Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ramnefjell vraket!

Truls

over 18 år siden

Truls

Ramnefjell slutter som kommentator! Se hvem som tar over:

http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=125034

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Dette har vært kjent en god stund. Asbjørn har selv forklart det på Golfsiden.com.

Jeg tror du nå gjør du en stor feil Stian!! (Sportssjefen i TV3).

Dette er min påstand:
Å fjerne Asbjørn er gjort i affekt. Både han og Asbjørn er sterke personligheter med sterke meninger.
Dette har med personlige følelser og penger å gjøre, og ikke på fakta og tilbakemeldinger fra TV-seerne.

Dette er mitt håp:
La fornuften seire, ta opp igjen forhandlingene, gi litt og ta litt, og la først og fremst tv-titterne seire.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Det er bare helt utrolig at de klarer å satse på de tre andre FORAN Asbjørn Ramnefjell. Det er for meg totalt uforståelig. Kvalitetsforskjellene er såpass store at jeg begynner å lure på hva slags vesen som sitter ved spakene i Viasat.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Her står det foran årets sesong:

Som vanlig er det Hallvard Flatland, Ole-Petter Westereng og Thomas Nielsen som guider deg gjennom turneringene.

http://www.viasat.no/cm/2.10/2.113/1.4825

Som vanlig!!?? Har de glemt,ellerprøver de å dekke over at Asbjørn kommenterte ifjor? Her er det nok noen såre følelser ja...

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Vel, jeg ser ikke noen grunn til at de skulle skrive:

"Som vanlig er det Hallvard Flatland, Ole-Petter Westereng og Thomas Nielsen som guider deg gjennom turneringene - dog Asbjørn Ramnefjell likte vi ikke så han får ikke lov lenger. Kos dere!"

lk

over 18 år siden

lk

Herregud, hvordan er det mulig å vurdere Flatland som bedre egnet enn Ramnefjell?!

Håper virkelig at det blir mulig å velge svensk tale på den nye golfkanalen....

lk

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Ingen påstår at AR er perfekt, men å dumpe ham til fordel for de som blir igjen er så dumt at bare Viasat kan gjøre det. Helt uforståelig.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Sikkert manga faktorer som spiller inn, skulle ikke forundre meg om det er Asbjørn selv som ønsker mer fritid!

Veldig få tviler vel på at Asbjørn er den beste i Norge, men oss forumgolfere har nok ikke full innsikt i prosessen. Denne gang heller.....

Jaja...

over 18 år siden

Jaja...

...men for de av oss som vet noe mer om saken så dreier det hele seg om penger!

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Ja jeg kan ikke forstå at de andre skulle få like bra betalt som Asbjørn :)

Enig med Fooore. Det er mye som kan ligge bak som vi ikke har noe med. Men det er ganske tydelig at de fleste av oss foretrekker Asbjørn. Derfor syns jeg dette var en trist nyhet. Jeg klarer virkelig ikke se på golf når de andre tuller rundt med kommenteringen sin. Flatland er behagelig å høre på da, det skal han ha. Men de to andre takler jeg ikke selv om de kan mer golf enn Flatland.

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Ville bare si at jeg for egen del greit kan høre på alle kommentatorene, og at alle har gode sider... og noen dårlige.
Synes bare det er veldig synd at Ramnefjell ikke skal kommentere. Vil savne humoren og fagkunnskapen.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Du er heldig du HenrikFan. Kanskje jeg trenger en reboot i huet mitt og et lynkurs i å fortrenge hva Asbjørn har gjort tidligere. Da takler jeg de kanskje bedre.

*gråte*

Dette er som et ekteskapsbrudd. Ikke at jeg vet hvordan det er, men det er sikkert ikke gøy.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Det var slutten på golf på tv for mitt vedkommende. Takk for alt, Asbjørn.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Krutt: Jeg trodde du likte Donald jeg?

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Joa, jeg vurderer å skifte nick til ThomasFan. Elsker stemmen som høres ut som en krysning mellom Vidar Theisen og Cecilie Leganger.

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Mitt nye nick blir NOK-Flatland....... for da får nicket mitt slik en stilig dobbeltbetydning

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Hehe. Då vert mitt nye nick Daler-Nielsen. Er ein dobbelttydning der og, om enn ein smule kryptisk...

Luna

over 18 år siden

Luna

Satt og så på reprise på SportN fra helgens PGA tour, med amerikanske kommentatorer + Nick Faldo.
Først nå skjønner jag hva vi går glipp av.

NOK-Flatland

over 18 år siden

NOK-Flatland

Kanskje OPW fansa kan få et tullenick også. Men det må i så fall rime på dust...

NOK-OPW

over 18 år siden

NOK-OPW

Jeg er helt enig.

NOK-Krutt

over 18 år siden

NOK-Krutt

Hører på USA-kommentatorer så sant jeg kan! MEn hvis jeg må høre nordisk, så er Asbjørn førstevalg.
Han der Zachrisson er så SINNSYKT kjedelig å høre på. Han prater og prater og prater, om ALT annet enn det som skjer.

Daler-Nielsen

over 18 år siden

Daler-Nielsen

Hva skal jeg si? Alt høres så forvrengt ut...

Jeg tror jeg holder kjeft jeg.

Jubel Jubel

over 18 år siden

Jubel Jubel

Sitter å ser på SportN nå, med amerikanske kommentatorer. Hvilken drøm å høre på

Erik

over 18 år siden

Erik

Auda - Krutt! Ikke uenig at AR er førstevalget i NORGE, men å skrive nedsettende om GZ - det er blasfemi!!!!!!

De aller beste å høre på er GZ og David Feherty - STJERNENE!! Min mening!

Hvem husker GZ kommentere to småunger med bøtte og spade på stranda utenfor The Old Course under pause i The Open for en haug av år siden?? PRICELESS!!

Men det er mulig Krutt ikke har vært med såpass lenge - så han tror golfkommentering over fire-seks-åtte timer skal være like fokusert på spillet som Scheie under et hopprenn eller under en fotballkamp.....

Engelskmennene har også et radarpar - som gjør en radiosending fra golfturneringer bedre enn å se på når TN og HF kommenterer TV sending........................

Yngve

over 18 år siden

Yngve

må nok henge meg på Krutt her altså. Jeg synes ikke GZ er spesiellt interessant å høre på, selv om han har peiling.
han babler om så mye om alt mulig rart at man nesten glemmer at man ser på en golfsending....

gudsjelov har jeg ikke Viasat i det hele tatt lengre.... hehehe

Struck

over 18 år siden

Struck

Må si at det å se på viasat's golfsendinger nå er en GEDIGEN nedtur, med de kommentatorene som pisspreiker seg igjennom sendingen!
Nei, gi oss AR tilbake, hvis ikke så bytter vi til konkurenten, og det føler jeg flere vurderer å gjøre.
Der er det heller ikke så ofte rekalmepauser i løpet av sendingene.......!
Så det så!

NOK-Flatland

over 18 år siden

NOK-Flatland

For min del blir det ikke Viasat på parabol etter dette..... Dårlig gjort av Canal+ å selge rettighetene til

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg henger meg på Erik her. GZ er bare helt utrolig passende min humor og holdning til golf. Han er bare wunderbar!

"Denne putten er like lang som en stor fisk"

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

For mange mange år siden før viasat sport fikk egne norske kommentatorer var det en gammel svenske som satt og pratet i sin egen verden. HAN var flink han.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Bra sunny, du følger med!

GZ og AR, ingen ved siden i Norge/Sverige, Danmark har nok noen men de er det umulig å forstå.

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Må igjen presisere at NOK-Krutt her oppe ikke er meg, men en som ser opp til meg og desperat ønsker å være meg, og tilber jorden jeg går opp.

Dog deler jeg vedkommendes oppfatning om Zzzzzzzzzache.

pro

over 18 år siden

pro

Jeg må bare si at eeeehhhh Thomas Nielsen er eeeehhhhh tragisk.

Skummel debattant

over 18 år siden

Skummel debattant

Hvem var det som kommenterte på Viasat fra Hawai i natt ?
Snakket om at ballen ble slått bort mellom noen skumle palmer, og lett kunne henge seg fast i palmebladene oppe mellom kokosnøttene.
Sa dette i fullt alvår.
Fikk også høre at i moderne tid bygges banene med mange bunkere.
Så bare på i 2-3 minutter, lurer fælt på hvem han komentatoren var for en skrulling, og lurer på hvor mye anna dumt han sa i løpet av sendingen.
For å bruke golfterminologi så har han ikke bestått GK-prøven som kommentator enda. Håper han har tid og mulighet til å se sendingen i reprise og høre seg selv kommentere.

hmm..

over 18 år siden

hmm..

moderne baner bygges gjerne med mange bunkere assa..

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg må nok innrømme at jeg bare skriver tull altså... jeg er bare misunnelig på dere jævler som har Viasat, så jeg må liksom skrive noe drit om det... hihi....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her