Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

L Y S T ! !

pam

over 21 år siden

pam

ville berre seie at eg har lyst å golfe... NO!!!!

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Sett deg godt tilbake i stolen din og trekk pusten dypt. Jeg skal fortelle deg noe du trenger å vite, og det er at det ikke finnes noen grunn til at du skal ha det bedre enn oss andre på denne årstiden. Her i butikken kommer folk inn med lue og votter fra en meter sne, og så skal jeg forsøke å selge dem golfutstyr? Nei, rødvintoddy og peisvarme hadde passet bedre.
Men, så er det denne lysende kula på himmelen da, som for hver gang den skinner inn vinduene er kommet litt høyere enn sist. Samtidig som den er framme så får den sneen til å dryppe, og noen tør sågar løsne litt på skjerfet. Ser nesten ut som om det går mot bedre tider for alle oss som er hekta.
Det er kjekt at det er med golf som med sex, uansett hvordan runden ble, så ser du fram til neste gang.
Kos dere med våren og bytt til nye grep på køllene, da har dere allerede spart ett par slag før dere går på banen.Din lokale pro fikser dette nå før sesongen starter.

Golferen

over 21 år siden

Golferen

Prøv denne, de henter og bringer til flyplass;

http://www.mastergolf.it/

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Ingenting er som lyrisk Børje P............. men jeg har litt vondt av ham når han sammenligner sex og golf. Han sa i en annen tråd her at han var "tatt ut av avl".... det kan man kanskje forstå når man ser sammenligningen over.

Bortsette fra det Børje, javisst gleder vi oss alle til sesongen begynner...:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her