Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Søppel-tråd

Minst1

over 18 år siden

Minst1

Her er det en tråd hvorav alle som ønsker det kan slenge ut all søppel de sitter inne med. Da slipper man kanskje å ødelegge alle de andre trådene i debattforumet på siden!

minst2

over 18 år siden

minst2

Her er mitt søppel.
Jeg bryr meg ikke om andre jukser på golfbanen eller ikke!
Ikke bryr jeg meg om noen kjører forbi meg når jeg selv kjører for fort.
Ikke bryr jeg meg om at folk tar en mulligan, heller....

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Dere er dumme. Dere hae store ører. Dere har korte armer. Dere har lange legger. Dere har stygge spader. Og fæle biler. Jeg liker wienerpølse med potetmos, og da med sprøstekt løk og ketchup. JEPP!

Minst 3

over 18 år siden

Minst 3

Ganske langt til nærmeste banen og bilen har tatt natta. Må kjøpe ny nå i januar, GRRRR (kun sommerbilen igjen).

Noen er rene "se og hør" (debattanter). Skikkelig forvettne ekle krek.

Andre ser bare på nic-et og gir drittsvar, selv om debatten vedkommede fyrer løs, er ok. Noen er så langsinte at jeg tror de vil huske meg, selv om de blir alvorlig demente (derfor fakenic).

Noen er ekle med vilje og andre misforstår (tilgivelig).Bare noen får lov å ha det gøy, om en ordvekslingen ikke dreier seg om kun golf, vi andre blir slettet.

Jentegriseprat med morrogutter er ok, men homomorro blir slettet. Løgn om person(er) slipper forbi, så det nytter ikke å forsvare seg, da blir man bare truet, grunnen kan være at løgneren er venn med toastmaster?

Det var nok surt, synd at jeg ikke er sur i dag :-) da hadde regla blitt uutholdelig lang. Skal komme igjen når formen er på bunn.

Slenger ut

over 18 år siden

Slenger ut

Aagolf, jeg!

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Aagol(slenger ut). Klem til igjen! Folk engasjerer seg om trollmannen ingen kunne målbinde.

Pliz!!!

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

oi, der var dama fra verdens fineste golfanlegg igjen.

har du glemt noen ord, kommaer, punktummer og mange flere ord igjen? siden det ikke finnes mulighet til å forstå hva du skriver, mener jeg!!

prøv på nytt....

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Hyggelig Indek Såtte, du har ihvertfall ikke glemt. Der har vi brennmaneten med laaaange tråder. Pass opp folkens :-o

John B. Holmes

over 18 år siden

John B. Holmes

It's only crap, crap, crap here at Scangolf these days. Knock it off!!

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Du dama,

jeg bare påpeker at jeg ikke skjønner hva du sier, og ber om å få det skrevet i andre ord på nytt slik at det er fysisk mulig å forstå hva du prøver å si!
trenger ikke huske så mye for å stille det ønsket tilbake, synes du?
og det at du spiller på verdens fineste golfanlegg har du jo nylig mint oss på.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Takk til Minst 1. Dette var en deilig diskusjon :-) Kooos.

Indek Såtte : Fysisk umulig å forstå? Himmel så dum jeg er. Jeg trodde fullt og fast på at du skulle forstå det psykisk :-)

Ellers klarer jeg ikke å bøye verbet å minne. Det skal altså være å minne, minner, mint har mint?? (eller har minnet?)

Jeg skal mint deg på at mint-sjokolade er kjempegodt, spesielt after eight. Nam nam.

Er du sikker på at jeg er dame, ikke en homsegutt?? Tusen kyss. Smask.

minst4

over 18 år siden

minst4

Skulle ønske at det var bare jeg og min bil på veien! Er drittlei kø og kjerringer og gubber som ikke kan kjøre bil! Er også imot hackere i golf. Det var jo derfor simulatorene kom! Fordi at hackerne skulle holde seg til akkurat det!

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

dette blir mitt siste innlegg til deg TLTM.

jeg driter i om du er dame eller homse.
jeg bryr meg bare om at du skriver piss som ingen kan forstå.
hvis svaret ditt handler om at jeg har en skrivefeil i et innlegg, så bekrefter du bare min mistanke om din person.

Det er dessverre slik at folk fra sør og vestlandet er kjent for å dra diskusjoner langt ut på jordet og være ufine mot oss lavhandicappere fra østlandet.

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Hadde og skriver HADDE en venn som deg. Et forvokst barn, som kun kommuniserte på barnenivå, enda han vår lektor på videregående, i matte ++.

Selvfølgelig var han for pen på det, til å slenge rundt seg med ord som drit og piss, men ellers svært hypp på alt under beltestedet.

Man kan kanskje si at læreryrket stagnerte ham i talemåte, da han pratet mest med barn. Men jeg tror han var et ensomt barn med talltrøst.

Kos deg videre, men flytt fra østlandet. Det har tydelig ødelagt deg, hvis det er mulig å bli mer ødelagt en du er fra utifra dine gener og sosiale arv.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

lol........

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Må faktisk le litt selv også. Skal det være en søppeltråd får man bare fnise av søpla ;-)

Jezus

over 18 år siden

Jezus

En ting er ihvertfall sikkert. Man trenger ikke være intelligent for å spille golf.

Enig i det

over 18 år siden

Enig i det

Tvert i mot tror jeg det er en stor fordel å ha lite mellom øra.

Sikkert derfor jeg fortsatt sliter med et ekkelt høyt hcp.

lei av hele Scangolf nå

over 18 år siden

lei av hele Scangolf nå

Jezus : Din siste påstand kan garantert underskrives etter de siste dages innlegg fra generellt etter sigende voksne personer....................................

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Kanskje det er nok nå folkens? Det er dere selv som lager dårlig stemning her. Vi får heller bare sensurere mer nå, også får de av dere som er misfornøyd med Scangolf-demokratiet sette dere mer inn i hvorfor vi sensurerer :) På forhånd takk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her