Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bernts putter i hendene på tourvinner

anonym

over 18 år siden

anonym

Det ryktes at en som nylig vant på Europatouren skal bruke Bernts putter til helgen?
Er det noen som kan bekrefte dette, Bernt kanskje?

niks

over 18 år siden

niks

sikkert bare oppskrytt

Bernt

over 18 år siden

Bernt

Carriles sa denne personen det gjelder skulle bruke den i helgen, men fikk beskjed at han heller brukte sin Odyssey.

Ikke så klokt valg kanskje, med tanke på +5 første dag:)

Bernt

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Bernt, vet du hvordan den personen som valgte bort din putter, putter??(god dårlig eller middels).

+ 5 er jo mer på mitt stadie enn for en som spiller på høyt nivå. ;-)

Svenske?

over 18 år siden

Svenske?

Engelsk? Eller spansk?

Bernt

over 18 år siden

Bernt

Vet ikke annet enn at han ikke bruker den allikevel, men vi følger med utover helgen om han bytter.

Spaniol:)

Bernt

over 18 år siden

Bernt

Men det blir nok ikke spill i helgen forresten:)

Ehm

over 18 år siden

Ehm

TLTM: Du følger ikke med nei. Personen har nettopp vunnet på European tour - så du er nok litt dårligere å spille golf ja.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Det er helt riktig at jeg ikke har fulgt med, men denne personen må jo ha vært svært uheldig først dag, siden han endte opp med +5.

Hvis han nylig har vunnet på European tour, er han nok mye bedre en det han presterte nå.

Klart han er bedre en meg, myye bedre også, det er de fleste. (syntes bare at det var like greitt for Bernt om han ikke benyttet hans putter med et slikt resultat)

Det kan fort bli slik at folk sier; slik går det om du bruker putteren til Bernt.

Jeg vet heller ikke hvilken person det er snakk om. Gjør du Ehm ??

jeg = lur

over 18 år siden

jeg = lur

Det er Jose Manuel Lara... han gikk +5 i dag, er spanjol og har vunnet i år

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Ok, jeg kjenner ikke til ham, men om han er en vinner av året og han velger Bernts putter, spiller så godt som han kan og helst bedre, håper jeg han gjør ære på Bernts putter.

Takk for opplysningen: jeg=lur :-)

Dilter

over 18 år siden

Dilter

José Manuel Lara ligger faktisk på 3. plass på OOM med € 259,178

St. Able Ford

over 18 år siden

St. Able Ford

Kanskje han brukte Bernts putter i dag? 69 var jo bra...
;-)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Får håpe det. Heia Bernt!!

(må jeg ha viasat for å få følge med selv. Da slipper jeg kanskje å mase for mye på dere-selv om jeg tror flere ikke har imot å informere oss andre som kun har canal digital??).

Ellers, er der mye golf å kose seg med om jeg kjøper viasaten?

a

over 18 år siden

a

Kommer aldri til å skje...

xxxxxx

over 18 år siden

xxxxxx

Det ryktes at Jim Furyk tester Bernts putter....

og

over 18 år siden

og

hvor ryktes det fra da?

Over here

over 18 år siden

Over here

Etter tidspunktet ryktet ble postet på debattforumet ser det ut til at ryktet kommer fra et sted i en annen tidssone.

Uansett så er det farlig å sette ut slike rykter, for dersom tour-gutta tester utstyr som de ikke vil bruke i turneringer betyr det at utstyret ikke holder mål........

Tøys

over 18 år siden

Tøys

Uansett om han vil bruke den i turnering eller ikke så er jo putteren et glimrende treningsverktøy, om han liker "feelen" på stroket er jo noe helt annet... Uansett vil det jo være en fjær i hatten !

Olepetter

over 18 år siden

Olepetter

Alle proffer prøver vel stort sett alle puttere. Det er vel ikke så fantastisk at dem prøver nye saker og ting??? hvis alle kølleleverandører skulle skryte av alle som prøvde utstyret dems, ja da ville websidene vært ganske stappa med "se hvem som tok i kølla mi"-artikler.

Bernt

over 18 år siden

Bernt

Det er mange som tester køllen framover, både som framstøt fra vår side og på forespørsel fra agenter til spillerne. Nevne navn er unødvendig.

Bernt

Bobby Peru

over 18 år siden

Bobby Peru

æh... jeg har testet den.

;-D

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her