Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

første runde i år

norstein

over 18 år siden

norstein

hei alle sammen, og ett riktig godt nytt golf år.
spillte årets første runde fredag 5te januar i pennsylvania, macoby run golf klubb. score 88. meget fornøyd med det. har kortet ned driveren fra 46.5" til 45.5", bedre kontroll.

lurer på hva mr. bjørnstad skal gjøre i år? spiller han fortsatt her i usa? har han håp om noen sponsor invitasjoner?

kølla

over 18 år siden

kølla

Veldig interessant tråd altså, stå på videre

Yngve

over 18 år siden

Yngve

veldig interessant innlegg, kølla... stå på videre...

haha

over 18 år siden

haha

88 sucks... ble ikke så mye bedre kontroll skjønner jeg...
og som sagt tidligere: veldig interessant tråd!

.:.:GT

over 18 år siden

.:.:GT

Skulle nok ha kortet Driveren ennå mer ser jeg... Kanskje puttet den helt vekk, og trent litt Putter istedet?

kølla

over 18 år siden

kølla

Var på rangen for første gang i år, satt som et skudd. Slo 2 bøtter, spikrett... Fikk litt gnagsår på tommelen, men det går vel over. Ganske mye folk der, måtte vente litt før jeg fikk matte og vurderte å gå hjem.

øyvind

over 18 år siden

øyvind

hva er vitsen med å være så negative da folkens? ikke alle som har spilt golf i årevis. det viktigste er at man er fornøyd selv!

Angående Bjørnstad har jeg ikke så mye peiling, men tror han er på nationwide touren

til øyvind

over 18 år siden

til øyvind

jeg er enig med deg.....du har ikke så mye peiling. dette er forum....survival of the fittest

øyvind

over 18 år siden

øyvind

viss man er 12 år så oppleves det kanskje sånn. men for oss andre er det et sted man kan ha en hyggelig tone uten å rakke ned på hverandre.

kristian

over 18 år siden

kristian

Du har rett i det øyvind. Problemet er at det er mange barn her, og mange voksne som oppfører seg som barn.

veggiss

over 18 år siden

veggiss

kristian: er vel heller det siste som er tilfelle ;)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her