TLTM
Blant alle golfere som tar en titt på dette forumet, er det vel en gluping som klarer å utvikle en god ball med en funksjon som virker som bilens fjern-lukke/åpne system. Tenk så greitt det kunne blitt med greengaffel som nøkkelen man trykker på, så blinker ballen med neonlys og hyler litt. Hoi, der var jo den j..... ballen. Gøy og lett for spillere på skogsbaner og andre baner som villig sluker ballen (før de plopper opp igjen til høsten).
Jeg ville ihvertfall gitt flere hundre for en slik ball i stedet for å drasse rundt på ti-tyve baller hver runde, og til stadighet ha et lite haleheng av medspillere som er mer på let i skogen en i spill på banen.
Ja, jeg er lat som ikke gidder å lete, er lei av tregt spill, flottbefengte medspillere, for dum til å fikse en sånn ball selv, (kunne kanskje klart å operere inn en liten mobiltlf, så jeg kunne ringe til ballen- som svarer. Her er jeg, men guud så gørr)
Derfor kaster jeg ballen ut, og håper den blir oppfanget av en med de nødvendige evnene, som i tilegg syntes det hadde vært gøy å prøvd.
Jeg stoler fullt og fast på Gud, da han/hun sa, at nå er intet umulig for mennesket. Er det ??