Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nes Golfklubb søker ny head pro

Hans W

over 18 år siden

Hans W

hmmmm ja hva er det ikke de søker etter ! lykke til

A H

over 18 år siden

A H

Klubben søker ny head pro til sesongen 2007.
Den vi søker etter må være en inspirerende og motiverende trener ovenfor våre medlemmer. Samt ivareta klubbens sportslig satsning i forhold til våre junior- og elite spillere.

Vi vektlegger også at proen har stor interesse for aktivitet og trening i de forskjellige andre grupperinger i klubben. Proen vil også ha ansvar for trening i forhold til opplæring av nygebynnere, kurs, arrangementer, sponsorer og samarbeidspartnere som klubben pålegger

tja

over 18 år siden

tja

Hvem skall nå ta over melkinga

Tom

over 18 år siden

Tom

De gangene jeg var der opp snakka jeg ofte med medlemer under runden og det virket som alle var fornøyd med han som var der. Han heter henning. Noen som vet om han er tilgjengelig neste år??

bobo

over 18 år siden

bobo

Han fikk ikke fornyet kontrakten sin der oppe. Klubben mente vel han ikke var bra nok...... Har også snakket med mange som er/var medlem der og alle var vel enige om at det er et tap for klubben. Tror ikke de vet helt hva de har gjort, var jo ikke proen som var problemet...,men styret... Og det var vel det avsatte styret som sa han opp, litt ironisk.....

G

over 18 år siden

G

Bobo snakket m mange der oppe? som var fornøyd?
Da har du nok snakket m syklubben der oppe!
for han var ........... bra det kommer ny pro!

MCS

over 18 år siden

MCS

Sannsynligvis har det mer med økonomi å gjøre enn hvor flink Henning var. Antar at den nye proen får lavere lønn

Tarzan

over 18 år siden

Tarzan

Og regner heller ikke med intekter fra driving range eller salg i proshopp. Får sikkert tak på en nyutdannet svenseke som holder 1 sesong før han får jobb hjemme.

Freddybobo

over 18 år siden

Freddybobo

Klubben hadde helt klar flere grunner enn økonomiske grunner til å si byebye til Henning. Jeg tror hans avskjed er positivt for klubben.

Gerd H

over 18 år siden

Gerd H

Må si meg enig i det Freddybobo ; kanskje jeg begynner og ta pro timer igjen!! :)

Freddybobo

over 18 år siden

Freddybobo

Hmm.. Gerd H, du er ikke min avdøde mormor?

Nes Med Lem

over 18 år siden

Nes Med Lem

Den Gerd H jeg kjenner lever i beste velgående og er en høyst oppgående dame. Om hun trenger protimer er en helt annen diskusjon, men det går i hvert fall rykter om at hun er en raser på simulatorgolf.
Som Freddybobo sier er det nok flere grunner til at Nes bytter pro, og vi bør ikke komme med alle her på dette forumet.

Lem

over 18 år siden

Lem

Hvorfor ikke komme med dem??. Altid spenende å høre hvorfor. har vert på Nes 2-5 ganger hvert år de siste 10 og ofte møtt Henning. Bare posetivt å si men har ikke hat protimer med han. gom gjerne med grunner ikke bare si at han ikke blir savnet. har man sakt a så får man si b også videre..

Jan A. Monnee

over 18 år siden

Jan A. Monnee

Hva faen snakker dere om??

Henning var og er en Kjempeflink læremester!

Kan mye golf, serviceminded og høflig!

Dette her blir bare for dumt.

God Bedring.

Håper jeg ser deg, Henning, på en eller annen golfbane i nærheten når sommeren nærmer seg!

Moderator

over 18 år siden

Moderator

Må desverre stenge denne tråden da den blir for personrettet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her