Nye Gunnar Bull GT
Nytt år med nye muligheter, gleder og sorger. Selv her oppe i "vinterland" er det plussgrader, med mulighet for utegolf hvis man gidder å kjøre et stykke. Og ikke tar svingen alt for alvorlig.
Via dette forumet har jeg faktisk truffet mange golfspillende mennesker. De fleste "bekjente", men også noen jeg kan kalle venner. Ja til og med gode venner!
Jeg vil benytte denne anledningen til å takke alle disse bekjente, venner og gode venner for året som gikk, og ikke minst, ønske alle et godt nytt år. I og med at jeg utelater noen få, så kan jeg love at dette ikke bare er en nyttårsfrase - det kommer rett fra hjertet!
Til slutt et par funderinger... I anledning årsskiftet tenkte jeg på å endre navnet mitt igjen, til den litt mer sportslige " Nye Gunnar Bull GT. NGB GT liksom. Bak ligger et hemmelig ønske om fornyelse, kanskje foryngelse?
Jeg er litt usikker... Er det patetisk? Eller er det et nytt, positivt skritt i min langsiktige merkevarebygging med verdensherredømme som mål? Jeg prøver nå da, så får vi se hur det går...