Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva driver dere med?

Felix

over 18 år siden

Felix

Et lite utdrag av sisterunden iWorld Cup til to av våre beste kvinnelige golfspillere(hentet fra golferen)

-Lill Kristin slår i vannet. Marianne ender i roughen til høyre. All sprut virker å være borte fra jentene nå. Lill Kristin slår enda en ball i vannet. Marianne finner sin ball, men leie er umulig. Hun slår 20 meter over greenen til en bunker. Marianne slår såvidt ut av bunkeren, havner på semigreenen, med 15 meter igjen til flagget. Førsteputten legger seg 10 centimeter fra koppen. Dobbelbogey.

- Marianne topper ballen over greenen, seks meter forbi

- mens Lill Kristin havner i venstre roughen. Derfra treffer Lill et tre før vannet og hun har 60 meter igjen.

- Elendig chip, og ballen blir liggende i rough. Lill Kristins parchip blir to meter kort. Mariannes parchip blir fem meter lang. Fare for dobbelbogey. Marianne misser sin bogeyputt. Lill redder bogey.

- Lill pusher sin langt ut i skogen høyre.

Ikke rart at scoren er elendig.
Er dette det beste vi har?

Zatan

over 18 år siden

Zatan

Henger rus sååå lenge i at dette bli noe merkelig rot i huet mitt ?? Eller er det Felix som roter?

Mariannes ball ligger 10 cm. fra hullet, likevel topper hun 6m. forbi.?? Er det mulig? eller er det vanskelig å forstå seg på Felix?

Siden noen må være tungmemme her, hvorfor ikke forklare hva jentene har gjort hver for seg, så det umulige kan bli mulig/forståelig selv for en førstereisgutt.

Felix

over 18 år siden

Felix

Dette er tatt fra forskjellige hull.

Ord som topper,pusher,duffer osv er spennende i et VM.

Zatan

over 18 år siden

Zatan

Nå er huet såpass klarnet at jeg forstod første linja :-) Ellers håper jeg at golf VM er mer spennende enn or som pusher, duffer og sist men minst ikke mins TOPPER!!

Kan jo bli gøy å få vite om hvem som virkelig TOPPER i dette kalaset :-)

snappy

over 18 år siden

snappy

Jeg driver med min TM r7 som oftest...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her