Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

La Manga

perry

over 18 år siden

perry

Hei

Skal til La Manga i slutten på februar. Er det noen som har noen baner å anbefale i distriktet der?

tja

over 18 år siden

tja

prøv mosa trajectum. er vel en halv times kjøring fra la manga

geir

over 18 år siden

geir

nord og sør banen på la manga er bra. hold deg unna west banen

perry

over 18 år siden

perry

Hvor mye er greenfee på disse banene?

Tom

over 18 år siden

Tom

Mye. jeg spilte La manga banene for ca 10 år siden og husker jeg synes det var dyrt den gangen. Men hovedbanen er kansje vert det. Ikke de andre syntes jeg. Men som sakt dette er noen år siden.

tja

over 18 år siden

tja

Greenfee på La Manga banene ligger på rundt 180 euro, men hvis du bestiller tid litt i forveien (tror det var 4 dager) så kommer det på rundt 90 euro.

Har åpnet et par baner litt nord for La Manga. Serena Golf kan være vel vært et besøk, men da bør du ikke ha vannskrekk... Banen hadde akkurat åpnet når jeg var nedover i november, men den var i bra stand. Spesielt greenen var bra.

La Finca er en annen bane du burde få med deg, den ligger ca 45min kjøring nord for La Manga. Denne banen har litt lengre hull enn de andre.

Mitt tips er å spille banene
Mosa Trajectum (Stone+Olive), La Manga sør, La Finca og Serena

JanB

over 18 år siden

JanB

Siden jeg bor her nede kan jeg kanskje komme med etpar tillegg.
To av banene nærheten av La Manga har spesialtilbud nå i februar. Den ene er La Torre og Mar Menor.
Begge har et kjempetilbud hhv 32,50 og 28,50 for 18 hull + Lunch buffet.

De som gjerne vil gjøre seg litt kjent i distriktet kan gjerne ta kontakt med undertegnede.

Ellers vil jeg anbefale et nettsted i den regionen du skal på ferie. Du finner absolutt all informasjon om banene der. Det er dessuten et svært godt forum.

http://www.clubmurcia.com/

Tom

over 18 år siden

Tom

Takk Jan.
Har en kamerat som har kjøpt på La tora så denne siden var mitt i blink.

Gamebreaker

over 18 år siden

Gamebreaker

La Hacienda del Alamo...........ørkenbane, snaue 30 min fra. Kanon!!

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

Hacienda del Alamo

http://www.hdagolf.com

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her