Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henriks agent

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Sakset noe fra golf.se, legg spesielt merke til siste setning, den kan man nok ha ulik oppfatning om avhengig av hvilket ståsted man har:

"Johan Elliott har tagit på sig skulden för det som inträffat. Så här sade han till Aftenposten TV i höstas:

- Det här är mitt fel. Ansökan hade kunnat skickats in tidigare men jag litade på att systemet fungerade.

Nu väljer också den svenske agenten att ersätta sin klient ekonomiskt.

- Det är inte ersättningen i den bemärkelsen utan snarare så att jag avstår från mina arvoden under kommande år, säger han till Svensk Golf. Men generellt tycker jag att detta har fått för stora proportioner. Man har gjort en höna av en fjäder."

snappy

over 18 år siden

snappy

Han dreit på drage er vel rettere å si... Spesielt ettersom Henrik B ringte han å spurte hvordan det lå an i god tid før fristen. Svenske typer er ikke helt goe, mens damene der imot...

OB

over 18 år siden

OB

Noen som vet hva tidsforskjellen er ned til Panama? Er det 7 timer? Ser at Bjørnstad går ut 1:20 PM

Erik

over 18 år siden

Erik

Mener bestemt at Panama ligger 5 timer bak GMT og da bør vel det bli 6 timer bak oss.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Helt riktig Erik, Panama ligger 6 timer bak.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Elliott har blitt beskrevet i flere svenske golfmagasiner som liksom det ypperste blant agenter innen golf,med store stjerner på lønningslisten. Det har sjelden stått noe om en av tidenes verste agent tabber.

Har hatt lyst til å påpeke det flere ganger ovenfor magasinene...burde vel gjort det.

Horribelt å påstå at dette er en fillesak som har fått for stor oppmerksomhet...det sier vel det meste om Elliott

FedUp med FedEx.

over 18 år siden

FedUp med FedEx.

Nå var det ikke Elliott som ikke gjorde jobben sin, det er FedEx som ikke gjorde det de ble betalt for å gjøre, og fortjener kritikken her.

H

over 18 år siden

H

FedUp
Hvis du bruker Fedex eller andre store som DHL så får du et tracking # som du kan følge forsendelsen med.
Jeg mottar og sender med DHL og Fedex ukentlig i jobben min og viktige sendinger følger vi fra sender til mottaker.
Fedex oppdaterer tracking hver gang de laster over fra et fly til et annet. Hver transit oppdateres.
Og når det er fremme hos mottaker står navnet på den som har kvittert inn pakken.
Elliott må nok ta blamen.

FedUp med FedEx

over 18 år siden

FedUp med FedEx

Jadda jeg vet det, jeg bruker FedEx, TNT og UPS mye både privat og i jobben selv.
Og selvfølgelig burde Elliott kontrollert at forsendelsen kom frem.
Men det var FedEx som rotet bort påmeldinga uansett hvordan du snur og vender på det.

Forumets deltagere er så utrolig opptatt av å hakke på andre personer at de ofte glemmer realitetene. Elliott har et ansikt som det er lett å slenge dritt i. Men når det gjelder FedEx er det ikke så lett å finne noen å "tømme seg" på, så ingen gidder å nevne dem engang. Likevel er det FedEx som har gjort værste forbrytelsen i denne saken, og som er direkte skyld i at HB ikke fikk mulighet til å kvalifisere seg til PGA touren.

H

over 18 år siden

H

Elliott har godt betalt for å gjøre det han gjør.
Selv om FedEx ikke klarte å levere så skal han følge opp.
Hvis du skjønner hva som har skjedd så vet du at Fedex ikke kunne kreves for erstatningnoe eller stå ansvarlig og da skal Elliott vite det og sjekke.
Han kan ikke bare sende avgårde og tro at det går bra. Spesielt siden HB også spurte han om det var utført.

Henge ut personer? Elliot har feit betaling og fortjener sur kritikk for blunderen. Spesielt siden han prøver å bagatellisere det i ettertid

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her