Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

mallorca tips

gringo loco

over 18 år siden

gringo loco

skal til alcudia i slutten av juni og lurer på baner som ligger nær der. er det noen som har tips om baner som ligger nær som en bør spille. hva med utleigekøller, taxi, booking av greenfee osv.... er svært takknemlig for tips. leste en eller annen plass om at en hadde rabatt om en bor på sunving resort... noen som vet?

på forhånd gracias

alc

over 18 år siden

alc

alcanada - ingen over, ingen ved siden. må spilles. det er den eneste banen på mallorca hvor "hele" banen ligger ute ved havet. tro det eller ei.
robert trent jones bane. må spilles.

gringo loco

over 18 år siden

gringo loco

hva er beste plassen og bestille starttid? hos reiseoperatør eller lokalt kontor??

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Ta med deg nøkkelkortet hvis du bor på Sunwing. Da får du 20% rabatt. Du trenger ikke å bestille tid i forveien på denne tiden av året. Fantastisk bane å spille!
Andre baner i ¨nærheten¨ er Capdepera, Canyamel og Pula. Alle banene er kjempebra baner. Pula bygges alltid om så forsikre deg før du spiller den.
Capdepera spiller du for rundt 50 euro på denne tiden.

gringo loco

over 18 år siden

gringo loco

med denne tiden mener du da i slutten av juni?

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Ja. Jeg mener i slutten av juni.
Jeg er på Mallorca ifra påske til midten av november hvert år. Det er aldri mange som spiller golf i skoleferien.
Be de i resepsjonen om å ringe for deg når du er der. Jeg har aldri bestillt starttid på Mallorca og det er bare en gang jeg har måttet vente over en time på å få gå ut.

gringo loco

over 18 år siden

gringo loco

da takker jeg for det tipset, jeg skal spille alene så får håpe jeg ikke må slag med noen trege tyskere eller lignende..

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Er ikke tyskerne som er verst nå. Det er russerne..... og de er 100 x tysker....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her