Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tenerife baner

Tene

over 18 år siden

Tene

Hvilke baner anbefales på Tenerife? Banen med svart sand (Costa Adjene) er den bra? Hvordan er det å spille i slik grovkornet sand?

hepp

over 18 år siden

hepp

costa adeje er bra den. er vel påbudt med bil da det er mye opp og ned og hit og dit.. var der i mars i fjor og imponert når en tenker på at der er spill hele året.. fine greener. golf del sur er vel den beste bana med 3x9 hull sløyfer.. der rullerer dem på hva 18 hull en skal spille. spilte alle tre sløyfene og det var bra. las americas er den bana med mest trykk men fin bane det også. hull atten anbefales det og legg inn en hook på innpillet så singler det godt oppe på uteresteuranten.. var i grunn ok og spille på lavasanden hadde ikke noen problem med den. det er som det er ellers ... det sitter i hodet ... kvir en seg for og slå så går det åt helvet...

golfern

over 18 år siden

golfern

costa adeje er ok den. Men personlig likte jeg bedre Las Americas og Golf del sur.

Fredde

over 18 år siden

Fredde

Den klart beste banen etter min mening: Abama, men prisen er nok noe stivere der. Europen Tour har gått der, både for damer (i fjor mener jeg) og herrer. Fantastisk bane.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Spill Tecina Golf på øya La Gomera. Ta båten ut dit og buss videre. Det er en fantastisk opplevelse. Den mest spektakulære banen jeg noen gang har spilt.

Hakeslepp deluxe.

Andy

over 18 år siden

Andy

jeg har spilt amarillo. den er ganske bra. krevende bane. ligger ved siden av golf del sur. den har et meget spektalurert par 3 hull. tror det var hull 5. Anbefales

Fryd

over 18 år siden

Fryd

riktig med hull 5. 1golf.tv har vært der, og hull 5 kan du se i videoen derfra.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her