Yngve
Jeg jukset på en juletentamen i Norsk på ungdomsskolen.
da hadde vi kollektivt gått sammen og laget jukseark som vi festet med tape bak speilet på dass. hehehehehehe.
læreren lurte fælt på hvorfor så utrolig mange måtte på do under den tentamen.lol.
Jeg jukser på golfbanen rett som det er, for jeg er så distre at jeg teller feil innimellom på selskapsrundene.
Jeg skriver sjelden scorekort, for jeg teller slag, men så spiller jeg alikevel relativt stabilt til hcp også. kan det være at mitt juks ikke er juks alikevel, siden jeg ikke er bedre enn det jeg spiller til uansett?
hmmm. disse moralistiske gåtene.
vel, når jeg spiller konkurranse er selvsagt saken helt annerledes, og dersom noen av mine distre selskapsrunder noen gang skulle medføre at jeg har feilaktig skrevet meg ned, så er det kun meg selv det går ut over, siden jeg da stiller dårligere med færre tildelte slag.
JA, jeg spiller stort sett stableford konkurranser, for det er ca. det eneste som er tilgjengelig for oss tantegolfere med over 10 i hcp..
Jeg har aldri vunnet en stablefordturnering heller, så sandbagger er jeg i hvertfall ikke.
:O)