Amici Sumus
Hallo Ian,
Turen var meget bra den, kan ikke si noe annet.
Av banene var nok Woodhall Spa den beste banen, men Ganton var i best "shape" av de to. Synes også bunkrene på WoodHall var værre enn de på Ganton. Kjepp høy som jeg var så var det to av bunkrene som jeg aldri kom ut av ...
På WoodHall spilte jeg sammen med en fra USA som fortalte meg at han hadde betalt 50.000 $ for medlemskapet i klubben hjemme.
Men han var veldig hyggelig og vi hadde en fin runde sammen.
Ellers så spilte jeg Oak Park også som ligger Sør-vest for London.
http://www.crown-golf.co.uk/templates/clubs_golfclub.aspx?id=173
Som jeg likte veldig godt etter å ha spilt på vel mye sand !.
Skulle også ha spilt Alwoodley samme dag som jeg spilte Ganton, men de hadde ikke klart å skaffe meg noen spillepartner når jeg møtte opp.
Og det toppet seg litt etter at han i proshoppen sa han var på utkikk etter noen jeg kunne spille sammen. Men etter at jeg hadde snakket med 2 som holdt på å slå ut som sa at jeg kunne slenge meg på de. Men da var ikke jeg skiftet og klar, men han i proshoppen hadde ikke spurt de om jeg kunne spille med de.
Hadde han gjordt det så hadde jeg vært klar til å slå følge med de.
Så lettere irretert informerte jeg han om at jeg ikke ville spille alene
og dro.
Kampen mellom Liverpool og Wigan var bra, det viktigste var at de vant !. og det gjorde de jo med 2-0. Jeg satt på "the kop" og sang med !.
Det eneste abre med turen var at jeg hadde innbrudd i bilen, det i seg selv var ikke noe problem da kameraten min i England kjørte den dagen til Liverpool, problemet var Budget bilutleie som holdt meg for narr, ikke fortalte sanheten og truet meg. Til slutt la jeg ut en del penger som jeg ble lovet å få tilbake når jeg leverte bilen på Stansted.
Men det fikk jeg ikke ... Men ting kan jeg si deg og det er at jeg ikke er ferdig med denne saken ... Nå er det prinsipp ...
Tar meg kansje en tur neste år også ! men da ikke med Budget bilutleie !
mvh
Ray