Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dagens Thomas Nielsen

BullGunnar

over 18 år siden

BullGunnar

"Han vant en PGA turnering i 2006 og det snudde opp ned på hans økonomiske karriere".
Kanskje en tanke: Å gjøre en karriere som en økonomi...

Til BullGunnar

over 18 år siden

Til BullGunnar

Om du ikke forstod hva Thomas mente med dette er det du som har et problem.

bullgunnarthomas

over 18 år siden

bullgunnarthomas

Han kjører to parallelle karrierer altså!? Golf OG økonomi...Og begge går strålende mao. Ikke GÆLI NEI!!!

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Thomas N er en skarping.

"Sara Ofelia vant 7 millioner i Lotto, og det snudde opp ned på hennes økonomiske karriere"

Ehhhhh Thomas ehhhhhhhhhh

over 18 år siden

Ehhhhh Thomas ehhhhhhhhhh

Ogeeeehhh nåeeeeeh skal jeg eeeehh fortelle dere.. attehhhhhhhh det er veeeeeeeeeeeeldig lurt åehhhhhh slåeeeehhh motkøttt når dueeehhhhhh ligger iiiiiiehhhhhhhh motbakkehhhhhhhhhhhh

Kan han også slutte med å innhallere helium under hele sendingen?

IQ-Thomas

over 18 år siden

IQ-Thomas

En ting er sikkert. Thomas er ikke skolert.

En fyr putter. Ballen går i høyre hullkant og faller nesten nedi, men ender opp til venstre for hullet. Også kjent som cirka 90 grader på opprinnelig retning. Så sier han:

"Ogehhh derehhh tok han en REALLL 360!!!!". Lur du Thomas

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Begynner å bli patetisk gutta!!

IQ-ja

over 18 år siden

IQ-ja

Helt enig, men jeg klarer bare ikke stoppe meg.

Det mest patetiske

over 18 år siden

Det mest patetiske

er alle her som kan så mye om alt men som aldri kommer noe lengere enn på forum for å kommunisere. IQ=Hcp for mange vil jeg tro !

Potetisk

over 18 år siden

Potetisk

Hvis kundene/seerne ikke er fornøyd med det de får levert, må det være lov å utveklse meninger seg i mellom om dette uten at man skal kalle det for patetisk.

Pietistisk

over 18 år siden

Pietistisk

Ja enig i det, men det var ikke jeg som brukte ordet først. Det er selvølgelig lov å ikke like Thomas sin måte å kommentere på, men det må da være måte på energibruk på dette. Og hva er alternativet ? Personlig er jeg glad for at noen i det hele tatt sender golf, ergo er kommentator sekundært. Tvilker på at seertall er spesielt bra, og alternativet er derfor kanskje ikke Thomas eller en annen , men heller golf eller ikke golf. Og da blir jo valget enkelt. Ikke sant ?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Nei det var det jeg som gjorde.

Det patetiske er ikke at man utveksler meninger om saken, det patetiske er etterhvert arten av utbruddene. Og det må JEG få lov til å mene.

adm & eva

over 18 år siden

adm & eva

Du får mene hva du vil, men du bør også være glad for at noen sender golf. Det er tross alt en lilleputt gren når det gjelder interesse på tv. Hadde normale kommersielle interesser blitt lagt til grunn hadde ingen kanal sendt golf i norge, med unntak av noen større turneringer.

Ensom Vet

over 18 år siden

Ensom Vet

Dere som kritiserer Thomas er "lowlifes". han er en meget bra og sjarmerende person med stor kunnskap og erfaring innenfor golf. kansje trenger han litt tid til å finne formen som kommentator men har milevis bedre enn noen av dere som kritiserer. Norgesmester, CT spiller (hadde vært ET spiller hadde det ikke vært for familieforøkelsen) Instruktør og nå TV kommentator.

Det er sååååååå lett å kritiserer. Dette er bevis igjen for problemet i norsk golf hvor hver minste feil skal fokuseres på og "alle" snakke bak ryggen til hverandre. Snakk om å bidra til å ødelegge istedenfor å hjelpe til.

Tips til dere som ikke orke han.....skru ned lyden, eller kommentere selv i deres egne stuer.......dere er sikkert kjempe flinke!

Erik

over 18 år siden

Erik

Nå driter du på draget "Ensom Vet"! Jeg er totalt uenig når du kaller de som er kritiske til norges - etter min mening verste golfkommentator - for "lowlifes".

Vi kan vel diskutere Thomas "Kalkulatornerver" Nilsens prestasjoner på skjermen - uten at gamle småmeritter nevnes. Du vet like godt som meg at TN's karriere ikke akkurat bør trykkes på våre neste frimerker.

Du må også huske at man betaler for å se golf på TV - da det dessverre ikke er TV2 som sender golf - som betalende kunde har du lov til å reklamere.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

adam og eva, jeg er veldig glad for at golf er på tv jeg.
Litt usikker på hva du sikter til hvis det er meg du svarer med innlegget ditt..

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Støtter "Ensom vet", sutrete golfspillere er det minst sjarmerende som finnes.

Erik

over 18 år siden

Erik

Sutrete kunder har du overalt "Foore" - det er vel ikke så overraskende at det kan forekomme klager på varen man betaler for.

Potetisk

over 18 år siden

Potetisk

Ensom Vet, det er vel ingen som kritiserer Thomas som person! De som har hatt kontakt med han er nok helt sikkert enig med deg (inkl. meg selv).
Hadde det vært Mor Theresa som hadde kommentert golfsendinger, hadde det sikkert vært grunnlag for kritikk da også... :-)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Hva i all verden har det å si at han har vært Norgesmester, CT-spiller, potensiell ET-spiller hvis han ikke kosa seg med kona si på kvelden, at han er hyggelig, at han kjører Passat, at han triller ugresset til naboen i søppelet. Og hva i all verden har det med saken å gjøre at JEG ikke kan kommentere bedre selv? hehehehehe.

Du som sier du vet. Har du noen gang vært misfornøyd med en politiker? I så fall har du ikke lov å ytre dine meninger om kvaliteten på arbeidet hans, da må du bli politiker selv. Det er jo litt synd at du må bli president i USA for å kunne uttale deg om hva Bush driver på med.

Hvis jeg skrur ned lyden så blir det ultrakjipt å se på golf. Ikke får jeg de fine lydene av slagene, og ikke hører jeg fuglene kvitre. Skrur jeg opp lyden hører jeg bare Thomas Nilsen jatte og jatte og jatte og jatte, uten stopp, og med en uegnet stemme. Jada dette er mine meninger, og jada jeg er klar over hva jeg sier. Dette er snakk om kvalitet - som jeg som person ikke synes er bra nok. Derfor går golf på TV ut for meg, fram til jeg kan høre på bedre kommentatorer. Og det må jeg få lov å si er trist :)

Sånn nå snakket jeg på vegne av de som ikke liker TN som kommentator.

Jeg synes faktisk det hadde vært en bedre løsning å bruke de danske eller svenske kommentatorene når man ikke klarer å skrape opp bedre kvalitet. Utrolig trist at Asbjørn ikke kommenterer lenger, for han mener jeg leverer skikkelig kvalitet.

Slicer

over 18 år siden

Slicer

Jeg mener Asbjørn er dårlig, og det må jeg få mene. Mitt første valg vil være en kombinasjon av Davy Wathne og Ingrid Stensvold, men Mini som ekspertkommentator og gjerne KK Rike og JH Carlsen også. Dette må jeg få lov til å mene.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Selvsagt kan du jo mene det.

Når Rike kommenterte US Masters tror jeg det var ble jeg imponert. Han kan jo ikke veldig mye om golf da, men han lærte fort, og stilte bra spørsmål til medkommentatorer. Blant de norske kommentatorene skal man vel lete lenge etter en dyktigere enn Rike etter min mening.

Erik

over 18 år siden

Erik

Enig Flucker! KKR imponerte også meg - og han sa også klart og tydelig at han ikke hadde den største erfaringen, men at han hadde forsøkt å sette seg inn i endel. Perfekt bruk av sidekommentator!! Var det Rojahn? Husker ikke i farten.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

tror det var rojahn ja...glemmer aldri den sendingen, tiger som satte chipen på hull 16, jeg satt og skrek til tven :)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Vi var flere som skrek ja :) Mener også det var Rojahn som hjalp til, også var det en til? Husker ikke hvem.

Skulle gjerne hatt Rike på lyn-kurs i golf og satt han i PGA-boksen. Han hadde jo gjort endel research på forhånd også.

kølla

over 18 år siden

kølla

Dere har jo så peiling gutta! Scangolf publikummet er det beste i verden.... Er vel ikke en som noensinne har gått en PGA bane under par her.....patetisk hele gjengen.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Hva har det med saken å gjøre?

Til Flucker

over 18 år siden

Til Flucker

Tror Rike hadde gjort seg like bra som kommentator som du hadde gjort deg som spiller i en Pga turnering.... slutt å rakk ned på alle andre, pga du er elendig til å spille golf.

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Kjell Kristian Rike er like behagelig å høre på som en pakke Wasa grovt knekkebrød bli voldtatt av en brunstig elgokse i stemmeskifte.

.

over 18 år siden

.

ahh, minner!

Hallo

over 18 år siden

Hallo

veldig bra sagt blir veldig imponert over formuleringene dine.
Jeg ler så jeg rister.

Jeg synes faktisk KJR er noe avdet beste som har kommenert golf de siste årene.
Han har hatt med gode sidekomentatorer,i motstning til det vi har nå.
Det er jo bare helt tragisk

Barnslig

over 18 år siden

Barnslig

Det eneste som er mer tragisk enn kommentarene til TN er Fjosoks forsøk på å være vittig.

Thomas N.

over 18 år siden

Thomas N.

ÆÆÆÆÆÆÆÆ-Jeg-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-vil- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-gjerne-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ha-aaaaaaaaaaaaaaaaa-meg-jjjjjjjjjjjjjjjjjj-frabedt-ææææææææææææææææ-all-eeeeeeeee-kritikk-ØØØØ!

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er vanlig østlandsknivå på innleggene på denne siden også ser jeg.
Akkja

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

"Fjosoks forsøk på å være morsom" *fnys*. Som om jeg mislykkes.... Nei, hold deg til å uttale deg om golf, og ikke humor. Det er nok med et tema man ikke har peiling på...;)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

ett tema

BullGunnar

over 18 år siden

BullGunnar

Thomas Nielsen: "Hvis du(Luke Donald) er litt competetive nå ,så kan du ta igjen med samme mynt"
Hva med å snakke norsk..

Til ensom vet: Enig med deg, men det må være mulig å gi TN et kurs i norsk muntlig. Tror faktisk han skjerper seg , men det er fortsatt en del "godbiter".

Vinje

over 18 år siden

Vinje

TN: "Det er i utgangspunktet der hvor flesteparten av spillerne slår seg"

Du mener vel at de slår ballen dit, Thomas?

Slutt å sende golf

over 18 år siden

Slutt å sende golf

Jeg mener alle kanaler burde slutet å sende golf. Da hadde vi sluppet å ha diskusjon om kommentatorene....send heller mere fotall og ski.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Faktum er at Viasat har betalt en bøtte penger for rettighene, men Norge er ikke satsningsområde for Viasats golf. Penga skal tjenes inn i Danmark og særlig Sverige. Da bruker man ikke penger på norske kommentatorer. At OPW, penge-Flatland og eeeeh-Nielsen ikke holder godt nok nivå er opplagt og bedre kommentatorer får vi ikke før seertallene stiger.

Når det er sagt, det detter utrolig mange padder ut av munnen på de tre herrer - da må de tåle å bli sitert og ledd av helt til de klarer å gjøre jobben sin.

H

over 18 år siden

H

Men hvis de skal spare i Norge så la svenskene kommentere for begge land. Da sparer de.

Ellers var det jo artig navn på kanalen SS. Viasats golf.
Satser de? ;-)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Hihi. Denne tråden er dritbra.

Til "Til Flucker". Jeg er dritgod å spille golf. Sikkert dritgod til å kommentere. Og TN syns jeg er dritdårlig til å kommentere :D

Syns du Bush er flink som president? Hvis ikke, ja da er du en elendig president

Inge

over 18 år siden

Inge

Det er litt komisk at det ikke er lov å være kritisk til en dårlig tjeneste på TV. Dere som synes ehhh-Nilsen og penge-Flatland er flinke, synes dere MTV har utviklet seg i en bra retning de siste årene? Eller sier dere bare at de er flinke for at de skal slippe kritikk?

Kjedelig

over 18 år siden

Kjedelig

Jeg synes golf er kjedelig jeg

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Jeg synes det er helt greit å være kritisk, dog er kan hende ikke dette forumet det mest produktive.

Men mange av innleggene er rene fjortis-kommentarer, og da blir det i mine øyne ikke kritikk men sutring.

Jeg tror langt de fleste her inne er over 20år gamle, og da blir mye av det patetisk.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Ser at Aagolf er med på å øke kvaliteten på denne tråden også ja...

forøvrig, så var TN sidekommentator sammen med Rojahn og KKR, Flucker.....

personlig synes jeg KKR var den som gjorde best jobb av de tre. hvis ØR og TN hadde holdt seg til å svare på direkte spørsmål, så ville det vært helt ok....

Yngve

over 18 år siden

Yngve

synes forøvrig dere skal skille mellom kritikk for egenskapene i kommentering og kritikk fordi dere ikke liker stemmen til TN....

at det kan være irriterende er mulig, men det senker litt nivået på diskusjonen, og da kommer Aagolf bare til å finne en regel hvor det står at slikt er ikke lov.

Mvh,

President i juksemakernes landsforening
Yngve

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Vel. Nå har det seg slik at fyren har en stemme som ikke egner seg i den jobben han gjør på TV. Siden mange kommenterer dette, så er det jo faktisk en begrunnet kritikk om hva som er behagelig å høre på TV.

Dubayah

over 18 år siden

Dubayah

Nå har det seg vel slik at Georg dobbeltv ikke egner seg i den jobben han er satt til å gjøre heller, men det ser ikke ut som å klage og syte hjelper stort......

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er da ikke så farlig om Yngve er såra og vonbroten fordi han ikke blir tatt i fusk hver dag.
Han minner meg sterkt om Berge furre som krevde å bli arrestert hver dag i et år.
Men det er klart at måten han argumenterer på rammes helt klart av regel 6-7
Så får han sikkert fred i sjelen

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Faen Yngve jeg som, i foreningens gode navn og rykte oversvømte valgurnen med stemmer til din motkandidat..
Alt Forgjeves..

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Historien er full av personer som hevder de representerer Jesus. Det har desverre ikke hjulpet på verdensfreden. Det gjør det vel ikke her heller.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

skal vi se, da har vi unfair play, feil bosted, råtne meninger, og fælt nick. Noe glemt?

Synd du ikke liker navnet til mit gamle idol i skimiljøet forresten..

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Et nick er da bare en form for anonymitet. Å velge seg Jesus som rettleder er det mange som gjør. Det gir trygghet til de usikre

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Yngve, hvorfor ble jeg bare sekretær i foreningen egentlig?

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er nok fordi at du er senil. -)

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Ajaja, senil ja. Nytt ord du har lært på skolen?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

ja det gav mening..

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

..at man ikke kommer høyere enn sekretær ved senilisme mente jeg.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Pøh. Du da, jesus maria. Du sitter vel knapt i styret...

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Der har han da heller ijkke noe å gjøre. Husk at Jesus tilbrakte dager blant de sklriftlærde, men han hadde åpent sinn.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

stenograf er den ikke helt ubetydelige stillingen min.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Stenograf ja. Selvfølgelig. Jeg hadde det på tunga... En i dag svært undervurdert stilling.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er bra. Noe må jo også du kunne brukes til.

Senil

over 18 år siden

Senil

Aagolf:
"Senil" - når ble alder et problem?

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Er du her enda Aagolf. Nå må du gå og legge deg. Tidlig opp til skolen i morgen vet du.

C9l

over 18 år siden

C9l

Aagolf:
Det er forskjell på å ha et åpent sinn og å ha høl i hue, - men det har du kanskje ikke oppdaget?

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Argumentasjonsnivået er fremdeles på barnehagenivå her. Det er vel ikke annet å vente blat disse anonymitetene.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

du er ganske flink til å bevare nivået lavt mr golf.

Senil

over 18 år siden

Senil

Aagolf:
Barnehagenivå? Det sørger du for sjøl. Tror ikke du vet hva senil betyr!

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Dere må forstå at Aagolf en 14-årig gutt med så stort oppmerksomhetsbehov at han foretrekker negativ oppmerksomhet fremfor å bli neglisjert.

Bare prøv så skal dere se :-)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det kan vel være at vi her vest vet hva som er viktig. Det er ikke egoistiske østlendinger.

C9l

over 18 år siden

C9l

Aagolf:
Hva har østlendinger gjort med deg? Tatt fra deg spannet eller spaden i sandkassa? Eller noe enda verre?

Tiger

over 18 år siden

Tiger

Aagolf er bare en stakkars gammel grinbitter.
La han få spre gallen sin. Det er sikkert terapi for ham.
Det er vel ingen som tar ham seriøst allikevel.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er alltid lik einterresant å se hvor liten hjernekapasitet en østlending har.
Et litte ord og mobberne raser ut av hulene.
trygge i menigheten

Tiger

over 18 år siden

Tiger

intereSSant Aagolf. Ikke inteRResant

Tiger

over 18 år siden

Tiger

Det burde da alle med stor hjernekapasitet vite

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

En tranger da ikke hjerne til det. Det er da nok met et retteprogram

Tiger

over 18 år siden

Tiger

Skaff deg ett da

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er helt unødvendig. Det er nok av østlendinger her uten folkeskikk.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Fløkker da.... jeg var jo ironisk.... for at Aage Lursen skulle få noe å henge seg opp i...

og det gjorde han jo...

folkeskikk som han har.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er da ikke noe problem. Vi har jo Yngve anonymmus til å passe på oss.

Hull2

over 18 år siden

Hull2

Aagolf,

dersom selvopptatthet, mangel på selvinnsikt og selvopphøyethet hadde vært et fag, og ikke en rekke med lette diagnoser som kan medisineres, så ville du fått en sterk karakter.

C9l

over 18 år siden

C9l

Aagolf:
Dersom det er "folkeskikk" du praktiseerer her på dette forumet (med din maniske negative innstillinger til østlendinger), ja da kan jeg godt klare meg uten.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Jeg er da ikke negativ til østlendinger. At de mangler folkeskikk vet da hele resten av Norge. Slik har det jo alltid vært.

Østlending m/hjernekapasitet

over 18 år siden

Østlending m/hjernekapasitet

Aagolf/Aage Larsen:
Dersom det er din "store hjernekapasitet" du viser fram her, - gjør det gjerne et annet sted.
Det ville glede oss andre!
Men det virker ikke som om det er det som du er mest opptatt av - å glede dine medmennesker mener jeg...

Vestlending m/folkeskikk

over 18 år siden

Vestlending m/folkeskikk

Trist å bli satt i bås med deg, Aagolf.
Jeg kjenner en mengde både vestlendnger, østlendinger, sørlendinger, trøndere, møringer, nordlendinger etc. med langt mer folkeskikk enn det du fremviser her inne, Aage.
Din viten om østlendinger savner både forskningsbelegg og rot i virkeligheten. Lite som tyder på at folkeskikk korrellerer med geografisk tilhørighet.
Skaff deg et liv, Aage!

Vestlending

over 18 år siden

Vestlending

Ikke egle på deg en østlending Aagolf. De er ikke tamme.

En østlending er falsk. De

over 18 år siden

En østlending er falsk. De

er heller ikke sanne. Men gjemme sge i anonymitet er de jo flinke til stakkars.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Fritt for å ikke gå i flight med Aagolf under neste års scangolfturnering.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Det gjelder for øvrig årets scangolfturnering også...

Ja,ja

over 18 år siden

Ja,ja

Noe må man gjøre for å få tiden til å gå der ute på Tinnveien

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jøss. Her er jeg borte bare noen få timer også blir tråden helt vanvittig interessant.

Aagolf driver argumentasjonsteknikk på linje med barneskole-elever, alle ler av han, og han fortsetter, og fortsetter, og fortsetter. I tillegg vet vi at han er sur, at han har høyt handicap, at han kan endel regler, at han ikke kan oppføre seg ++. Jeg kan holde på ganske lenge med slik oppramsing. Men. Med alt dette interessante, så prater vi fortsatt med han. Det er ganske interessant?

Yngve: hvorfor i hute helvete er ikke jeg i styret da? Synes du han der gamle sævven passer der bedre enn meg? Jeg er ungt blod, jeg har jævla bra handicap, jeg kan attpå til de aller fleste reglene, også er jeg en humørspreder deluxe. Faen er galt med deg Øngve?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Nå må alle sammen skjerpe seg her. Husk at man skal ha respekt for de eldre! De har masse livserfaring og visdom de kan dele med oss, og vi skal være takknemlig for at Aagolf som en verdig representant for den eldre garde tar seg tid til å gjøre nettopp det. Spesielt hyggelig er det at når han først er oppe og pisser klokka 0500 om morran, tar seg tid til å jekke ned Østlendingen.

Gjennom et langt liv har han gjort seg erfaringer, som at for eksempel østlendinger ikke er noen man skal menge seg med uten videre. Dette er kunnskap nedarvet gjennom generasjoner, da han som liten satt på fanget til sin bestemor og fikk høre skumle historier om de som bodde østenfor fjellene. På den tiden tok det en snau uke med okse-kjerre fra Sandnessjøen til Østlandet, verden var så stor på den tiden, kanskje kom man aldri tilbake en gang.

Så når han så skulle spille prestisjetung landsfinale i klasse 4 på senior touren (Klasse 4 er de med hcp > dritmye) var det nok med bevrende lepper han tok farvel med hjembygda for å møte østlendingene. Stort var nok sjokket da han skjønte at det fantes personer med lavere handicap enn seg selv, og svaret han ga seg var at dette måtte skyldes juks. Hvordan kan Østlendingen ellers ha fått hcp < 23?

Stopp derfor denne heksejakten mot Aagolf. Han har i det minste skjønt at det er bedre å ha for høyt handicap enn for lavt (for da er det i tillegg lettere å vinne)

Z

over 18 år siden

Z

Det mest fasinerened med disse golftrådene er å se hvor mange det er som i sin anonymitet bruker ufattelig med tid til å henge ut en navngitt person.
Mobbebehovet ser ut til å være golfernes største behov.
Utrolig.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

faen ass...

Fløkker,

jeg trenger vel ikke ramse opp ALLE som er med i foreningen????
det var viktig å få med NGB GT siden han, i følge Aagolf, er en uhøflig lavhandicapper fra Østlandet uten form for folkeskikk, med sans for juks og juksemakere.
(Det Aagolf ikke vet, er at NGB GT er en jævla vestlending, akkurat som han selv, men kommer fra bare litt lengre nord, også kjent som I-land)

ok, her kommer det:

Yngve: President og IT sjef(Ekte Hønefossing, som i følge fløkker, han nordfra, bare sier "tikketikketikketikk" når han snakker.)
NGB GT: Kasserer og sekretær(I vil bli statsminister, men I får ikkje lov)
Fløkker: PR Ansvarlig og WEB ansvarlig(får Martin Schanke til å høres ut som en som ikke kjenner et eneste banneord, selv om han er nærmest perfekt i strøkent språk her på forumet)
Fjosok: Veldedighets og urokkelig argument-avdelingssjef(kommer forøvrig fra så jævla langt inn i østlandet at han nesten er svensk å regne. sier blandt annet "itte" og "fæmm")

hvis flere vil være med, så må de melde seg inn via denne tråden med selvutnevnt tittel. de ovenstående har jeg meldt inn frivillig.

Sydenspiller

over 18 år siden

Sydenspiller

Da mangler det bare navnet på hjemmesiden deres.... Der kan dere nesten dele ut brukernavn til alle fem eller seks og poste så mye dere vil uten innblanding - hadde vært bra - dere, hva?

Dere er litt av en gjeng.

Ønaker ikke medlemskap i klubben deres nei.

TigerFan!

over 18 år siden

TigerFan!

Øyyyhhh!!!

Virker som det er overvekt av folk som KAN noe her, så jeg tror jeg må melde meg på, på ANDRE siden av bordet, slik at det blir litt likevekt.

Hva med "Likevektsminister"?

Mmmmja!

Bortsett fra det, så tror jeg Aagolf egentlig ELSKER østlendinger, men fortvilet prøver han å fornekte det.
Er nok like populært å komme ut av skapet som østlendingselsker "der borte", som å ikke ha sex med sauen sin...

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Som tidligere nevnt besitter jeg stillingen som stenograf med hovedoppgaver innenfor oralt inntak av kantinemat.

Hvaslags oppgaver er det å ha som stenograf spør du?
Fullstendig irrelevante er svaret. Men så er det en jukseklubb for jævla østlendinger også.

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Innkalling ttil første styremøte i Juksemakernes Landsforening

Møtet vil holde sted "in netto" når det måtte passe hver enkelt av følgende medlemmer:

Yngve, president og IT
Fløkker, PR og web
Fjosok, veldedighet og argument
TigerFan, likevekt
jesus maria, stenograf
Solskinnsgolferen, tvangsinnmeldt
NGB GT, sekreteuse (tihi)

Saker til behandling:

1. Juksing før og nå. Hvorfor er det LETTERE å jukse nå enn før?
Innleder: Yngve

2. Nye tips for ekstrem- og åpenlys juksing. Hvorfor si fra når du jukser?
Innleder: Solskinnsgolferen

3. Nye jukseord. Forslag: "Hole in Zero", "Ta en Aagolf". Skal vi sende forslagene til NGF eller direkte til Royal & Ancient?
Innleder: Fløkker

Det er fortsatt mulighet for å komme med flere saker til første styremøte som vil bli holdt straks alle er enige om tidspunktet :-)

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Lurer på om det hadde vært legitimt å ta til motmæle hvis noen først hadde påstått at alle afrikanere er kriminelle og deretter karakterisert de uenige som barnslige og for å trekke debatten ned til et lavmål? Dette er Frp-retorikk, men Aagolf/Z tar vel det som et kompliment kanskje...

Draw

over 18 år siden

Draw

At det går an....
Vi vet at Aagolf sliter med en del problemer som psykiatrien sikkert ville finne svært interessante (upløyd mark pleier jo å vekke interesse).
-Men at så mange andre skulle sloss om å få ligge ved siden av ham på sanatoriet -det hadde jeg ikke regnet med!!
Ta en kikk oppover tråden her og vær stolte av dere selv!! Dere har sunket ned på Aagolf-nivå.... Det må jo svi!?!

Lost ball

over 18 år siden

Lost ball

Aagolf; vennligst ikke utgi deg for å representere vestlendinger. Så godt som alle vest- (og andre)lendinger jeg vet, klarer som regel å holde seg til noe i nærheten av normal fokeskikk. Der har du - skal vi si forbedringspotensiale?

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Yngve: Nesten svensk?!!??? Jeg er blitt kalt mye rart asså, men DET var jaggu meg for drøyt! :D

Som straff skal jeg sette ut oppdrettsmygg på Tyrifjorden, slik at det blir uutholdelig å spille der..... ehh nei...vent litt. Det er det visst noen som allerede har gjort! hihi

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Draw....? Dette var ikke en draw. Det var en hook!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg ler så blod og tårer spruter.....

NGB GT, du er min helt..... i dag da... ikke ellers....

AaZ

over 18 år siden

AaZ

Z (15.01.07 kl. 07:46)

Aagolf/Z.
Nå var det vel du selv som røpa navnet ditt i en annen tråd her.

Når du går ut på den måten du har gjort, må du vel tåle litt tilbake.

Opp som en løve og ned som en skinnfell, heter det vel

Z

over 18 år siden

Z

Jeg har sett at disse såkalte debattantene er omtalt som den blodtørstige ulveflokken. Det er nok feil. Ulver er stolte dyr. Denne mobbegjengen ligner nok mer på hyener.

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Haha, det sier den største mobberen av alle. Snakk om å se splinten i andres øyne men ikke bjelken i sin egen.

AaZ

over 18 år siden

AaZ

Jøss, så sår da Aagolf.
Etter all drittslenginga di, har du plutselig blitt et stakkars offer.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

....etter å ha lest denne debatten er det grunn til å håpe på tidlig baneåpning, f.eks. i februar.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Kan jeg få være prøvekanin og utsteder av handicapkort i foreningen?

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Nei sunny, sorry ass... men der må vi være litt strikse.

vi trenger en som både KAN og FØLGER reglene til den jobben.

men vent litt...... vi lager jo våre egne regler, så hvis vi skriver at du får lov, og jeg, som president, vedtar dette, så kan du det alikevel.

jeg tror det løser seg jeg, Solskinnsgolferen.

Skinnløsgolferen

over 18 år siden

Skinnløsgolferen

Trenger dere hcp kort i den foreningen da? Er det ikke bare å bestemme seg for at alle har det hcp de selv sier de fortjener den dagen ?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Jeg regner jo med at vi kommer til å bli en registrert klubb i NGF. Da er det greit å kunne gi ut hcp kort med riktig handicap.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Jeg har fått et problem. Ryktet om denne nye landsforeningen har spredd seg til den konkurrerende nettsiden Golfsiden.com (som vi har lov til å nevne her), og jeg har allerede mottatt ca 100 forespørsler om innmeldelser. Hva gjør jeg? Jeg kunne jo ikke skrive navnet på Scangolf (som vi hadde fått lov til her), samtidig syntes jeg det ble forvirrende med innregistrering i to forskjellige fora.

Jeg skrev:
NGB GT (15. jan - 14:01) * IP
BbGolf. Hyggelig at du vil være med. Det foregår en omfattende verving på en konkurrerende side for øyeblikket. Det er selvfølgelig et krav at du må være østlending, men er du en ekte juksemaker så jukser du også her selvfølgelig :-)

Vil gjerne ha denne fremgangsmåten godkjent av Styret, for å holde min sti ren og unngå eventuelle fremtidige reprimander...

Yngve

over 18 år siden

Yngve

som president, er jeg også selvutnevnt styreleder, og jeg skal selvsagt ta meg av dette.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Solskinnsgolferen og dere andre: Jeg synes ikke vi kan være dårligere enn NGF, og foreslår derfor at vi innfører elektroniske medlemskort. Jeg kan ordne med kredittkort på "baksiden".

Alle som ønsker å få utstedt Juksemakernes Landsforenings kombinerte handicap/kredittkort, kan sende meg en mail med Navn, adresse, samt kortnummer og sikkerhetskoden på kortet dere har i dag.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Som president i JL, så må jeg bremse deg litt nå NGB GT. Noen kunne jo tro at du var ute etter å svindle kredittkortene til folk....
noe som i så fall ville vært genialt, men vi må jo ikke gjøre dette så åpenlyst.

Nei, vi kommer med mer informasjon om registrering og andre ting senere i en ny tråd.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Vennligst send mail med kortnummer og kode til kemneren@oslokommune.no

Skyggeskinnløsgolferen

over 18 år siden

Skyggeskinnløsgolferen

Bare overfør pengene til min konto i DnB - så går det bra:

5401.10.76201

Merk innbetalingene med Carl F. Seim sånn at pengene kommer i trygge hender.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Ikke hør på Sunnyboy. Han bare lurer dere! Snu dere vekk!

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Ah slike fabelaktige eksempler på ekte østlandsmentalitet!!
Dere gjør foreningen deres stolt gutter!

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

ehm, foreningen VÅR, mente jeg selvsagt..

her er min cvc2: 458

Skyggeskinnløsgolferen

over 18 år siden

Skyggeskinnløsgolferen

Lurer Flucker ? Åpnere kan jeg vel ikke gjøre det.

Kanskje man kan få Thomas Øye, Trond Kristorffersen og David Toska til å holde foredrag i denne foreningen? De kan sikkert verve medlemmer også for å sikre suksessen.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Kan noen forklare meg hva Skyggeskinnløs betyr?

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

hebraisk for kålhode

Skyggeskinnløsgolferen

over 18 år siden

Skyggeskinnløsgolferen

Sunny,

Noen spørsmål er du best tjent med å ikke få svar på. Det kan dog røpes at den androgyne hebraisk eksperten ovenfor ikke er i nærheten.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

hihihi

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

hebraisk for circumsition da..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her