Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny golf-"skaper"?

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Går ikke tilbake på at Kvinesdal gk er norges fineste "anlegg", men alt har en bakside. Når man er dårlig spiller og til stadighet må opp i skog og hei for å lete etter ballen, blir det så altfor lett å bare ta en ny og droppe i stedet for å svime rundt i flere minutter for å lete etter en ball, som det nesten er umulig å finne igjen.

Blant alle golfere som tar en titt på dette forumet, er det vel en gluping som klarer å utvikle en god ball med en funksjon som virker som bilens fjern-lukke/åpne system. Tenk så greitt det kunne blitt med greengaffel som nøkkelen man trykker på, så blinker ballen med neonlys og hyler litt. Hoi, der var jo den j..... ballen. Gøy og lett for spillere på skogsbaner og andre baner som villig sluker ballen (før de plopper opp igjen til høsten).

Jeg ville ihvertfall gitt flere hundre for en slik ball i stedet for å drasse rundt på ti-tyve baller hver runde, og til stadighet ha et lite haleheng av medspillere som er mer på let i skogen en i spill på banen.

Ja, jeg er lat som ikke gidder å lete, er lei av tregt spill, flottbefengte medspillere, for dum til å fikse en sånn ball selv, (kunne kanskje klart å operere inn en liten mobiltlf, så jeg kunne ringe til ballen- som svarer. Her er jeg, men guud så gørr)

Derfor kaster jeg ballen ut, og håper den blir oppfanget av en med de nødvendige evnene, som i tilegg syntes det hadde vært gøy å prøvd.

Jeg stoler fullt og fast på Gud, da han/hun sa, at nå er intet umulig for mennesket. Er det ??

tnt

over 18 år siden

tnt

Er du full? !0-20 baller pr. runde?

Dilter

over 18 år siden

Dilter

Det er da svært vanelig å miste mange baller når man er nybegynner. En per hull i snitt er ingen vanskelighet på en dårlig dag med mye skog og vann.

I mellomtiden:

http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=107260

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Hei tnt :-) Neida jeg er ikke full, men som Dilter sier er det ikke noe problem å miste mange baller. Kunne nok spart noen ved å lete i skogen, men det er jo like gørr som å tygge knekkebrød.

Får se litt på linken du legger ut, Dilter. Kanskje noe spennende:-)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Brillene er sikkert ikke dumme de, på de fleste baner-men i gress, lyng og med alle slags buskvekster, til over knærne, vil det kansje ta en del å finne ballen tid likevel.

I nøden........:-)

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Har lest en anmeldelse på nettet av disse brillene som ikke var spesielt imponert. Er det for godt til å være sant så er det som regel det...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Såvidt jeg vet så er det også laget en balle med en slags sender i seg. De forhandler nå visstnok bl.a. med Titleist for å kunne implementere teknologien i alle typer baller.

Guden

over 18 år siden

Guden

1. Det finnes ingen gud.
2. Spiser dere alle sopp der nede på sørlandet? Kok suppa med noe annet. Så slipper dere så mye tull og tøys.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Det finnes en gud, men det er en dyr gud...

http://www.radargolf.com/home.asp

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Beklager floodingen, men denne dingsen virker altså. Se her:

http://golf.about.com/od/equipmentreviews/gr/radargolf.htm

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Solskinn da:

"Såvidt jeg vet så er det også laget en balle med en slags sender i seg."

Hva slags balle er det du tenker på. Nå må denne sexfikseringen i golfsporten opphøre...

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

:)

TLTM

over 18 år siden

TLTM

Tja, kan man ikke se lyst (m.lyd) til sommeren-eller neste sommer, får vi se en saga blått.

ÆHH du Guden, har du ei god oppskrift på soppsuppe, gjerne ei med lys, lyd og varme.

t

over 18 år siden

t

Hvorfor ikke heller finne opp køller som går rett?
Det er det tydeligvis heller ingen som har tenkt på.
Da blir jo også problemet med lost balls borte.
Tror jeg skal legge fram den geniale ideen for neste Skapern

anonym

over 18 år siden

anonym

DET er ikke en idé!!!
- det er et problem som du må finne løsningen til, DA har du en idé dustemikkel:)

du får stille opp i skaperen og si du har en idé " dahh jeg har en idé om en motor som ikke trenger drivstoff"

Er det mulig å være så teit ...

Anonym Feiging

over 18 år siden

Anonym Feiging

vel, å være anonym og komme hit og kalle en annen for teit, bare fordi du er så tett i pappen at du ikke skjønner at han er ironisk er jo ganske så festlig da....

anonym

over 18 år siden

anonym

Har ikke no med ironi og gjøre, når han ikke skjønner at en idé om et slikt produkt ikke er no en kan legge fram før en har EN LØSNING på problemet dahhh

Anonym Feiging

over 18 år siden

Anonym Feiging

Det har noe med ironi å gjøre når han skjønner at det ikke kan legges frem, men skriver det på forumet for å få sånne gjøker som deg til å gå rett i ironibaret....

t

over 18 år siden

t

Hva vet du anonym om at jeg ikke har løsningen.
Det har jeg nemlig.
Jeg har også løsningen på en motor som ike trenger drivstoff også.
Bare så du vet det.

anonym

over 18 år siden

anonym

-fordi jeg har selv den eneste mulige løsningen ;)

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Til t:

Jeg har en dårlig nyhet: Det finnes køller som går rett. Den er funnet opp for lenge siden. Det er spilleren som alltid slår rett som ikke er funnet opp......

t

over 18 år siden

t

Jeg slår nemlig rett, men allikevel går ikke ballen rett.
Så da må det være jo køllene det er noe galt med.
Jeg skulle gjerne visst hvilke køller du mener.
Dersom de finnes skal jeg anskaffe dem umiddelbart.

t

over 18 år siden

t

Har tenkt litt mere på saken.
Kanskje jeg skal legge fram problemet for Bernt

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

hehehe.. :)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er da den enkleste sak av verden å slå rett.

t

over 18 år siden

t

Ikke med dagens køller.
De er mer eller mindre ubruklige.
Jeg har ennå ikke funnet noen, og jeg har prøvd mange.
Her er det mye å ta fatt i.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Jeg tror t er nicket til Gerd Liv Valla, det kan ikke være mer enn en person som har så sviktende virkelighetsoppfatning.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg støtter Aagolf. Det er enkelt å slå rett fram.

t

over 18 år siden

t

Sviktende virkelighetsoppfatning Bogan?
Jeg ser da selv at ballen ikke går rett.
Det er virkeligheten. Sånn er det.
Men da jeg vitterlig vet at jeg slår rett, må det jo være køllene, eller muligens ballen det er noe galt med.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Kanskje du trenger briller da? Mulig at ballene dine går rett fram, men at øynene dine forteller hjernen din at den har en skru. Hvis du sier du slår dem rett fram så stoler jeg på deg, og da går dem jo rett fram.

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

Vakkert mrs. t. Nydelig.

t

over 18 år siden

t

Det er jo det som er problemet.
Jeg ser jo selv med mine egne øyne at ballen ikke går rett fram.
Det hender til og med at den havner i skogen, uten at jeg har siktet dit.
Da jeg vet at jeg slår rett, må det jo ha andre årsaker.
Det er vel ikke så vanskelig å forstå?

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Jeg tror fortsatt du slår rett fram. Men jeg tror det er noen som driver gjøn med deg og slenger ballen din i skogen når du ikke ser det. Og siden du har såpass dårlig syn som du har så skal det jo mye til for at du skal legge merke til dem.

t

over 18 år siden

t

Synet mitt er det ikke noe galt med.
Det er iallefall helt sikkert.
Nei problemet ligger nok et helt annet sted.
Jeg holder en knapp på køllene.
Det er ikke bare meg det gjelder, flere andre jeg kjenner sliter med det samme.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Hvis du følger med hele tiden så vil du se at det er skogen som flytter seg

t

over 18 år siden

t

Saklig.
Det er det dummeste jeg har hørt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her