

For meg er det viktig at Tiger spiller The Open, men det som er trist er at jævla ngf legger Lag-NM og resten av divisjonene nettopp denne helgen. Hva faen er vitsen med det.. Sorry at jeg banner her, men dette har plaget meg i mange år nå. Og dette året skal jeg bo i UK ikke langt fra The Open banen.. Sitter igjen med et valg om å spille for klubben min, eller reise en time å se på The Open.. hmf... Må nok spille selv ja.. Blir ikke mye støtte til andre turneringer ellers.. Blir så sint...

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Turbo er ut. Må ha noe med dreiemoment over hele spekteret, vet du :-)

Geir

over 18 år siden

Geir

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, det betyr jo at andre kan vinne da!!!! Jippi for resten!

Antispennende

over 18 år siden

Antispennende

Noen ganger dukker det opp superstjerner som ødelegger all spenning i en idrett.
Det er ikke morro å se på skiskyting når Bjørndalen er med, det er ikke morro å se på golf når Tiger er med, det var ikke morro å se på langrenn når Bjørn Dæhli var med, eller hopp når Matti Nykänen var på topp.
Det er heller ikke morro å se på samme idrett når stjernen ikke stiller for man får følelse av at man ser på en B-versjon.
Forøvrig gir jeg blaffen i om Tigergutt stiller i the Open eller ikke. Er mer interessert i at en eller flere nordmenn skal være med der, men tviler på at noen klarer å kvalifisere seg.

Fred

over 18 år siden

Fred

Mye rart. Er det en golfspiller som er morro å se på så er det Tiger Woods.

71st

over 18 år siden

71st

Nesten ingen som har noe emot att Federer vinner alt som er i tennis. Men det er fordi han har karisma, til forskjell fra Tiger

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Nå sitter han faen meg han helvetes Westereng og skravler uavbrutt om Tiger igjen, sannsynligvis mens han har minst én hånd nedi buksa. Satan så irriterende! Jeg orker ikke mer!!

Indek sni

over 18 år siden

Indek sni

Alter. Gå og legg deg.
Ta gjerne hånda i buksa. Det er vel antageligvis det eneste du får ikveld

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Westereng er en offentlig person, og det er lov å uttrykke sin ekstreme misnøye mot ham som kommentator.

For øvrig gikk jeg og la meg omtrent like etter at jeg skrev det innlegget i går kveld.

H

over 18 år siden

H

Alter Ego
Du kan uttrykke misnøye, men det du skriver er jo direkte ekkelt.
Greitt at OPW er en Tiger-beundrer, men du bør styre deg, nettopp fordi du er anonym og at du navngir han.

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Nei, det er ikke greit at OPW er en Tigerbeundrer, og jeg klarer ikke lenger å styre meg. Nå har det gått så langt at jeg ikke orker se på lenger.

H

over 18 år siden

H

Når det har gått så langt at du ikke orker å se på så vil jeg anbefale deg å skaffe digital parabol.
Jeg så på i går og hørte på Nick Faldo og Kelli .... husker ikke etternavnet. Hadde også valget med dansk og svensk kommentator og OPW.

Alter Ego

over 18 år siden

Alter Ego

Er ikke aktuelt å henge opp noen trygdevimpel på min finmalte husvegg, men mulig jeg kan få svensk og dansk kommentator med dekoder fra UPC? Skal undersøke mulighetene, så slipper dere mine utbrudd om de norske :-)

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

OPW er like fin som han liker Tiger han!
Det som er latterlig er at ikke R & A flytter the Open til etter fødselen til Elin og Tiger.
Dette burde R & A ha hatt møte på med en gang terminen til herr og fru Woods var klar!
Fy og skam!
De beste må delta!

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Trygdevimpel, hehe, tipper en del følte seg truffet.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

haha...aldri hørt det om en parabolantenne før.

opw burde spist et brett blåvalium før hver sending, da hadde han kanskje holdt kjeft i noen sekunder. prater jo et ett kjør, og det er bare svadaprat som kommer...det er fælt og si det men jeg savner nesten stemmen til hr. nilsen...

H

over 18 år siden

H

Hi hi
Trygdevimpel, den har jeg ikke hørt før.

Men pytt, heller feil image og 4 valgmuligheter enn å la være å se på og høre på.
Og i dag sendte Viasat Golf fra 10:30 i fra Quatar, mens SportN sendte et par timer senere.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Tiger skal begynne med Amerikansk fotball

http://www.break.com/index/tiger_woods_tackles_thief_stealing_his_clubs.html

NFL-fan

over 18 år siden

NFL-fan

Nå var vel ikke det noen særlig bra utført takling. Han går in alt for høyt noe som gjør at han som blir taklet ofte lett kan bøye seg unna og få takleren til å bare fly rett over.

Men for all del, morsomt var det =)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her