Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf i Orlando

Førstereis

over 18 år siden

Førstereis

Det er sikker mange tråder om dette i arkivet, men jeg fant ikke det jeg lette etter.

Jeg skal til Orlando i påsken og har noen spørsmål:

Må tee-times reserveres før vi reiser eller er det så mange baner at dette ikke er nødvendig?

Kan noen anbefale noen rimelige og bra baner?

Ønsker å spille en "topp-bane", hvilken anbefaler dere.

Ditto

over 18 år siden

Ditto

Skal som personen over meg også til Orlando i påsken og er meeget interesert i tips tilsvarende det Førstereis spør om. Hjelp mottas med takk

Orlander

over 18 år siden

Orlander

Nei, det lønner seg sjelden å bestille på forhånd, mange baner har tilbud fra dag til dag - som de annonserer i Orlando Sentinel, den lokale avisen. Det finnes mange baner mest for lokalbefolkningen, velg slike, de er nesten alltid veldig gode - og mye billigere enn de kjente banene.

Eastwood GC og Forest Lake GC kan varmt anbefales. Metrowest GC og Southern Dunes GC er litt mer upmarket (og litt dyrere), men fortsatt langt billigere enn de mest kjente. Og i veldig fin stand.

Ligg unna Disney-banene, det er overprisede turistbaner, ren rip-off.

Tynt...

over 18 år siden

Tynt...

med svar her......

Me2

over 18 år siden

Me2

I påsken spiller vi i Danmark.. Så det så!!!

Twiggy

over 18 år siden

Twiggy

Hei Førstereis!!

Det er maaange utrolig bra baner i Orlando området. Det jeg vil anbefale er å holde seg unna banene som ligge nær sentrum, for de er meget kostbare.. Disney er oppskrytt...du får ikke så mye for pengene enn å se mikke mus over alt he he..
jeg har en del baner som jeg foretrekker der borte:
Stoneybrook east
Stoneybrook West
Eastwood
eagle dunes
Black Bear
Walkabout
Harmony

Skal du spille en "Superbane" Vil jeg si Orange County eller Eagle Creek.

God tur!! Du kommer til å kose deg!

golfer

over 18 år siden

golfer

hva med winter pines golfcourse?

Bjørn Waagø

over 18 år siden

Bjørn Waagø

Skal på medlemstur til Orlando for 5 året på rad. Gi meg din e-mail så sender jeg deg vårt program - her finner du garantert en del baner du vil like.

Mvh
Bjørn Waagø

Daglig leder, Nøtterøy Golf

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her