Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Regelfølgendes landsforening.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Norske golferes regelfølgende landsforening (NGRL)

Som en motvekt til den meget lite forbiledlige forening for unge og gamle golfspillere (juksemakernes landsforening). Vil jeg herved starte Norske regelfølgende golferes landsforening.

Delmål vil være fair play, god oppførsel mot andre spillere og debattanter.
Hovedmål vil være spredning av budskapet i den lille røde og hvite ,dvs golfreglene.

For å være med i NGRL som jeg regner med blir en meget liten og ekslusiv klubb kreves følgende :

1. Du må følge golfregelene etter beste evne.

2. Du må forklare de uopplyste på en høflig måte (helst før de bryter en regel) om eventuelle regelbrudd under spill.

3. Du kan ikke benytte mulligens eller flytende mulligens (fritt valgt mulligaen i løpet av runden).

4. Du må prøve å etterstrebe god etikette både når det gjelder banepleie,oppførsel og spillehastighet.

5. Du må følge reglene for handicapjustering slik at du har korrekt handicap til enhver tid.

6. Du må (hvis du er dum nok til å debattere på internett) holde deg for god til å komme med personangrep i debatt og argumentere sakelig. Det er dog tillatt å være humoristisk så lenge dette ikke går over i sjikane mot person,klubb eller bane.

7.Sist men ikke minst, medlemskap i Juksemakernes landsforening eksluderer deg fra medlemskap i NGRL.

Lover du å forsøke etter beste evne å leve etter disse statuttene, er du hjertelig velkommen i NGRL.

Vi blir neppe mange, men vil sove godt om natten med ren samvittighet vel vitende om at vår innsats vil gi regelfølgende golfere og debatter med et snev av folkeskikk:-)

Mvh foreløbig eneste medlem ,styreforman,kaserer,osv osv.
Simen Fulland

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Er det ikke nok med en drittråd?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Som østlending er du automatisk sikret medlemskap (tilnærmet tvangsinnmeldt) i juksemakernes landsforening, noe som iflg dine egne statutter eksluderer deg fra medlemskap i din egen forening.

Snakker om ballesteinspark..

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Fint forsøk Jesus Maria he he:-) Men heldigvis er det jeg som er sjef i egen forening og dermed styrer innmeldinger og utmeldinger...

Så hvis du Jesus Maria vil slutte å leve i synden , er du hjertelig velkommen. Med det navnet lover jeg deg stillingen som sjefsmisjonær.

Men husk at medlemskap i juksemakernes landsforening ikke kan opprettholdes i NGRL.

Simen Fulland

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jesus Maria blir sikkert glad for en misjonærstilling hos fulland

P Pilatus

over 18 år siden

P Pilatus

Jesus Maria må vel være synonymy med mannlig jomfru

Litt av et Nick. Har aldri klart å få den i hullet.

Hi hi

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

forlater aldri 69'ern hos deg Fjosok..

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Aha. Endelig fant jeg en løsning på hvordan jeg skal komme under 70 på Miklagard...

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Ak ja, som ateist var det vel for godt til å være sant at Jesus skulle bli med i min forening.....

Simen Fulland

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Tror du kan stryke "foreløbig". Visste forresten ikke at vi var gått over til landsmål...

NOK-Flatland

over 18 år siden

NOK-Flatland

Jeg jukser bare med penger og aldri med golf - da er jeg vel kvalifisert ? Kan kompisen min eeeehhh-Thomas også få være med? Og kanskje slice-hook-nei-fade-Westereng? Vi vil ikke jukse serru'?

Flucker

over 18 år siden

Flucker

JEG skal være med i foreningen din Fulland. Jeg svikter heller Yngve og de andre dustete østlandsjuksertene. Som den ekte nordlending jeg er så er jeg jo veldig moralsk av meg, og snyter aldri på skatten eller noe annet. Jeg lyver aldri, jeg er et godt menneske, og jeg følger absolutt alle regler på golfbanen. Til punkt og prikke!

Avventer spent på hvilken stilling jeg får :D

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

NEINEINEI

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

HELLIGBRØDE!!

Flucker

over 18 år siden

Flucker

(shhhhhhhh.. ikke si noe. jeg skal jo inn i styret og kjøre hele greia på trynet. men ikke si noe til Fulland.. shhhhhhhhhhhhhhhhh)

*nikke*

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg kan bekrefte at Flucker er åpen for innmelding i ny forening, da vi hadde en ganske omfattende personalkonflikt innad i styret, som medførte at Flucker måtte gå med øyeblikkelig virkning.

visstnok skal han ha opptrådt redelig og solgt bilen sin til underpris nylig, og slik oppførsel er ikke akseptert i JMLF. (se forøvrig www.jmlf.no, det kommer snart sider)

Mvh,
Yngve
President og styreformann i Juksemakernes landsforening

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Pøh! Den råtne kjerra vakke verdt hundrelappen en gang.

fru Flucker

over 18 år siden

fru Flucker

Greit nok at den ikke var verdt hundre, men det er et hån mot familieøkonomien at han solgte den for en femmer. Vrakpant hadde vært bedre....

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg er et offer! Hyeneflokken er ute etter meg! Dumme østlendinger! Dåkker enu så fjærn i skoiltan dåkkers.

Luna DN

over 18 år siden

Luna DN

Jeg synes denne nye foreningen virker noe treig.

Tenk å sitte å høre Simen og Aagolf snakke regeltolkning og etikk i det uendelige.
Jeg regner med at Tiger Lilli, Susy, Liten og søt også melder seg inn.

Er du klar over hva du egentlig har satt igang Simen

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Flucker,

etter å ha blitt veldig blid igjen, så ser jeg på saken i nytt lys.
jeg vil deg bare godt, gutten min, så du er hjertelig velkommen tilbake i foreningen vår igjen.

På en betingelse, og det er at du fortsetter å late som du ikke er medlem, så du kan infiltrere den dølle klubben til drunkduck og tyne alt du kan av info om regler som vi kan bryte!

din nye tittel blir:

Chief-dullcommunityinfiltraitor

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

"Flucker" du blir verdensambassadør for NGRL og er hjertelig velkommen.

Forøvrig "Yngve" er kalle navnet her inne ikke "drunkduck" men det langt mer klangfulle "el drunkducko"

"Luna DN", aner ikke hva jeg har satt igang men jeg synes ble artige svar:-)

Forøvrig er det bare 5 kolonisten "Flucker" som har meldt overgang. (håper at jeg slipper å betale overgangssum) fra "the dark side of the force". Aagolf og andre må søke på like vilkår.

Mvh El drunkducko :styreforman,kaserer,ikke lenger verdensambassadør, osv osv.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Simen - kasserer - ikke kaserer.....

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Takkker og bukkker for all stavvehjelpp, etter at jeg passerte 30 har det gått forrt neddover med rettsskrivvningen.

Scanngolf ær jo takket væære enkkelte debbattanter ikke et goolf forumm men et rettskrivvningssprogramm:-)

Ps: Håpper jeg la igjen noen feil nå også, slikk at du kan kosse deg litt til he he...

:)

over 18 år siden

:)

Syns du er flink jeg fulland, hilsen kolega på myrens!

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Prøvde bare å være hjelpsom, du har skrevet det feil minst to ganger - så jeg regnet med at det var en "ekte" skriveleif

LunaDN

over 18 år siden

LunaDN

Jeg lurer på om det ikke var et regelrett forsøk på juks med rettskrivinga.

Hmm, kanskje Fulland ikke er det spor bedre enn andre.

Du veit, en bokstav her og en bokstav der.
Det blir ganske mange bokstaver etter hvert.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Takker smiley:-)

Ben Hogan, alle mine skrivefeil er ekte i realtime. Men siden det ikke er en edit funksjon i dette forum hjelper det fint lite å påpeke dem i ettertid. Med mindre du vil hjelpe meg med litt etterutdanning da :-)

Så LunaDN. Jeg jukser ikke jeg. Min staving er ærlig dårlig, men jeg prøver å følge reglene. Dermed er jeg fortsatt innenfor statuttene til NGRL og har mitt på det tørre.

Antar at mitt rettskrivnings handicap ligger rundt spillehandicap i golf; ca 12,8.....:-)

Mvh El drunkducko :styreforman,kasserer,ikke lenger verdensambassadør, osv osv.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jeg registrerer at du kaller ditt handicap for "spillerhandicap".
du er klar over at dette betyr at du skal spille på 84,8 slag?

hihi......

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg finner det unødvendig å melde meg inn her. Jeg regner med å bli tildelt æresmedlemskap i full offentlighet.
Inntil så skjer sitter jeg med en bag full av straffeslag som deles ut før dere starter på backnine. Det er jo der at kunnskapene kommer frem.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Yngve, jeg må nok slutte å skrive etter midnatt. Spillehandicap er nok litt høyere en 84,8. Snitter ikke 84,8 enda. Handicap skulle det være.

Aagolf, jeg tror ikke du har lest statuttene. Se punkt 6. Det vil kreve en alvorlig sjerpings før du vil være i nærheten av medlemskap her.

Det er ikke nok å kunne reglene og i tillegg følge dem. NGRL forventer mer av sine medlemmer. Bl.a god forum etikette.

Men du kan jo alltids søke om prøvemedlemskap. Hvis du klarer å la være å hetse østlendinger i skal vi si 1 mnd, anser jeg deg som kurert og klar for fullt medlemskap....:-)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg har nok ikke forstått punkt 6 korrekt. Det skyldes nok at vi her vest ikke oppfatte østlendinger som hverken 1 person, en klubb eller en bane.
Hva er straffen for å bryte det punktet?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

etter den kommentaren er det strengt tatt påpudt å tvangsinnmelde deg i JMLF.
ufin, frekk, og på kanten av å bryte en regel. nemlig den moralske regelen. men siden du ikke har moral, så har du heller ingen moralsk regel å bryte, så du slipper unna med en advarsel.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det var da godt. Jeg var redd det var tap av ett hull. :-)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Aagolf, det var punktet "argumetere sakelig" jeg siktet til med tanke på dine brudd på statutt 6...Østlendinger er kjent for å lese hele teksten slik at vi er best mulig forberedt før vi begynner å kverulere:-)

Det er med tanke på din debatt historie at jeg under tvil er villig til å gi deg 1mnd prøvetid.

Det er ingen straff annet en eksklusjon fra NGRL. Med mulighet for å søke opptak igjen om 6mnd. I tillegg må du i mellomtiden jobbe aktivt for å bedre holdningene til regler i egen klubb.

Antagelig er det statutt 6 som vil sørge for at min kjære forening NGRL aldri vil få mange medlemmer he he:-)

Yngve ,jeg er sjokkert ,skuffet og dypt såret over dette forsøk på rekruttering fra JMLF inne i tråden til NGRL. Fortsetter dette vil det bli tatt opp med NGF...........

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Tusen takk. Jeg skal love å ikke provosere en enste østlending i hele februar.
Du høres da ut som en hyggelig person. Har du aner fra vest?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Klarer du det er du kvalifisert og kan invilges fullt medlemskap:-)

Å se om du klarer å unngå å provosere en østlending i hele februar kan bli interessant....og ja jeg vet du skriver på golfsiden også. NGRL's kontaktnett er vidt og favner de fleste.

Jeg er naturligvis en hyggelig person,alle to i NGRL er det he he.Selv uten aner fra vest....

Memo to self : jeg har sterke mistanker om at flucker ,min nye verdens amassadør er en mulvarp plassert av JMLF,men jeg har ingen bevis..Bør nok følge nøye med fremover.....

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det skal nok gå. Jeg skal konsentrere meg om å bedre regelkunnskapene i alle klubbene som har æren av å ha meg som medlem.
Når det gjelder cdebattantene på Golfsiden så når nok jeg aldri opp på deres kunnskapsnivå.
Jeg konsentrerer meg om å lese Golfregler.com fremover så får vi se om det hjelper. :-)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Jeg fant feilen i Aagolfs innlegg.... det lille sporet som viser at han bare tuller nå også....

Det står at han skal konsentrere seg om to ting, både golfregler.com og om å bedre regelkunnskapene. Det klarer han selvsagt ikke. Hverken konsentrere seg eller bedre noens regelkunnskap...

Får jeg premie nå?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

det er jo som å premiere folk for å se at gresset er grønt.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Hvis de får spise gresset som premie, så er det ikke så unormalt. Det er vel det som kalles betinget læring :-)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Tung religiøse androgyne debattdeltagere har ikke stemmerett :-)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Hvem er religiøs...? :)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Du. Ingen heter Jesus Maria og er ateist. Ingen.

Loddvart

over 18 år siden

Loddvart

Vel nå er jo ikke alt sort hvitt da. Jeg er ikke religiøs, ei heller ateist. Hvordan kan man fornekte noe man ikke tror på? Man kan fornekte noe man vet ikke finnes. Fikk JEG premie da?

NGB: du kan få spise gresset du. Kua mi.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

jeg tilber den eneste rette gud; Duffman!!!

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Ooooh yeeeaaaahh!

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Og jeg som trodde det var en full and.:-)
PS. Hvor i all verden er Hakadal. Jeg har hørt om dalen i en sang engang.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Kjerringa med staven, høyt oppi Hakadalen......

Riksvei 4 retning Gjøvik. Ca 3 mil fra Oslo sentrum.

Annen populær variasjon over mitt ekslusive meeeeeeget sjeldne etternavn er "fullkvakk". Kanskje min personlige favoritt :-)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Kjerringa på staven høres da hyggelig ut. En bør gjerne legge ferien via den banen. Det vil kanskje hjelpe.
Er det mange østlendinger der om morgenen?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Du er kanskje ikke klar over dette Aagolf men: På østlandet er det fullt av østlendinger døgnet rundt.

Ny statutt i NGRL :

8. Tråder med landsdelsrasisme vil medføre eksklusjon med øyeblikkelig virkning. Slike tråder vil også hindre opptak i organisasjonen.

NGRL vil ikke forbindes med noen form for rasisme. Reglene ser som kjent ikke forskjell på hudfarge eller landsdel.....

Luna DN

over 18 år siden

Luna DN

Nå er jeg redd du blir fullstendig alene Simen.
Men når en ser alternativet, er det kanskje like greit

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Ikke glem "flucker", for tiden på utenlandsoppdrag som verdensambassadør ...tror jeg da ,han har vært så stille etter at han meldte seg inn..

Men selv om jeg måtte bli alene i NGRL VIL JEG KJEMPE MED HVER FIBER I KROPPEN FOR ALLE REGELFØLGENDE GOLFERE HERIFRA TIL EVIGHETEN!!!!

pust pes pust pes pust pes......rolig nå ..sånn ja ...tok litt av der......

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Sorry til alle som ikke liker mine muntre sprell
Jeg klarte ikke dy meg lell
:-)

Jeg klarte ikke dy meg når du begynte på den låta, Simen...

Fulland med treerstaven, høgt oppi hakadalen
Slo ut på det sjette, ballen landa fint
Fant aldri igjen ballen, hullet var jo blindt
Fulland med treerstaven, høgt oppi hakadalen

Så, for husfredens skyld handler det neste verset om meg:

Gunnar med treerjernet, slo langt over tjernet
Men da han kom frem og skulle slå seg inn
Fant han ikke ballen for den high pin
Gunnar med treerjernet, fikk hole in one på fjerde

Morsom vise med mange muligheter for den kreative...

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Korrektur: "Fant han ikke ballen for den GIKK high pin"

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Jeg bøyer meg i støvet over dine lyriske evner:-)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Takk takk. For ordens skyld - min HIO er ren juks...

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Tenkte jeg det ikke he he

Hole in one på fjerde på Mikla må forøvrig ha vært tidenes juks.......

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg skal nok tåle det full and. Jeg klarer nok å holde kjeft og da ser jeg omtrendt ut som de innfødte.(tror jeg) Er ikke helt sikker på kjerringa da, men en kan jo alltid bruke staven. Om ikke akkurat i hakkadalen...

simen fuland

over 18 år siden

simen fuland

Foreningen min er bare tull og tøys. Jeg er en juksemaker. Solskinnsgolferen er helten min! Flere burde være som han.

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

simen fuland er helt klart en juksemaker.

Simen Fulland derimot har en dritkul forening og gjør sitt beste for ikke å jukse.
Sunnyboy kan bli helten min så fort han slutter å jukse og da burde flere bli som han:-)

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Og da var NGRL i teten igjen ......og det helt uten juks he he:-)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Nei, nei, nå må du ikke gi deg Simen Fulland. Dette skal gå så greit, så greitt atte.... Tenk en vissen blomst som Lilja også er under vurdering.... Selvsagt under streng overvåket selvsagt, så hun ikke sklir ut i vilnisset igjen.

Å sikte på nestledervervet kan muliens virke litt stormannsgalt, men sekretær er veldig slitsomt, noe jeg nylig har i minne, da jeg var det i flere år, i en annen klubb. Det skled ofte så ut, at jeg heller vurderte smaken på kaffen, i stedet for å notere hva som egentlig stod på dagsorden på styremøtene.

Å bare være styremedlem, hadde kansje vær en ide. Da kan jeg jo være vert, noe som passer dette skrullehudet bedre. En gang i året-ja midt på sommeren arrangeres det en fest, ala karnevallet i Rio de janeiro her helt i sør. Hele tre dager til endes! Minibuss for de utvalgte skal jeg nok fikse. 17. mai, jul, nyttårsaften, pinse, påske og alle andre dagene det er verdt å feire, er til sammen bare en knøttis i forhold til dette arrangementet!

Samtidig får de utvalgte en tur på Farmen. Tenk å bo i et gammelt, støvete hus hvor det for ikke så mange tiår siden bodde 13 mennesker i salig harmoni.(huset som lefsepredikanten soknet til, for det var en mektig herre som eide huset den gang)

Man kan lekende lett se bort fra at det ikke finnes srøm, og at man må blåse bort støvliknende etterlatskaper etter mår. Ute- doen er fikset igjen, etter at et lugubert medlem av slekta sprengte den i filler, så hele dritt og planker fløy over halve gården. At det ikke finnes varm vann eller muligheter for å vaske seg innendørs betyr ingenting. Det er kun 50 m gange til et herlig fersvann, hvor man kan vaske både rumpa og ellers hva man måtte ønske, i herlig harmoni med ørret og ål.

Mat er heller ikke noe problem. Vi ringer og folk bringer, og om man ønsker en peis hvor man kan grille, er det minste problem. Ti minutters gange eller to minutter fres med en båt over fersvannet, og der står krabben i fjorden og hyler etter å bli tatt i, så en liten skalldyrfestival etter en skummel nattetur, blir til deilig nattemat, med litt oppfinnsomhet.

(kald deilig vann finnes, men selv om vi skal holde oss heeelt edrue på golfbanen, må det vel være opp til hver enkelt hva en ønsker å drikke til maten?)

Om det skule bli en kjedelig liten stund, noe jeg nekter å tro, er det bare å knatte å slå litt på golfballer i mellomtiden, store eller små stekninger, men ikke forvent å finne ballene igjen. Biltema-baller passe best for de er jo billige.

Den deilige skogsbanen i kvinesdal er bare noen kjøreminutter unna, så da kan jeg jo vise at det ihverfall må være den finest skogsbanen i Norge (skryt, skryt :-)

Nå begynner jeg virkelig å tro, at selv jeg kan bli opptatt i denne eksklusive klubben og klarer ikke å la være å la munnen renne over av det som bobler i hodet mitt. Kan jeg bidra med litt, hvordan blir det ikke da, bli om alle klare litt (om ikke annet en utleie av de gamle golfskoene)

Helt topp, du er et geni Fulland. Dette må vi ro i land, eller å bruke mixmaster, hvis det er nødvendig.! Ja, ja, ja, selv regelpugginga blir som barnemat å regne, i forhold til gleden de utvalgte får igjen!!

Til TLTM

over 18 år siden

Til TLTM

"men sekretær er veldig slitsomt, noe jeg nylig har i minne, da jeg var det i flere år"

Skulle likt å se de referatene. Fri fantasi og resultat av hallusinasjoner.

Du ble ihvertfall ikke kurert for skrivekløen i perioden som sekretær.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Fortsettelsen gis ut på MTV, trur eg.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Nylig og nylig, i hvertfall ikke glemt. Ble valgt for 2 år av gangen og gikk fort lei, det var mye arbid. Spesielt i januar.

Elles i året ble det nok litt av hvert som kunne minne om både det ene og det andre. Fri fantasi og hallusinasjoner var det nok desverre ikke.

Om du ønsker å se referatene, må du nok hendvene deg til en klubb i Kvinesdal.Jeg tok ikke noen kopier, men fikk noen av formannen i klubben :-)

På hvilken måte vil du se dem?

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

I dag har jeg gått 18 hull i regnet. Jeg har ikke brutt en eneste regel trur eg, ikke provosert en eneste østlending eller andre.
Er jeg godkjent medlem da?
Jeg passer nok best i humoravdelingen da jeg ikke kan spøke uten å få smekk på fingrene av de rødgrønne.

XXXL

over 18 år siden

XXXL

Jeg lurer på en ting før jeg evnt søker medlemskap i NGRL. Hvorfor skal man i en slik "seriøs" forening, som det står i punkt 6, holde seg for god til å argumentere saklig?

Vel

over 18 år siden

Vel

Nå er det bare det Z/Aagolf.
DU EIER IKKE HUMOR

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Det er vel ikke helt sant. Alle har en eller annen form for humor. Problemet er at det bare er ham selv som synes han er morsom.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg kan da mange vitser jeg. Men jeg har ikke lov å fortelle dem her da en ikke kommer utenom den forbudte landsdel. Det er jo der en ikke har lov å spøke med noe. Slik er det dessverre på en landsdekkende kanal som scangolf.

Vel

over 18 år siden

Vel

Kom med en vits da Z/Aagolf, så får vi se

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

har ikke lov. Asbjørn blir helt Green.
Beklager at jeg må st over dette.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Aagolf du er en skam for alle vestlendinger. På vegne av Vestmannalaget kan jeg meddele at du er fratatt status som vestlending med umiddelbar virkning og kan anse deg som internert Østlending for evig tid.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er da helt umulig. Jeg vil nok aldri klare å bli så egoistisk og selvopptatt at jeg kan overleve som det :-)

Jezus

over 18 år siden

Jezus

At "å kunne mange vitser" betraktes som synonymt med å ha god humor, sier vel litt om nivået.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er da vesentlig bedre enn å være en dårlig vits, Jezus

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Ja, det vet jo du alt om Aagolf...

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ja. Jeg har motatt signaler fra et helt kobbel med slike på en annen debattside. Det må finnes mange av dem i andre deler av landet.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Og selvinnsikten er som vanlig på topp.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ja. Det har hjulpet mye å få kommunisere med den fulle anden som leder denne klubben. :-)
Det er noe annet enn han med viskelæret. :-)

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Hihi, den halte hjelper den blinde :-)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det kan du godt si, men det blir utrolig morsomt etterpå. :-)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Det kan det ikke herske noen tvil om, Aagolf. Alle hjeper alle - uansett om man stavrer og hinker, Bruke hvite staver, førerhunder, gåstoler (slettes ikke så ulike noen av golf trallene) og bærer MOT-plakater? og alt som er godt.

En full and til å styre hele suppa, og en Tiger ventende i skogen med blottede tenner, klar for å overta suppesupernes andektige ører, med eller uten høreapperat.

-Ventende på å fortelle de svaksynte, blinde og de med annet småplukk "at sånn er bare barnemat" om man leser regelboka intens, og at knærne blir litt veike og mo av å gå og gå i åresvis etter en hvit ball, bare er naturlig og netopp slik gudene har skapt oss.

Men samholdet i regeltytternes navn, er verd alle eventuelle ulykker som i årenes løp et hederlig menneske kan pådra seg, er intet imot det juksemakenes uhederlige forenings medlemmer har måttet gjennomgå med sin uhøflige offørsel (kanskje til og med slagsmål) og gjentatte regelbrudd, snuskete hcp.justeringer og ikke minst mangel på humor.

Uansett tilstand vil de som klarer å karre seg inn i den eksklusive klubben kunne boltre seg i goder juksemakerne ikke kan drømme om en gang. Ikke i sin villeste fantasi, og dem er det neppe mangel av hederlighet i.

Ståpå reglene er ingenting imot, som Aagolf sier, den lykke som venter den rettvise etterpå :-)

Ja ja

over 18 år siden

Ja ja

Det er ikke uten grunn at menigheten Troens Bevis ligger der den ligger

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Men så skal vi jo også arve jorden.
Vi troverdige som følger de små bokstaver på jakt etter den ytterste lykke. Orgasmen kommer i flommer hver gang vi klarer å finne et hull som svelger våre baller.
Det største lykke i livet er å få starte en shotgun på hull syv. Det blir så deilig å avslutte med seks.
Så les din bok. Den røde og vite. Og står du fast så spør. VI er her for deg.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Se det, Ja Ja, Aagolf får satt ord på det. Han er rene "kjerringa" som ingen kunne målbinde!!

Freud

over 18 år siden

Freud

Hva i allverden feiler det folk.
Totalt skrudd i hodet.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Ja dere to er litt av et radarpar :-)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Haha. Jeg vil bare ønske Simen Fulland lykke til med sine to medlemmer. Må innrømme at jeg sliter litt med motivasjonen for øyeblikket, jeg er nok ikke den rette til å si: "Det får være grenser for tullprat", men jeg sa det nå likevel.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Fraud; ikke stjel min Fraud, selv om han hviler på kirkegården.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Radar er ikke å spøke med
Tenk bare på alt som vi nå for se
når køller går opp og ned.
Og kjerringen gjør som kjerringer skal
hun leter etter en liten ball
mens hun nynner den kjente trall.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Det er med et tungt, men likevel lettet hjerte at jeg nå nesten kl. 21.40 må innrømme at Zatan og TLTM er samme person. For meg fortonte det, som var min morgen seg som styggen selv, men nå klarner hodet seg litt, så da er det på tid for innrømmelsen.

I går og i de lystige morgentimene må jeg også pga. Simen Fullands eksklusivitets-forrening, fortelle at jeg ikke har vært i nærheten av en golfbane eller noe annet utuktig som kan få meg ekskludert før jeg får anledning til å vise meg som et verdig medlem.

Nå mer en annet forstår jeg at jeg må voktes eksta nøye. Legger meg nå paddeflat med magen ned og bene stramt sammen. Når jeg reiser meg igjen skal jeg sitte andektig med bena godt krysset. Kun ærbødig i hele dag. Lover! :-)

Freud

over 18 år siden

Freud

Det finnes antagelig en diagnose på det som rører seg i dette forvirrede hodet.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Oppsøk en psykolog så er det mulig at han/hun klarer å stille en ikke så altfor gal diagnose.

Hvis ikke du blir du erklært frisk, så blir du nok stappet i den altfor store sekken med merkelappen "personlighetsforstyrrelse". ;-)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg legger merke til at Fulland, Aagolf og TLTM (heretter kalt "The Three Stooges") har funnet felles trøst i hverandre. Det er vel en treerball jeg ikke vil møte på høylys dag... :D

Freud

over 18 år siden

Freud

Det kunne faktisk ha vært en interessant, om en noe selsom; opplevelse og vært fjerde mann i den ballen.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Redd for det ukjente, det er en plage.
Vær heller med oss i den grønne hage
og pass på din lille ball.
Tenk når du inntar din droppesone
at du nå sikrer din første krone
og gjør det som golferen skal.

t

over 18 år siden

t

HJEEEEEEELP!!!!!!

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Kjære webmaster, spar oss for the Three Stooges. Er det ingenting som kan gjøres?

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Det ukjente, mer kjent for rasisme nå.
Webmaster har lenge vært oppegående i den saken å forstå.
Aagot vet å droppe så godt han kan.
Det som alle nå best bør, er å bli regelfølgenes landsforeningens fan.

Gabriel

over 18 år siden

Gabriel

Hvem er Aagot?

simen fulland

over 18 år siden

simen fulland

Som grunnlegger av NGRL som en motvekt til det meningsløse (JMLF) ser jeg nå at mitt harde arbeid har båret frukter.

TLTM og Aagolf : dere er så ivrige i min forening tråd, at jeg ikke bare har besluttet å invilge dere medlemskap, jeg gjør dere til likestilte ledere av NGRL.

Grunnet mitt enorme arbeidspress ser jeg meg nødt til å trappe ned.

Jeg velger nå å trekke meg som styreforman, kaserer osv osv og overlater ansvaret til andre krefter. Jeg vil herved jobbe mer i det skjulte som NGRL's "secret agent" 00Golf.

Dette er mine siste ord i denne tråden. Lykke til :-)

el Drunkducko tidligere :styreforman,kaserer,ikke lenger verdensambassadør, osv osv.

Ps : Flucker om du vil er stillingen som verdensambassadør fortsatt din:-)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Fulland: Im in !! Jeg tar gjerne over hele greia nå. Jeg ser jo jeg er den eneste potensielt fornuftige medlemmen nå som du stakk.

Jeg innvilger herved et forbud mot TLTM og Aagolf, og ønsker å slå meg sammen med Juksemakernes Landsforening for et evig partnerskap.

(hoho. det funka jo)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Huff og huff. Hva kan hende nå?
Skal alle uvitende nå få rå
og vinne med fuskeri.
Fulle og mette skulle du nå
lede vår regeljakt opp mot den blå
himmel som venter oss få.

Anden som startet det hele må
huske at ei kan han fra oss gå
da bryter han spilles ånd.
Nå må vi en bønn til anden få sendt
Vi andre kan lett bli myrdet og brent
uten din styrende hånd.

Gabriel

over 18 år siden

Gabriel

Herrejemini....... som vi sier her i sør.

Ikke vet jeg hvem Aagolf og TLTM er men de kan meget vel være meget interessante for mine kolleger på Institutt for Psykologi. Diktet ovenfor kvalifiserer på en utmerket måte for refusjon, selv i VG.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Med harpe og regelbok fast i sin hånd
føler vi Gabriels rolige ånd
i engleflukt loser oss frem.
Sammen vi retter på alle små feil
selv om endel nok kan være litt steil
vi rolig leder dem hjem.

Skjønner

over 18 år siden

Skjønner

godt at SF trekker seg tilbake. Han har jo i andre sammenhenger utvist fornuft. Må bli en belastning å være leder i en forening som trekker til seg slike kasus som et par her.
Det er jo en blanding av fanatisme, doprus og gud vet hva som kommer ut.
Alternativt kunne han jo gjort som Carl I og ekskludert tullingene fra vest og sør fra foreningen.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Hm jeg har en ide. Da lar vi Aagolf ta over foreningen sammen med TLTM.

TLTM: du er President
Aagolf: du er Førstesekretær

Gratulerer så mye og lykke til!

Og

over 18 år siden

Og

så får Aagolf med seg kona si, som tydeligvis er liten og søt,
så blir de iallefall 3

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Såååå ille som det har blitt
Aagolf ogTLTM klarer å holde reglene i råd.
En gledesdreper som Flucker
Bare den gode foreningen slukker
La de hederlige styre
så kan juksemakerne bade i masse vann, med en ørliten klunk syre.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Unnskyld Flucker
Jeg herved bukker.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ja kona er med hun er liten og søt.
Hun gjør de mest utkrøpne fuskere bløt
når hun gir dem klar beskjed.
Og engelen Gabriel over oss er
han sender rapport ned på alt som han ser
han vet nok vi følger med..

LunaDN

over 18 år siden

LunaDN

Lurer på hva TLTM går på.
Hun nevner selv syre i innlegget over, så det er muligens det hun bruker.
Det forklarer jo det meste.

Men hva stuntpoeten over har fått i seg, er jeg mer usikker på.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Takk og lov for at jeg ikke er arbeidsgiveren til en del av "forfatterne" med innlegg ovenfor....

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Arbeidsgiver?!!
Her traver vi rundt i sydlig vind
og slår på små baller med åpent sinn
i profesjonalitet.
Med avstandsmålere står vi på
og måneskinn viser hvor vi skal slå
aldri vi går på let.

Poteten

over 18 år siden

Poteten

Et godt råd Aadolf.
Hold deg til regeltolking og la poesien ligge.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Hvorfor det? jeg kan da reglene.

Poteten

over 18 år siden

Poteten

Jeg har nå skrevet en mail til Lyse Energi, og anbefalt dem til å ta en
helsesjekk av medarbeideren Aagolf.

Jeg tipset dem om en person fullstendig ute av ballanse.
Det er mulig de ikke finner noen fysiske mangler, men garantert på det mentale.

Jeg anbefalte også en blodprøve.
Der vil de sikkert finne diverse.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg tviler på at vi her på Jæren tar en potet særlig alvorlig. Vi har en god del av dem her. De vi ikke selger østover eller spiser, dem brenner vi.
Du må passe på å å legge deg i riktig kasse.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Luna Dn: Jeg går på beina jeg, hvis du bruker rullestol er det vel batterisyre som står deg nærmest.

Har lest om syrehoder i hvite niggere. Det var det var kanskje deg Ingvar Ambjørnsen henvist til om du noengang har lest ei bok noen gang? Tips: Bøker finnes i lyd utgaver, om du har problemer med synet i mylderet av alle andre problemer, du tydeligvis sleper rundt på.

Poteten; la oss nå få nyte de fantastise diktene til Aagolf i fred og ro, du kan jo bare hoppe over dem, men den nyskjerrigheta.....Åh - det er den som stadig får oss til å lese alle innleggene både en og to ganger derfor er du jo helt uskyldig, i synda.

Poteten

over 18 år siden

Poteten

Men Aagolf da. Det var jo ikke på rim.
Har du gitt opp allerede?

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Poteten, nå må du ikke skylde på Aagolf fordi han ikke å beriker oss med mer nyyydelig poesi. Du burde jo husket at det var du som tryglet ham om å slutte :-)

Om kort tids hukommelsen har sviktet deg, kan det være at du har slafset i deg en potet av Aagolfs private kasse. (Helt uakseptabelt selvfølgelig), men hva med å sjekke hva som befinner seg i ditt eget blodsystem?

Blodball :-O

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Nok er nok :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her