Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golftur !!

Magn

over 18 år siden

Magn

Noen som har noen tips til en golftur/ferie til en rundt 10000,- for to ink. mat. Har vært innom himmerland og fergetilbudene.

For to:
-Tur/Retur Oslo-Fredrikshavn ink. Bil og mat 3200,- kr
-Himmerland, Golf i 4 dager ink frokost og middag 5400,- kr
+ Bil, Vin og øl
= 10.000,-

Noen andre tips som er bra ?

golfballen

over 18 år siden

golfballen

Er du villig til å dra litt lenger syd, er det portugal som er billigst uansett, billig fly, greenfee ca50- 80 euro på de bra banene, oppholdet er latterlig billig, og en 6pack med sanmiguel koster 3 euro. Vil tippe du havner på 6000,- dette er totalpris på bil, opphold, 6 greenfees og fly t/r, en uke..

latterlig

over 18 år siden

latterlig

latterlig billig er det vel ikke i Portugal, med de prisene du beskriver...
Øl er faktisk mye billigere i Danmark enn den prisen du skriver. Greenfee blir ganske likt,eller litt rimeligere i Danmark.

OB

over 18 år siden

OB

Vi var en gjeng på 6 stk i Himmerland 4 dgr i April i år. Kjørte bil ned til Gøteborg og hurtigferge over til Danmark. Betalte tilsammen: 550 kr for båtbillett tur/retur, 480 kroner for hytte (A hus som det heter), 1000 kroner i greenfee for 3 dager (kjøpte kun greenfee, ikke frokost eller middag). 400 kroner i bensin penger, + mat, øl og vin. Så hele turen kom på rundt 3500 kroner pr pers, ink alt.

New Course var veldig bra, mens Old Course var utrolig bløt og i generelt dårlig forfatning. I tillegg har de lagt ned den lille butikken ved korthullsbana, dermed er det tungvint å få kjøpt seg mat og øl etter runden. Den lille butikken i proshoppen var helt latterlig. Synes Himmerland har tapt seg de siste årene, og man finner mange andre steder i Danmark som har like bra tilbud. Sæby er et eksempel på dette, med 3 knallbra baner og 4 helt ok baner i nærheten.

Snabela

over 18 år siden

Snabela

Bestilt tur til Skottland i April, betaler 1301 kroner med Ryanair til Prestwick, ink frakt av køller. 1250 kroner for Hotell i 3 dgr ink frokost. Greenfee koster £25 på hverdager og £31 i helger. Totalt rundt 3700 kroner for 4 runder golf, fly og overnatting.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Ryanair til Milano. Egentlig flyr de til Bergamo som er et godt utgangspunkt til banene rundt Gardasjøen.

Magn

over 18 år siden

Magn

Takker masse for goe reise tips... skal absolutt se på muligheten for å ta en tur til Skottland.

Bare å komme med flere reise tips. :)

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Planlegger selv å reise til Portugal i februar, reise&opphold&golf til under NOK 6000.

pekka

over 18 år siden

pekka

Hvis Scotland frister så starter Norvegian å fly 15 april til Edinbourogh
prisen var når jeg skjekket for den 19-22 april 846 tur/retur.
Der er det et stort utvalg av baner og billig overnatting.
En runde på Carnoustie kan anbefales hvis du leier bil, det er verdt turen.
Hvis du spiller både Championship course og en av de andre på Carnoustie blir prisen ok

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Prøv Tunisia, billige reiser og ditto greenfee. I tilegg er mange hoteller billige og flotte, så dere vil nok få en hyggelig tur dit, med den herlige nord- afrikanske stemningen, som er herlig berusende.

Taxi er også svært billig, så hvis dere ønsker en tur til Kairo i tillegg, koster det ikke det hvite ut av øyet å ta en titt på Keopspyramiden.

Uansett hvilke reisemål dere velger: Riktig god tur!!!

Linkie

over 18 år siden

Linkie

Anbefaler også Tunisia. Billig og bra. Mat og hotell er kanskje ikke de aller beste. Men man får glimrende golfforhold til rimelige priser.

pingg5

over 18 år siden

pingg5

Tunisia var en nedtur, bodde i Monastir(ser ut som Beirut) spilte flamingo. Banen var ok men stedet og folkene var søppel.

tunaman

over 18 år siden

tunaman

tunisia er greitt det ja: flamingo bana er nok beste, kanthaoui banen på andre og palm links på tredje slik jeg såg det når jeg spilte dem... men ting kan ha forandret seg... greenfee for fem dager ca 1800.. taxi billig mat: tja, øl: ja hotell: ok

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Malta kan absolutt anbefales, En koselig bane på en særdeles hyggelig øy.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

hjelper ikke med koselig bane når ingen følger reglene der....

Polen

over 18 år siden

Polen

Sjekk på nettet - Polen

Erik

over 18 år siden

Erik

Blir en rimelig lang taxitur gjennom Libya "Under pressure" - litt drøy for å se noen pyramider..................

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Ingen er da veldig mange Indek Såtte. Regelbrudd ar da vanlig på alle baner.
Vi var nylig seks stykker der i 14 dager og oppdaget ikke regelbruddene som uvanlig store.
Høflige og greie medspillere på banen. Gode restauranter på øyen og pent vær.

Indek Såtte

over 18 år siden

Indek Såtte

Den var bare ment som en liten sarkastisk fleip til deg Aagolf.... jeg har lest tråden din på golfsiden, og får inntrykk av at alle jukser, så hvorfor ikke på Malta.....

;O)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Sarkastisk fleiper mottas med takk. Det bare krydrer dagen. Ellers så mener ikke jeg at alle jukser. Men det skal utrolig mye til å unngå å bryte en regel eller to i løpet av en golfrunde. Det som dessverre er et større og større problem er at dette ikke opplyses og forsøkes skjult. Eller holder det å lese Norsk golf nr. 7. Der tas saken opp i fred.
Malta er bra på alle måter. En flat og enkel bane, men veldig koselig.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Lite regelfiksert du Aagolf. Jeg bryter dem ikke. Fordi jeg er flink!

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Det er flott Flucker. Fortsett med det.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Dvs. Jeg HAR brutt dem, men ikke nå lenger. Er jo ikke noe gøy det. Dog aldri brutt dem der det har påvirka mitt hcp, eller i turnering. Så jeg er jo et godt menneske allikevel.

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Du er helt sikkert både en snill og hyggelig type Flucker. Pass deg for bilene.

Portugal

over 18 år siden

Portugal

Jeg regner med at du har lyst til å spille golf på skikkelige baner med vennelige tempraturer til en billig penge, da drar du til portugal, du får garantert den beste ferien på allgarvekysten på denne tiden. Hvis du vil reise billigst mulig, så kan du velge et litt dårligere hotell, og drite i leie bil, da er du nede i snaue 4000,- for en uke pervers golfing på utrolige velholdte og utfordrene "syden baner"..

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Hei Erik. Du har rett i at det blir en lang reise, men det er slik at noen liker å kombinere golf og kulturopplevelser. Det var kun et utsagn, ingen trenger vel å se pyramidene med egne øyne hvis de ikke ønsker det :-)

(mulig du reagerte på at jeg ikke nevnte buss, men de jeg så var i elendig forfatning med så altfor mange passasjerer. Det finnes sikkert noe bra også, men jeg var fornøyd med både pris og taxisjåfør)

Aagolf

over 18 år siden

Aagolf

Estoril kan også anbefales på det varmeste i februar. Normalt godt over 20 grader om dagen og nydelige baner.
ca 10000,. for 2 med fly, hotell, frokost, leiebil, greenfee hver dag var ingen problem i fjor.
Søker du rundt på Portugalgolf er det utrolig mange tilbud på denne årstiden.
Lykke til

Erik

over 18 år siden

Erik

Vel "UP" - nå tenkte jeg heller på hva du skrev. Jeg tolket det som om det fra Tunisia var en taxitur til Kairo og pyramidene.......derfor nevnte jeg den noe drøye turen gjennom Libya - en strekning herr Ullevålseter hadde slitt med........ Ingenting å utsette på å oppleve kultur og golf - men ikke pyramidene med utgangspunkt i Tunisia...... mm de har flyttet hele greia vestover....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her