Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger Woods 2004 (PS2)

spillgal

over 21 år siden

spillgal

Er det noen andre der ute som bruker vinteren til golfspill på PS2? I så fall, på TW 2004, vet dere om den ene spilleren som man trenger en spesill nøkkel for å åpne. Kan noen sladre om hvor jeg finner denne nøklen. (Skal love å ikke si det vidre.)

Tiger Tom

over 21 år siden

Tiger Tom

Spill til du har vunnet alt!
Da får du også tilgang til alt det kuleste...
Det to meg bare fire måneder med spill hver dag.
Lykke til

pam

over 21 år siden

pam

har berre TW2003... Og det er eg ferdig med fleire gonger.. hehe

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Alternativt - gå inn på TW2004's juksesider på IGN.com.....

tintin

over 21 år siden

tintin

Du kan jo skaffe deg en Action Replay, så kan du åpne de spillere du vil, også andre spill...

Ellers spiller jeg bare LINKS, et bedre golfspill forøvrig, men det er jo xbox da.

Noen andre her som spiller LINKS på live?

Daniel Pedersen

over 21 år siden

Daniel Pedersen

Synd at Tiger Woods 2004 er så sinnsykt enkelt, selv på den vanskeligeste graden. Det er bare noen få Par 3 Challanges som kan være litt vanskelige synes jeg, men de går jo de og. Når jeg hadde tatt gull i alt, begynte jeg på ny og da uten å bruke woods (med unntak når det er driving competition). Deretter prøve det samme med 4-jern som den lengste køllen osv. Da blir spillet litt mer utfordrende, så møkka kjedelig å vinne turneringene med 30-40 slag liksom som det hender en gjør når en bruker hele settet.

TAH

over 21 år siden

TAH

Er det noen av dere som vet om man kan spille på PGA touren på TW2004 med 2 "selvlagde" spillere. Satt å prøvde med en kammerat på lørdag, men vi fikk det ikke til......Dette var på X-box...
Tintin: er links 2004 på X-box bra? Vet du hva som skiller det fra TW 2004?

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

TAH, Jeg har ihvertfall gjort det :-) Husker ikke hvordan jeg gjorde det men det er mulig du må ha to "egne" profiler, med en spiller fra hver

tintin

over 21 år siden

tintin

LINKS er et spill hvor man har satset mer på realisme i look og feel. Sving følelsen er veldig bra. Jeg har spilt det en del og det hender fortsatt at jeg hooke`r ballen. Spillet er mer utfordrende rett og slett.

Siden LINKS er spesiellt lagd for xbox utnytter det kapasiteten til maskinen fult ut og dermed er grafikken også bedre.

TW 2004 har lagt litt mer vekt på at du skal få flere spilletyper og utstyr og velge mellom, og at det ginstrer i ballen hvis du slår hardt osv...

Kort sagt: TW 2004 er for de litt yngre. LINKS er for litt eldre og for de som faktisk spiller golf i virkeligheten.

TAH

over 21 år siden

TAH

Links står nå på ønskelisten;)

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Jeg har begge, men synes ikke forskjellene er så sinnsykt store i bunn og grunn. Links er noe, gjentar noe, mer realistisk. Den sgtore forskjellen er vel look an feel som er to forskjellige skoler og det faktum at jeg kan spille mot andre over nettet med Links

Daniel

over 21 år siden

Daniel

Er det noen som bruker de mykeste ballene når de spiller?
Jeg synes de ofte kan gi unødvendig mye spinn.
Jeg bruker de midt-i-mellom ballene.
Synes det er litt rart med spillet at hvis en har f.eks. si 110m inn og valget står mellom SW og PW og en da velger å slå 75% PW, så virker det som ballen får minst like mye spinn som om en slått 100% SW. Dette virker litt ulogiskt da den høyere impacthastigheten i SW-slaget og delvis loften i SW jfr. PW burde generere mer spinn. Dette gjelder ihvertfall i PC-utgaven, men ellers er jo spillet bra! Er det andre som har opplevd litt ulogiske spinnegenskaper? Snakker selvfølgelig om to slag fra samme sted til samme green med samme vind og samme mykhet på greenen i eksemplet overnfor med PW og SW

Daniel

over 21 år siden

Daniel

Selvølgelig gir 75% PW en kortere hangtime enn 100% SW og spinn (målt i RPM) er jo som høyest i trefføyeblikket og avtar deretter tilnærmet omvendt propsjonalt (om jeg ikke tar feil). Dette kan jo for så vidt forsvare dette med spinnet på greenen, men jeg synes ikke den lille forskjellen i hangtime skulle kunne kompensere for hele impacthastighetenforskjellen og loftforskjellen (for 56 grader gir vel mer spinn enn 48...)

TAH

over 21 år siden

TAH

Jeg spiller TW 2004 PGA på Xbox.
Er det noen som vet hvordan man endrer hvilke køller man skal ha i baggen? Kunne tenkt meg å byttet ut min 9* driver med en 8*.

tiger2004player

over 21 år siden

tiger2004player

for det første:for å få den nøkkelen som gir spill mot tiger,skriv inn SHERWOODCHALLENGE der du skriver koder.(tror det var i et ord.)

for det andre: for å bytte køller i bagen - gå til proshopen og "in the bag"...herfra skjønner du det.....

og ja spinnopplegget er helt sykt og vanskelighetsgraden på spillet er altfor lett....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her