Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvilke køller skal jeg velge?

Geir

over 21 år siden

Geir

Våren nærmer seg, selvom man ikke skulle tro det på været akkurat nå, og innkjøp av nye golfkøller står på handlelisten. Har tenkt å bestille på nettet og valget står mellom:

1) Bestille Acer Widesole XDS jernsett fra www.pinemeadowgolf.com. Tenkte jeg skulle betale litt ekstra for TrueTemper Lite skaft. Jeg har woods fra før, slik at jeg dermed får et helsett. Koster ca. $200 + moms + ca.$80 i frakt.

2) Et helsett med RAM Mens Oversized woods/iron set, som inkluderer bag, head covers, 1,3,5 wood og 3-pw jern og putter. Koster $130 + moms + ca.$93 i frakt.

Er interessert i å høre om erfaringer fra disse køllene hvis det er noen som har brukt/har dem, eller hørt noe positivt eller negativt. Jeg ønsker også råd om hvilke av disse to jeg bør kjøpe.
Jeg tok grønt kort ifjor og har enda ikke etablert noe handicap.

Undergrundspoeten E

over 21 år siden

Undergrundspoeten E

Før nettkjøp er dette god info :
www.time.com/time/asia/magazine/article/0,13673,501030721-464468-1,00.html

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Hvorfor bestille fra USA når du kan få minst like gode køller til samme pris her hjemme, og i tillegg få alle garantier og returrett etter norsk lov?

Geir

over 21 år siden

Geir

Hvor kan jeg få like gode køller i Norge for ca.1700-1800 kr (helsett) ?

Børje Pedersen

over 21 år siden

Børje Pedersen

Prøv meg, men ikke her inne. Klikk navnet mitt

Steinar Boge

over 21 år siden

Steinar Boge

Jeg har prøvd Nettogolf.com (norsk side) og er fornøyd med det.
Der kan du få alt av f.eks. Dynacrafts utstyr (en av de ledende på komponentmarkedet). Man kan kjøpe ferdig monterte eller man kan velge å montere selv.
DFS II Irons set 3 - PW ville sikkert vært et godt jernsett for deg.
Sammen med de True Temper Lite skaftene du selv nevnte har du køller du kan beholde lenge og bli god på. Med mindre du er veldig sterk, svak, lang eller kort, vil Regular stivt skaft med standard lengde være bra.
http://www.nettogolf.com/
http://stores.yahoo.com/dynacraftgolf/dfs2irons.html

Daniel Pedersen

over 21 år siden

Daniel Pedersen

Jeg bruker Acer XDS (Jern 1-LW) med True Temper TT Lite XL (X-tra Stiff) skaft og jeg synes de fungerer bra for meg. De er en cavity-design på jernen men alikevel en liten liten blade-tendens i designen. Ikke alt for bra å slå med fra rough, men meget bra forgiveness kombinert med relativt god følelse gjør at jeg kan anbefale disse køllene for spillere med handikapp 5-20.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her