Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Godt nytt år til de fleste :-)

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Jepp. Da var vi i gang igjen!

Nytt år med nye muligheter, gleder og sorger. Selv her oppe i "vinterland" er det plussgrader, med mulighet for utegolf hvis man gidder å kjøre et stykke. Og ikke tar svingen alt for alvorlig.

Via dette forumet har jeg faktisk truffet mange golfspillende mennesker. De fleste "bekjente", men også noen jeg kan kalle venner. Ja til og med gode venner!

Jeg vil benytte denne anledningen til å takke alle disse bekjente, venner og gode venner for året som gikk, og ikke minst, ønske alle et godt nytt år. I og med at jeg utelater noen få, så kan jeg love at dette ikke bare er en nyttårsfrase - det kommer rett fra hjertet!

Til slutt et par funderinger... I anledning årsskiftet tenkte jeg på å endre navnet mitt igjen, til den litt mer sportslige " Nye Gunnar Bull GT. NGB GT liksom. Bak ligger et hemmelig ønske om fornyelse, kanskje foryngelse?

Jeg er litt usikker... Er det patetisk? Eller er det et nytt, positivt skritt i min langsiktige merkevarebygging med verdensherredømme som mål? Jeg prøver nå da, så får vi se hur det går...

Yngve

over 18 år siden

Yngve

for meg vil du alltid være GT.... med eller uten det i nicket ditt.... ;D

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

Det var snilt sagt. For meg vil du alltid være Yngve også. Uansett nick... :-)

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Nå vet jeg ikke hvor sportslig det er å ha Gin Tonic bak nicket sitt, men ønske om et godt nytt år sendes i hvert fall i retning Kløften.

Nye Gunnar Bull GT

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull GT

De fleste forbinder benevnelsen GT med sportslighet (eg: Gran Turismo).

Noen forbinder dog benevnelsen med en drink (altså spiritousa).

Hele det Sentrale Kløften kunne likevel kjenne varmen som lå bak dine lykkeønsker, og håper det fortsatt er litt tørt Krutt igjen etter feiringen i natt. :-)

Herr Prikk

over 18 år siden

Herr Prikk

De fleste? Har du fått nye overnaturlige evner i julegave? Siden du kan snakke på vegne av de fleste? ;) Du burde ha spurt om få en bedre sving istedet... hihi.

Jeg forbinder ihvertfall GT med en alkoholholdig drikk, og det tror JEG de fleste gjør..

Uansett, GØTT NITT ÅR!

jesus maria Bloody Mary

over 18 år siden

jesus maria Bloody Mary

skjønner ikke hva du snakker om prikken, jeg ser for meg fart, stoor fart. GT biatch!

Fjosok

over 18 år siden

Fjosok

Jeg forbinder alltid GT med Gammel Tosk...

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Og likevel ønsker jeg deg et godt nyttår :-)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

så deg i Ronja Røverdatter idag Fjosok.
Compliments for killer skjeggvekst!

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Aha... Så det VAR Fjosok altså...

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Gratulerer med fint nick Gunnar. Men jeg har hørt at GTi er bedre. Aim for the sky bro!

Jeg forbinder også GT med gin tonic. For en gangs skyld er jeg enig med Krutt.

jesus maria: Ooh ikke sett den filmen på minst 60 år. Var det fjosok som sa "varför det då?" ? I så fall er jeg enig med deg.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Flucker:
du må ikke være enig med Krutt.... han er egosentrisk nok som han er om han ikke skal få deg på laget....

spør om han har mistet noen carvingski mens han kjørte i det siste....(hihi)

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Altså, skiene står i boden de, like fine.

Drapsforsøket ble heldigvis oppdaget før jeg nådde bakken, av en årvåken svenske på XXL, som skulle tilpasse bindingene støvlene jeg nettopp hadde kjøpt av ham.

"Vicken JÄVLA idiot har solgt deg dom här skidorna?? Det fattas jo två skruvor i värje binding!"

-En bondetamp ved navn Yngve, svarte jeg.- Han ligner forresten svært mye på Brynjar Meling.

"Vicken jävla idiot" gjentok han.

NGB GT

over 18 år siden

NGB GT

Kjøpte du SKI av Brynjar-Yngve?!?

Vicken jävla idiot...

Krutt

over 18 år siden

Krutt

Nei nei, Yngvar bare formidlet dem. (Men det var han som fjernet skruene før overlevering)

Yngve

over 18 år siden

Yngve

jaja... det var nå forsøket verdt....
du skulle visst hvor mye penger NGB GT + Flucker + Hull 15 har betalt meg for å ta livet av deg....

hihi

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her