Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Store muligheter for romjulsgolf!

Struck

over 18 år siden

Struck

Ja, utrolig nok, så åpnet banen i Larvik igjen i dag etter å ha vært stengt noen dager pga frost
Slik som værmeldingen ser ut nå, så er det store muligheter for å kunne spille golf på fullverdig bane med sommer greeener og grassutsalg! Slå den!!
Er det noen her som har planer om å spille i Larvik (el. andre baner i Norge) i romjulen?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Planlegger å spille Onsøy eller Solum 6.juledag! Eller kan hende Larvik?

golfer

over 18 år siden

golfer

og askim

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Mange av de gode banene i Sverige er jo også åpne.
Forestrekker vel Stenungsund (ranket 17 i Sverige), til 260,- fremfor Solum til 300,-
Og møter du tidlig på Stenungsund (før 9), er greenfee kun 200,-
Og så får man jo en svensketur på kjøpet da....

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Hørte rykter om at Nes åpner i dag, noen andre som har snappet opp det?

Har ikke spilt der i år, men det er jo aldri for sent... Ennå....

Stenungsund: får man lang omvei dit grunnet raset ved Munkedal forrige uke? Eller går det greit langs kysten?

Minus 3,1

over 18 år siden

Minus 3,1

på Dynekilen i dag. Ringte ned og der er det knallhardt. Man skal nok langt nedover for å se mykt gress

Snabela

over 18 år siden

Snabela

Kan aldri tro at Nes åpner igjen nå i jula..Vært på de trakter i jula og i går var det -2 grader der... Tidligere i høst var de veldig obs på at banen ble stengt så fort det ble frost....men de trenger kanskje pengene.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Ryktene gjaldt Aurskog!

Så da blir det på Vestfold-sida på lørdag!

Snabela

over 18 år siden

Snabela

Aurskog spiller jeg ikke igjen selv om jeg fikk spille gratis...bortkastet tid

Titleist

over 18 år siden

Titleist

Spilte Solum torsdag, i går. Det var som å spille på asfalt. Men man fikk da svingt litt på armene og brukt driver litt. Et godt råd er bruk fargede baller. Vi hadde bare hvite og det var mye leting der det var rimfrost, og det var det på 75 % av front 9.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Antar at Solum har blitt litt mykere de siste 2 dager, noen som har vært der i dag?

Nelson

over 18 år siden

Nelson

Smøla Golfklubb var åpen hele romjulen.
Fikk 2 runder der. Det var tørt og fint, og med flotte greener.
Perfekt romjulsgolf. Det var det beste med hele jula.

Fint klima der ute.

Bob

over 18 år siden

Bob

Heisan @
Jeg er bare nysgjerrig, men hvorfor ville du ikke spille på Aurskog selv om det var gratis? Ville sikkert vært interressant for de som driver banen å vite hva som gjør den så dårlig.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Stakk bortom Solum på vei hjem i dag, knallhardt spillefelt inkl green, så jeg sto over spill.

Men med et par dager på plussida er det nok spillbart igjen!

Banen var dog åpen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her