Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Takk for meg

704

over 18 år siden

704

De siste to innleggene fra Indek Såtte og TLTM fikk begeret til å renne over. Forumet har sklidd ut av alle proporsjoner og trådene er ikke en gang morsomme å lese lenger. Enda mindre kommentere.

Vil gjerne takke Gunder, Fjosok, Simen Fulland, Nye Gunnar Bull GTi med turbo intercooler og flybensin på tanken, king Ben, Snappy, Smilende Sam, HenrikFan, veggiss og sikkert flere som har bidratt både med mye bra og ikke minst morsomt i diverse tråder.

Håper å treffe noen av dere ute på banen til våren/sommeren.

Cheers

Yngve

over 18 år siden

Yngve

trist, men du får ta pause og komme sterkt opp-psyket tilbake... :O)

jeg må le

over 18 år siden

jeg må le

eh? Hva vil du med den tråden her? Trekke oppmerksomhet? Tror nok forumet overlever=)

Pr-kåt?

over 18 år siden

Pr-kåt?

704. Du kringkaster din avskjed i rene se og hør måte. :-O

Uff, så synd....

over 18 år siden

Uff, så synd....

NOOOOT!!!!!!!!!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

og dere hiver dere på og er mye bedre selv mener dere?

sabla

over 18 år siden

sabla

Enig... dette begynner å bli drøyt. 14 årige drittunger har tatt over forumet.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Til 704. Det er mange negative folk inne på forumet for tiden. Både her og hos "konkurrenten".

Hele poenget med disse forumene er vel at de skal ha en underholdningsverdi. Hva som er god underholdning, er det selvfølgelig delte meninger om. I et lite land som Norge er det neppe plass til mange slike fora. Og derfor bør også takhøyden være stor.

Nå mener ikke jeg at man kun skal snakke seriøst om golf (det er vel ingen bombe :-), men når noen konsekvent henger ut folkegrupper som mindreverdige blir det ikke morsomt lenger, bare slitsomt.

haha

over 18 år siden

haha

For en latterlig kar. Tar dette forumet så seriøst, haha. Godt at verden er fylt med idioter. Forresten hater jeg michelle wie! Legg opp da din drittkjerring!

TLTM

over 18 år siden

TLTM

De 4 øverst trådene blir viklet inn i hverandre på en snodig måte. Grunnen er kanskje at de ikke er seriøse noen av dem?

704 trenger syndebukker fordi HAN/HUN ikke gidder å lese eller debattere mer.

Synd at ikke denne personen kan se at dette er for egen regning, andre kan ikke ta skylda for at du furter. Hverken jeg eller Indeks Åtte har startet disse trådene.

Det er vel bare å ønske deg velkommen tilbake når du ser lys i tunellen igjen, og ikke er så altfor opptatt av å henge ut andre.

Mye her er jo kun tull og tøys grunnet abstinenser etter en flott golfsesong, som vi heldigvis snart får igjen!?

hahaha

over 18 år siden

hahaha

ha d bra ja... ingen kommer til å savne deg akkurat...
latterlig tråd!

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Enig med Yngve, skriv innom en dag du har samlet krefter igjen:-)
Takker for hilsens og håper at du returnerer en dag.

Treffes vi til sommeren lover jeg å spille ekte "midtstopper golf"( som en kompis kaller det) , slik at underholdningsverdien blir høy:-)

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Kom tilbake da du har hvilt litt og tenkt deg om. Akkurat som en annen Henrik.

Hilsen HenrikFan, tidligere Proffen.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Alle som omtaler gamle Sam i smilende vendinger er hjertelig velkommen tilbake.... ;-)

haha

over 18 år siden

haha

Må le av denne "seriøse" gjengen. Ingen kan spille golf men tror at de er Tiger hele gjengen, haha. For en gjeng med tapere!

?

over 18 år siden

?

nå får 704 akkurat det han vill, alle sammen hold kjeft så gir vi blanke f.... i denn tråden her...

haha

over 18 år siden

haha

Er enig det der. For en idiot!!

Ektefelle

over 18 år siden

Ektefelle

Leser på dette forumet, men nå tar jeg til ordet. Fy flat for en fyr du er 704. Dra dyna over hodet til vinterdeppresjonen din går over og ikke klag på min ektefelle.

Tenk starte en ny tråd for å gneldre på andre. Kunne du ikke spyttet smisk og skitslenging ut på søppel tråden, eller var det medynk du ønsket. Er ikke det vel pinlig??

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Jeg har noenlunde lik oppfatning som 704 på en del punkt, et lass innlegg her er på fjortisnivå. Bare å lese "innspill" fra haha ovenfor.

Men en rekke tråder her inne har faktisk ok innhold; ift banetilstand og tips om reiser og baner å spille ++.

Helt unødvendig å melde seg ut "offentlig" på denne måten.

Patrick

over 18 år siden

Patrick

Fooore: Jeg støtter deg der. Det er bare å skumme over tullingene som vil krangle og heller fokusere på de som har noe å si. Om det er forsøk på å prøve å skade scangolfs rykte med å lage en slik tråd vet jeg ikke, men jeg tipper at få medlemmer stikker sammen med 704 :)

t

over 18 år siden

t

704 dukker garantert temmelig snart opp under et annet nick.

Fektefelle

over 18 år siden

Fektefelle

HAHAHA. lett å skjønne hvem som er ektefellen til ektefelle i hvertfall.

hva heter du da? Tiger Leif Taylor Made?

Ektefelle

over 18 år siden

Ektefelle

Tiger Rufus ;-)

TRTM

over 18 år siden

TRTM

705 ut TRTM inn!

Pepper

over 18 år siden

Pepper

Enig med Fooore, nå er det mye rart her, og i beste fall på fjortisnivå.

Håper vinteren går fort så folk snart kan konsentrere seg om å spille golf igjen.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Pepper, vinteren går nok tålig fort skal du se, og da får du det nok veldig gøy, da. Det blir en del forskjell på å spille golf og å diskutere det på et forum i åresvis. Man blir uten det helt gode "stoffet" til tider.

Enig med Foore når det gjelder reisetips + +. Folk er svært hjelpsomme. For egen del har jeg fått tips ang. en reie i mars som sikkert vil løft turen enda ett hakk. Dette er jeg kjempeglad for. Takk igjen!

Personlig syntes jeg det burde være lov til å oppføre seg litt "fjortis" av og til, fek. i januar, som kan bli noe laber .

Uansett så ramler det inn gode innlegg, og da gjelder det å ta vare på dem. Begynner man da å krangle, (skal sjerpe meg) bli den borte før den dør en naturlig død og da har man seg selv å takke.

Ellers blir det leit å rakke ned på ("fjortiser")i betydning unge mennesker som ønsker å debattere. Er det ikke dem som er framtida??.

Mulig mange føler seg uvelkommne fordi de ikke har den store erfaringa, men det er det mange voksne(inkl. meg selv) som ikke har heller.

Heng dere på ungdom. Et råd er å holde seg helt annonym, i hvertfall i begynnelsen. Uansett kan dere ikke bli mer utskjelt enn meg. Det er en fordel med det også. Nå tror jeg at jeg er så hard-hudet at jeg kan stå oppreis uten ryggrad.

La oss nå tåle litt slinger i valsen uten å bli for øm på tærne. Og så Simen Fulland, nå kan du jo følge med meg litt å se om jeg ikke kan bli en verdig nestleder i din eksklusive forening.

Muldvarpen i meg har slitt ut klørne, gemyttet er betraktlig kjølnet, har til og med lest noe i regelboka, og så kan jeg jo bevise overfor Luna at jeg kan oppføre meg jeg også, selv om det nok blir lettere om vi får gjenåpnet en søppel-tråd. Noe så deilig!!

(Tenk, klikke seg inn på den å lesse av seg all aggresjone i en asyl-liknende tilværelse. Helt fratatt all ansvar for egne ord, og ingen trenger å føle seg støtt fordi en befinner seg i en slags psykose akkurat da.) :-)

Gænt-Ole

over 18 år siden

Gænt-Ole

Er vel neppe første gang du befinner deg i en psykose.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Til TLTM. Dette innlegget ditt synes jeg var veldig fint. Klarer du å holde deg til en slik tone i fremtiden, skal ihvertfall ikke jeg kritisere deg for det.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Tusen takk for det NGB GT :-) Skal gjøre mitt beste!

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Utviklingen reflekterer samfunnet generelt. Større tilgang blant unge på midler og teknologi gjør de mer synlige. De har ikke tilegnet seg kompetanse eller oppdragelse av den grunn. Det finnes hederlige unntak både på forum og i klubben.

All the best 704

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

"TLTM" : Jeg lover å følge deg med argusøyne og jeg må si at dette ser meget lovende ut:-)

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Det var hyggelig sagt av deg Passauf. Slik ros varmer. Takk skal du ha.

doc

over 18 år siden

doc

såså, oppigjen

snappy

over 18 år siden

snappy

Hvilke dikusjon var det casen skjedde?? Lurer.. Har lyst å lese gjennom den der..

Snakkes

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Takk skal du ha, Simen Fulland. Du er en virkelig raus person, Ja, en mann som er et forbilde for oss som har dummet oss ut :-) Det står det respekt av.

Tusen takk for varmende ros!!

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Bare hyggelig, og takker for fine ord:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her