Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Barn på forumet?

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Er så heldig at jeg ikke har møtt en uhøflig person på en golfbane. Grunnet dette er jeg nokså sikker på at de fleste som krangler i vei her er barn, eller folk i tidlig i tenårene.

Det er omtent som å stå på siden av en barne eller ungdomsskole, der de væreste pøblene i norges land er plassert. Et par lærer gjør noen spede forsøk på å ordne opp, men får erfare at slikt ender med neseblod og det som værre er.

Eller er det sånn at det er voksne menn som er under konas tøffel som tar ut aggresjonen mot ukjente?

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Det er en myte at det bare er råskap blandt ungdom.
Jens Bjørneboe har skrevet kloke ord om for lenge siden...

Barn og Ungdom er aldeles ikke plettfrie men den værste råskapen finnes nok helt andre steder.

q

over 18 år siden

q

Det er forøvrig et veldig "voksent" nick du har Kiler Q.

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Q, hvorfor skal en tenåring ha voksent nic?

HenrikFan, Jeg vet ikke hvor enig jeg er med Bjørneboe. Ett barn tror det er universets midtpunkt og kan oppføre seg utrolig rått.

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Mens jeg dusjet, så jeg fjeset av Bush med golfkølla foran meg.
Bjørneboe må ha ment voksne som følessesmessig ligger på barnestadiet. De må jo være som barn å regne.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Tøffel som må få ut agresjonen, i tillegg til at jeg er en kverulerende uspiselig jusstudent som lett misliker folk i sin beste alder. Utover det er jeg ganske hyggelig om jeg må få si det selv.

gamebreaker

over 18 år siden

gamebreaker

Killer
"look inside yourself" kanskje du er den uhøflige.....bare en tanke!

Nanders

over 18 år siden

Nanders

gamebeaker: bullseye

tilskuer

over 18 år siden

tilskuer

Jeg tror det er barn i godt voksen alder som må få utløp for sin agressive side. Det er ganske lett å være tøff i trynet under et anonymt nick på et debattforum - når en skal forholde seg til mennesker ansikt til ansikt slår det lille snev av oppdragelse en har inn for fullt.
Dessuten kan det være være vanskelig å uttrykke ironi skriftlig.

Me2

over 18 år siden

Me2

Hørte jeg "Frustrerte fruer".........? Eller bare ei gammel grinebiter av ei kærring? Eg bare spyr..ehh - spør.....

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Solskinn: Du høres jo hyggelig ut. Klart at en liker å krangle å kverulere når en studerer jus. Holdt på å velge det studiet selv, men ombestemte meg og begynte på et fireårig studium, noen mil hjemmefra. Da kan jeg pendle!

Gamebreaker: Helt sannt til tider. Men for det meste oppfører jeg meg helt fint.

Tilskuer: Ja, det med ironi kan være vanskelig, da den ikke er lik over hele landet. Kan bomme og bommer selv ofte.

Me2: Spring på toalettet. Ingen liker å få huset tilsølt av sur magesyre!

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Nå slipper jeg å svare søs:-)

Jezus

over 18 år siden

Jezus

Ja, det er fullt mulig å ha en dialog med seg selv.

Jezus!

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Jezus da, du må da vite at det finnes både søsken tvillinger og det som verre er. Er ikke Gud din far?

Pikachu

over 18 år siden

Pikachu

Lenge leve pseronlighets-spalting.

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

De som svelger det svadaet om treenigheten kan jo spørre Gud selv. Men husk han er nok blind og døv og i beste fall hvisker. Lytt, eller kjenn om det banker på hjertedøra. Herregud:-)

Pikachu

over 18 år siden

Pikachu

Gamebreaker sa:
Killer: "look inside yourself" kanskje du er den uhøflige.....bare en tanke!

Under Pressure sa:
Gamebreaker: Helt sannt til tider. Men for det meste oppfører jeg meg helt fint

Og hvor er det ikke personlighetsspalting her? Eller nick-spalting? :)

Killer Queen

over 18 år siden

Killer Queen

Alltid hyggelig med en hobbypsykolog, Pikachu. Du kan jo sjekke om psykiater enda er en ubeskyttet tittel, da kan du smykke deg med den tittelen i fremtiden.

Kan nok ellers følge mine instinkter av og til, men ikke en gang på noen golfbane. (Kverulerer litt med dem jeg er mest glad i , de vet at det ikke er vondt ment)

Pikachu

over 18 år siden

Pikachu

Og som vanlig skjønner jeg ikke hva du snakker om :) *klem*

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg ler.

Psykiater, en ubeskyttet tittel.

hvorfor i all verden skal han kalle seg det bare fordi han avslører at du bruker flere nicks som prater med seg selv i forumet?

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Se der du:-) Der dukket sannelig (ynkelige)Yngve opp igjen.

Hvis det plager deg at jeg og Killer Queen har en nært "forhold" - stikk og piss.

Queen er ikke kranglefanten, men er ordkløver av dimendsjoner.

Synd for deg at du ikke visste at psykiater i det minste har vært en ubeskyttet tittel.

Tror faktisk psykologen i familien (f. 33) vet dette bedre en en fattigfrans med gulljugl, pels, høyhælte sko, bil eid av banken sammen med hver en kølle.

Vedder vetten min på det. No formue!

Olga

over 18 år siden

Olga

Under Pressure & co: Har ikke du fått advarsler tidligere om å holde deg borte fra forumet? Minnes også at du ble fjernet totalt. Hvorfor respekterer du ikke dette? Dette er ikke en offisiell tjeneste som du har krav på å ha tilgang til.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Ja, det må være tidenes mest saklige innlegg, Under Pressure.

hvor sier jeg at Psykiater ikke er/har vært en ubeskyttet tittel?

hvor i all verden har du fattigfransen med gulljugl, pels, etc. fra? ditt sinn er et spennende kapittel, så hvis du har en søster/bror/alter ego som er psykolog, så har hun/han/det en spennende hverdag i hvertfall.

god bedring. sikker på at det finnes piller som stilner symptomene dine...

lol.. den fikk jeg kjempeklem på....

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Olga - hva kjenner jeg deg fra. Nytt nic? Jeg respekterer, stol på det!

Yngve, fint at du kan le av deg selv neppe andre som gjør det ;-) "den fikk jeg klem på" - Be Jezus hjelpe deg. Guuud for en patetisk type.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

Jeg kan ramse opp mange som ler av meg. for å gjøre det forståelig for deg, så skal jeg gjøre det på din måte:

1. meg
2. meg
3. meg
4. meg
etc.

se. over 4 stykker som ler av meg! det er ikke dårlig. du har jo bare Killer Queen, og det er jo kun 1!

"Guuud for en patetisk type"

lol

Nye Gunnar Bull

over 18 år siden

Nye Gunnar Bull

Haha. Jeg ler også av deg, Yngve. Men det er fordi innlegget var mosj0mt.

TigerLili m/familie er det dessverre bare synd på.

Yngve

over 18 år siden

Yngve

pass deg så du ikke blir patetisk du også....

:O)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Yngve
Hvis zoologisk hage over er normalen, så tror jeg vi skal trives ganske bra med å være patetiske.. :)

Tiger Lili

over 18 år siden

Tiger Lili

Pass Dere. Det er lett å bli Tigermat. Tigeren driter i om dere er patetiske. Smaken er som havhest likevel. Jeg legger dere bare i eddik natten over :-)

Nam,nam (Håper Yngve har glemt fuskepelsen)

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

vulgært må jeg si

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her