TLTM
Pepper, vinteren går nok tålig fort skal du se, og da får du det nok veldig gøy, da. Det blir en del forskjell på å spille golf og å diskutere det på et forum i åresvis. Man blir uten det helt gode "stoffet" til tider.
Enig med Foore når det gjelder reisetips + +. Folk er svært hjelpsomme. For egen del har jeg fått tips ang. en reie i mars som sikkert vil løft turen enda ett hakk. Dette er jeg kjempeglad for. Takk igjen!
Personlig syntes jeg det burde være lov til å oppføre seg litt "fjortis" av og til, fek. i januar, som kan bli noe laber .
Uansett så ramler det inn gode innlegg, og da gjelder det å ta vare på dem. Begynner man da å krangle, (skal sjerpe meg) bli den borte før den dør en naturlig død og da har man seg selv å takke.
Ellers blir det leit å rakke ned på ("fjortiser")i betydning unge mennesker som ønsker å debattere. Er det ikke dem som er framtida??.
Mulig mange føler seg uvelkommne fordi de ikke har den store erfaringa, men det er det mange voksne(inkl. meg selv) som ikke har heller.
Heng dere på ungdom. Et råd er å holde seg helt annonym, i hvertfall i begynnelsen. Uansett kan dere ikke bli mer utskjelt enn meg. Det er en fordel med det også. Nå tror jeg at jeg er så hard-hudet at jeg kan stå oppreis uten ryggrad.
La oss nå tåle litt slinger i valsen uten å bli for øm på tærne. Og så Simen Fulland, nå kan du jo følge med meg litt å se om jeg ikke kan bli en verdig nestleder i din eksklusive forening.
Muldvarpen i meg har slitt ut klørne, gemyttet er betraktlig kjølnet, har til og med lest noe i regelboka, og så kan jeg jo bevise overfor Luna at jeg kan oppføre meg jeg også, selv om det nok blir lettere om vi får gjenåpnet en søppel-tråd. Noe så deilig!!
(Tenk, klikke seg inn på den å lesse av seg all aggresjone i en asyl-liknende tilværelse. Helt fratatt all ansvar for egne ord, og ingen trenger å føle seg støtt fordi en befinner seg i en slags psykose akkurat da.) :-)