Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf på TV 2007-2009

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Tidligere i år sikret Canal+ seg rettighetene til ET 2007-2009, Ryder Cup 2008 samt British Open, US open, PGA Championship, Australian Tour og South Africa Tour. Viasat sitter igjen med kun PGA Tour.

Nå har Viasat startet forhandliger med Canal+ for å få samlet all golfen på Viasat. Løsning skal visstnok foreligge snart. Håper dette går i orden. Jeg har nemlig Viasat og ikke Canal+...

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Oi, det er jo gode nyheter!

Og da vil det gå på standard tilgjengelig Sportn, håper jeg?

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Å tro at Viasat skal få tak i golfen fra Canal + er som å tro på julenissen. Grunnen til at Canal + har skaffet seg all denne golfen er nettopp fordi sånne som deg skal gå over fra Viasat til Canal Digital...

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Så da er det vel greit med slike forhåpninger sett utfra hvilken høytid som dukker opp om noen uker....

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Fooore: Hehe den ord-kampen vant du.

jesus maria

over 18 år siden

jesus maria

Sola har ingen av delene, derfor han er bitter... :)

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Sola fortjener ikke julegave heller. Sola er ikke noe snilt barn.

Solskinnsgolferen

over 18 år siden

Solskinnsgolferen

Sola vil bare ikke at dere skal bli skuffet.

Pottis

over 18 år siden

Pottis

Men vi håper, og gleder oss til jul.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Avgjørelsen kommer innen et par uker.

H

over 18 år siden

H

Viasat DK har sendt fra PGA Tour School nå i fire dager på rad.
De kjøper sendinger fra Golf Channel.
Tipper at danskene er hardt inne i forhandlingene med Canal +. De har i alle år sendt mer enn Sverige og mye mer enn Norsk Viasat.
Og Viasat N og SportN driver fortsatt med dustereklamen om HB på PGA Tour. Det året han var der så vi vel to glimt av han og nå blir det ingenting.

jimenez

over 18 år siden

jimenez

Dansk Viasat Sport er aldeles glimrende når det gjelder golf, langt bedre enn den svenske og norske kanalen. Som H skriver, sender de mer fra så godt som alle turneringer enn sine søsterkanaler, de bryter ikke av sendingene for å sende amerikansk fotball i reprise, for å si det slik. Med Anders Hansen inne på PGA Tour - godt gjort, forøvrig! -vil jeg anta at de vil gjøre mye ut av USA-sendingene i året som kommer. For jeg har forstått det slik at USA-Tour'en også i fremtiden blir sendt på Viasat. Problemet for mange av oss med Viasat er at det er noen European Tour-turneringer som er verd å se. Og det er noen Majors som er verd å se. Skulle disse i 2007 gå på Canal +, vil i alle fall jeg sterkt måtte vurdere ytterligere investeringer i parabol og det som ellers behøves.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

Nå er de blitt enige! Se link
http://www.golf.se/extra/news/?module_instance=1&id=73463

Vet ikke helt hva dette vil si for oss med SportN, men man får bare håpe at CanaDigital tilbyr den nye golfkanalen.

haha

over 18 år siden

haha

de som har kjøptg canal + har bæsja på leggen hverfall!

snabela

over 18 år siden

snabela

De store turneringene skal sende via Tv3 og Kanal 6...får man kanal 6 via canaldigital? Noen som vet?

Til haha

over 18 år siden

Til haha

"bæsja på leggen"
hvor gammel er du?
Du har et barnslig språk og et barnslig nick.
Håper mamma kommer og tørker deg og vasker leggen din når du er ferdig på potta.

Og du, jeg kjøpte ikke C+.

Barnslig nick....

over 18 år siden

Barnslig nick....

til til haha.... hva fan har du med hvordan andre prater? DU er vel den barnslige her, OG like barnslig nick...TULLING!

I tillegg refererte han til de som hadde kjøpt C+, og det har jo ikke du, så da kan du vel holde kjeft da??! Møkk i kjeften har du!

haha

over 18 år siden

haha

er bare så driti ut å ha c+ nå.... hahaha

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Det gjenstår å se hva slags tilbud vi får, mulig bestilling vurderes så avgjort herfra!

Til haha

over 18 år siden

Til haha

Jeg har Canal + og har hatt det siden lenge før de sendte golf fra PGA touren. Jeg tenker nok at det var før du ble født... De har for øvrig mange bra barne-tv-kanaler!

Kols

over 18 år siden

Kols

jaja, det finnes flere grunner til å ha canal + enn golf ihvertfall. Sender en god del nulliq-sport der! Og litt voksen sport på kvelden/natta. Forsåvidt ball og køllesport det også... SÅ, mye underholdning, selv om det ikke ble noe golf der...

haha

over 18 år siden

haha

åså? dette er et golfforum og her er det golf som teller....
og i den sammenhengen suger C+ for øyeblikket kraftig!

kølla

over 18 år siden

kølla

Jeg har råd til både canal +, sportN og Tv1000....I motsetning til haha, hvor månedsavgiften på Canal+ er 1/4 del av lommepengene han får fra mamma.

Maverick

over 18 år siden

Maverick

"ha ha" klarer i hvert fall å provosere - festlig!!

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

For kabel-tv kundene som har kjøpt Sport N er Viasat Golf en riktig festlig provokasjon. Sport N har de fått godt betalt for pga fotball og golf. Nå beholder vi vel prisen men må ut med nye stål for å få Viasat Golf.... heftig....

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Man har et par muligheter:
a)å se negativt på dette i og med at man evnt må kjøpe seg til tjenesten
b)å se positivt på dette i og med at man kan kjøpe seg til tjenesten

Jeg velger b) som er mye morsommere enn å sutre!

Yngve

over 18 år siden

Yngve

pøh...... positive folk er det værste jeg vet.....

Passauf

over 18 år siden

Passauf

Til SS; Som narkotika - den første er gratis!

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Passauf - forskjellen er at jg ikke blir hekta på en parabolpakke uten Canal+, uten TV2 og uten en rekke andre bra kanaler bare for å få se golf med AR, Westereng og Flatland som kommentatorer. Da kan jeg heller bruke Tourcast i sofaen, mens jeg ser annen god sport....

våt-krutt

over 18 år siden

våt-krutt

ja,,,,MYE bedre å se på ustabilt Tourcast, som henger minst annenhver gang, og er ALTFOR treigt, enn å se LIVE på tv, og evt, skru ned lyden....

Det er vel superkommentatorer på Tourcast, bytheway??? Tulling...

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

våt-krutt, jeg kaster ikke vekk tid på å kommentere innlegg fra en som ikke kan lese eller skrive...

våt-kurttt.....

over 18 år siden

våt-kurttt.....

hehe, hva gjorde du akkurat nå da?? hihihihi

Hen Bogan

over 18 år siden

Hen Bogan

våte kurt klarer ikke å skrive sitt eget navn riktig en gang. FrP velger med komplekser er min analyse.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her