Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

rimelige reisemål i mai april

seb

over 18 år siden

seb

Noen som har noen tips om rimelige golf reisemål . Da tenker jeg sørover som f. eks . portugal , spania .

eller eventuelt storbritania . noen som vet hvordan værforholden pleier å vær på denne tiden .

Fooore

over 18 år siden

Fooore

SAS&Norwegia&Sterling har en del tilbud ift fly, hotell&golf får du til NOK 3000 for ei uke. Vil jeg anta.

Portugal/Spania i april: sikkert rundt 20grader.

tuna man

over 18 år siden

tuna man

tunisia er ok , varme på ca 20 og oppover, ok baner, veldig ok greenfee : fem dager ca 1800, billig med taxi og mat, bra hotell tja var det mer da?? bo i khantaoui spill på de to banene som ligger der + flamingo .. så har du en ok tur vil jeg tro...

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Egypt og Gran Canaria....

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Helt enig med tuna man, tunisia er det eneste billig-reisemålet jeg reiser til gang på gang.

God tur, uansett hva du velger!!

ManoWar

over 18 år siden

ManoWar

Ikke for å misunne noen nå, men jeg og en kompis har booka golftur til Spania, nærmere bestemt Alicante i april. Turen er ferdig betalt, bare teller ned dager nå!

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Er også på herlig nedtelling. Torsdag den 15 mars går turen til Miami.

Videre venter en cruisebåt-tur til bl.a. Aruba, Panema, Coste Rica og Grand Cayman.

Håper på litt golftrening i simulatur og også litt spilling på bane i Grand Cayman.

Håper på brunfarge og åpne baner når jeg/vi kommer hjem.

OB

over 18 år siden

OB

Hvilken cruiseselskap skal du dra med? Vært på de samme øyene, heeelt fantastisk. Mest behagelige turen jeg har hatt...Anbefaler Venice Beach eller Eagle Beach på Aruba :-))
Ganske dyrt å spille golf på disse øyene, men så er banene veldig bra også. Betalte 150 dollar for transport og en runde golf på Aruba. Tierra del Sol er veldig bra

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Cruiseselskapet heter RCCL. Hyggelig å høre at det var en helt fantastisk tur, og at det også er golfbaner på Aruba (oransjestad?), hvor vi skal være et par dager.

Tror nok det blir en fin tur. Takk OB :-)

OB

over 18 år siden

OB

Ja, det er flere golfbaner på Aruba, men jeg spilte bare denne: http://www.tierradelsol.com/

Kjempefin bane som Robert Trent Jones har laget. Aruba er et paradis på jord, bare å nyte tiden der. Veldig god stemning i Oranjestad, minner litt om Amsterdam og Rotterdam, men så er jo Aruba eid av Nederland også. Spilte ikke golf på Grand Cayman, men også der er det flere førsteklasses baner. Veldig bra pro på båtene som regel og man kan ta en runde i simulator for å finpusse formen.
God tur, ble missunnelig nå.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Tusen takk for svaret! Nå gleder jeg meg enda mer, om mulig :-), men ble litt lei for at du ble litt missunnelig. (det var ikke meningen min)

Håper virkelig du får anledning til å ta en tur til snart, og det får du nok!

(Hadde en tur i karibia for noen år siden med NCL, det var også en fantastisk tur, med luksusmat og rom, noe jeg ikke hadde drømt om. Det selskapet skal ha virkelig ros og anbefales).

Skulle ønske du kunne blitt med på denne turen også, høres virkelig spennende ut. Takk skal du ha, for at du ønsker meg en god tur :-)

tb

over 18 år siden

tb

hei.
Prøv nice. Fint sted året rundt. Stikker to dager til alicante i morgen:-)

T

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her