Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Saksøke Teeplay?

Stein

over 21 år siden

Stein

Hvorfor i himmelens navn saksøker ikke NGF Teeplay for disse omfattende beskyldingene vi ser i media om dagen?

Nå fremstår NGF og dets styre med svekket tillit!

undrende

over 21 år siden

undrende

Ja det kan man lure på. Kanskje ligger det endel sannhet i disse krasse beskyldningene?. Men mitt inntrykk er at selskapet føler seg snytt da deres it-system ikke ble valgt. Dersom det ligger suspekte føringer for valget er missnøyen forståelig, men makan til personangrep ser man ikke ofte.
Time will show, men systemet teeplay som jeg booket 90% av rundene med er uansett meget brukervennlig og bra. Blir morsomt å følge utviklingen.........

KRK

over 21 år siden

KRK

Selv om Teeplay ikke ble valgt av NGF, har allikevel de aller fleste store klubbene i landet valg å bruke Teeplay. Dette er jo betenkelig når klubbene uansett må betale inn en avgift til NGF for "deres" system, Golfbox.

PS: Man saksøker ikke et helt forbund hvis man ikke har sikre bevis! Ja, dette skal det bli interessant å følge med på...

Facit

over 21 år siden

Facit

Så vidt jeg vet har ikke NGF mottatt noen stevning fra Teeplay. Mannen rasler bare med sablene. Jeg går ut i fra at NGF har mer enn nok med å forberede sesongen enn å gå til søksmål mot en krakilsk og vonbråten mann...

TGE

over 21 år siden

TGE

Et IT system for golf-klubb drift er mer enn booking. Så langt jeg har innsyn har ikke gutta bak TeePlay kommet opp med troverdige løsninger for annet enn booking. Det kan ikke velges system ut fra presentert pjatt og foilware.

TeePlay er uten tvil det beste som er presentert så lang for oss brukere av internettbooking av enkelt runder. Det sies imidlertid at det "nye" systemet ikke ligger noe tilbake for teeplay i funksjonalitet på dette området, men dekker et bredere behov for klubbene.

Nja

over 21 år siden

Nja

Jeg er bruker av Teeplay og de har ikke bare bookingdelen på plass. Medlemsregisteret, rapporter og fakturering fungerer utmerket. Turneringsdelen har jeg prøvd ut og den er mye bedre enn det vi hadde i GK 96. Golfbox, som NGF anbefaler, har ingen fått testet enda...

Albatros

over 21 år siden

Albatros

Ser i dag at Fana golfklubb har besluttet å bruke Albatros som IT løsning. Se pressemelding her: http://www.fanagolf.no/modules.php?name=News&file=article&sid=236 Hvorfor velger ikke nye norske klubber det systemet de kan få "gratis" fra forbundet? IT-Saken er underlig....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her