Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

årsavgift

golfer

over 18 år siden

golfer

ja nå er tiden inne for å betale den. kunne vært spennede å høre hva dere betaler rundt omkring? og om den har gått mye opp i forhold til i fjor?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Til tross for alle dystre spådommer er årsavgiften på Holtsmark akkurat den samme iår som ifjor, dvs 1500 kroner, men den gir jo ikke fri spillerett, kun halv pris på greenfee. Den er sågar heller ikke inflasjonsjustert.

golfer

over 18 år siden

golfer

hva må du ut med for å få full spillerett på holtsmark?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Tror ikke det går an.

TRTM

over 18 år siden

TRTM

I kvinesdal er årsavgiften for hovedmedlem med aksje, like i underkant av 2000 kroner, og 16 - 1700 for ektefelle/samboer.

Det er det samme som i fjor, og du kan spille hvor mye du vil uten å betale ei krone mer :-)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg spiller så mye jeg vil på Kvinesdal uten å betale en krone jeg!

Saab

over 18 år siden

Saab

Holtsmark har ikke noe full spillerett.
Alle medlemmer betaler kun kr 1500,- også halv greenfee når de spiller.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

haha... den tok jeg Fjosok..... samme her..... lol

Erik

over 18 år siden

Erik

Jepp - jeg kommer også ganske godt der.....

golfer

over 18 år siden

golfer

på askim er det 3900 kr for en nihullsbane. helt latterlig egentig!

Student

over 18 år siden

Student

Kjekstad 1900,- kr, fritt spill på 18 og 9 hullsbanen. Student medlemskap.

TRTL

over 18 år siden

TRTL

3 løgnere ...fler??

Den ene skal sende sparte penger til biafra

Loddvart

over 18 år siden

Loddvart

TRTL: Hva fabler du om? Løgnere? Skaff deg hjerne.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

TRTL/TLTM/etc,

vi er ikke løgnere, det er faktisk sant at vi spiller AKKURAT så mye vi vil helt gratis på Kvinesdal & Omegn golfklubb.

Amici Sumus

over 18 år siden

Amici Sumus

Hei !

Som dere ser så er jeg medlem av Stavanger og der er styrets forslag å holde kontigenter og innmeldingsavgifter for alle kategorier uforandret. Hovedmedlem:
2003:3500,- 2004:4000,- 2005:4000,- 2006:4500,- 2007:4500,-

Angående Kvinesdal så har jeg aldri spilt denne enda familien har en hytte/landsted veldig nær, men har vært og kikket og det ser bra ut !.
Regner med å spille noen runder til sommeren.

mvh
Amici Sumus

golf

over 18 år siden

golf

6970,- på losby "grøss"

Otto

over 18 år siden

Otto

Årsavgiften på Losby blir satt på Årsmøtet i februar

Sol

over 18 år siden

Sol

Disse som "spiller gratis så mye de vil" på anlegg rundt om er nok ikke løgnere, kun litt navlebeskuende personer fra en viss del av landet som har funnet en måte å si at de ikke har til hensikt å spille anlegget og derfor spiller så mye de vil uten at det koster dem noe.
De ekskluderer med dette seg selv fra diskusjoner om kvalitet og sammenligninger av anlegg rundt om, siden de ikke har til hensikt å teste ut ett av de beste anleggene vi har - eller er det kun en useriøs måte å terge opp enkeltpersoner på....... faktisk ett av de få anleggene som har 27 hull å spille på.

Går nok ikke videre på denne diskusjonen fremover, men jeg trodde de fleste av disse hadde en seriøs jobb og med det var over tenårene - i hvert fall første halvdel.........

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Aha! Har du humor, er du under 15 år! Alle over 15 år må for all del unngå fleip og tull. For da er de utroooooooolig barnslige. Og neppe kvalifisert til å utøve et seriøst yrke.

How stupid can you get?

Sol

over 18 år siden

Sol

- Wesenlund sa vel noe slikt som at - du må jo tåle en spøk din jævel - siden du ikke skjønte noe av dette, Jezus så kan du jo ta det som en liten påminnelse om at ting kan slå tilbake.....

Var det bare en useriøs måte å terge opp enkeltpersoner på? - Du svarte ikke på spørsmåæet herr Jezus.....

Alt det andre var jo bare vel fortjent dritt tilbake til dere som har herjet forumene nå i noen måneder - det får dere jaggu tåle.

Hvor dum går det an å bli? (og fremdeles kalle seg Jezus)

golf

over 18 år siden

golf

Otto:
Klubbsekretæren uttalte i et intervju med RB for en drøy uke siden at kontingenten ville bli det. Gruer meg allerede.............

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Herregud, Sol. Hvis du vil ha svar på et spørsmål, så må du i det minste stille spørsmålet først.

Olle

over 18 år siden

Olle

Kjære Jezus og Sol!

Tenkt dere om nå, hva er det dere tilfører diskusjonen om årsavgift, annet enn å slenge dritt om hverandre.

Dere kan jo utveksle mailadr. så kan dere sende mail til hverandre hvor dere kaller hverandre teiten. Uansett det tilfører ikke et golf forum noe som helst.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Det vakke meg som bynte!!!

;)

Sol

over 18 år siden

Sol

Jezus - - les første del av det avsnittet du kommenterte nå sist. Den som slutter med ett spørsmålstegn - det står følgende:

Var det bare en useriøs måte å terge opp enkeltpersoner på?

Dette er en oppbygging av en setning hvor det muligens forventes ett svar fra motparten........ tror jeg.

Sol

over 18 år siden

Sol

Ser at det kom inn noe i mellom og det var Fjosok som begynte......

Pellern

over 18 år siden

Pellern

Enig med Olle

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Jeg er også enig med Olle

Sol

over 18 år siden

Sol

Er ikke enig med Olle - jeg ønsker overhode ikke Jezus sin mailadresse og har absolutt ingen intensjoner om å utveksle mailadresse med ham.

- forøvrig så var det TRTM sin uttalelse om Kvinesdal som trigget misunnelsen eller hva det nå enn var, hos Fjosok å compani, så for å komme tilbake til opprinnelsen før avsporingen så sa TRTM følgende:

Sitat:
I kvinesdal er årsavgiften for hovedmedlem med aksje, like i underkant av 2000 kroner, og 16 - 1700 for ektefelle/samboer.

Det er det samme som i fjor, og du kan spille hvor mye du vil uten å betale ei krone mer :-)
Sitat slutt.

Tror nok dette er forutsatt at du har betalt for spillerett (det som noen kaller aksje) i klubben.

Dette må jo kunne sies å være rimelig golf, når anlegget er i Norgestoppen.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Når? Du mener vel Hvis...?

Sol

over 18 år siden

Sol

Jezus var enig med OLLE tre - fire innlegg over her nemlig kl 13 59, det holdt i hele 1 time og 7 minutter. Så klarte du å spore av igjen.
DERFOR ønsker jeg ikke å fortelle Jezus min mailadresse - han er kun ute etter å vise at han er noe til kar så lenge han har en heiagjeng, noen som kan klappe og heie, tror han blir liten når han er alene.

Hva med å holde seg til saken og medlemsavgiften, Jezus? (dette var ett spørsmål, samtidig som det var en påminnelse om hva du selv skrev for 2 timer siden)

Har du spilt eller sett banen i Kvinesdal, Jezus? (nok ett spørsmå og så var det vel ett ubesvart fra tidligere)

Loddvart kan jo begynne med å definere hva han mener er Norgestoppen fremfor demonstrere barnslig umodenhet og mobbevilje så grundig...... Har Loddvart spilt eller sett banen forresten???

......saken var forøvrig årsavgift og medlemsavgift.

Tøre Leonorsen

over 18 år siden

Tøre Leonorsen

Sol:

før du ber loddvart om å definere hva som er Norgestoppen, så bør du kanskje kunne svare på hvor du har det ifra at Kv. dal er i norgestoppen når det gjelder baner!
Det blir som om jeg skulle påstått at Askim golfbane er i norgestoppen bare fordi jeg selv evt. liker meg der.
m.a.o. litt tynt grunnlag

Loddvart

over 18 år siden

Loddvart

Hva er det med dere Kvindølinger og det å føle seg mobbet hele tiden? Jeg spør om hvor du har det fra at Kvinesdal er i Norgestoppen.

Tøre: totalt enig.

Denne dustete debatten om hvilken bane som er best, og hva som er bedre enn den og den, etc etc.... vel. Det er en rimelig døll debatt. Er enig med Sol om å holde oss til temaet i tråden, og det er årsavgiften.

Edvart

over 18 år siden

Edvart

Avsporingen i denne debatten kom:
Fjosok (25.01.07 kl. 01:38) Hcp: 847 Klubb: Miklagard
Jeg spiller så mye jeg vil på Kvinesdal uten å betale en krone jeg!

Den som skrev innlegget før hadde bare svart på det som tråden handlet om.
Fjosok har skrytt egen bane opp i skyene i tidligere innlegg og har vel vært rimelig negativ mot Kvinesdal etter det jeg kan huske.
Da han skrev innlegget var det litt humoristisk med ordspillet han kom med.
Det som blir dumt er når Fjosoks "hangarounds" hiver seg på samme stilen. Da går det fra vittighet til å utarte mot unødvendig tull.
Man bør være flinkere til å holde seg til trådens tema. Ikke rart konsen svikter på banen slik som mange sporer av her inne.

Sol

over 18 år siden

Sol

Definisjon av hva som er Norgestoppen er en diskusjon som er uinteresang helt til dette henges opp mot hva som er avgiftsnivået i klubben.

Her ble dette raskt til ett hovedtema for "godmodig mobbing" fra de som har dette som hovedtema hver gang Kvinesdal blir nevnt. Det er som å holde opp en rød klut foran dem. Nok om det.

Dersom man kan si at
1. man har en full 18 hulls bane - for all del ikke europatourklasse - men som en at de 10 - 20 beste i norge når den er på det beste og par 71 tror jeg det er,
2. man har en komplett 9 hulls par 3 bane med samme standard på grenene som på banen (Penn A4 som på Miklagard)
3. man har drivingrange med targetgreener og overbygde utslag

Jeg tror faktisk jeg har mine ord i behold når jeg sier dette er i Norgestoppen når det gjelder anlegg, ja.

DETTE er hva man tilbyr for en årskontigent på ca 2000 for hovedmedlem og 1600 - 1700 for ektefelle

Sett i sammenheng så mener jeg også at Årskontigenten for dette tilbudet er svært svært bra og at neppe mange flere anlegg kan matche dette i hvert fall ikke til sammen pris.

Sol

over 18 år siden

Sol

Bare sånn til han Tøre her oppe mitt utsagn var anlegg og ikke bane i Norgestoppen og definisjonen har jeg fra flere som faktisk har besøkt anlegget

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Ny tråd kan skapes om man ønsker å debattere det originale temaet.

Flere upassende innlegg er fjernet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her