Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Useriøse runder

Martin Enger

over 24 år siden

Martin Enger

Jeg la til min store forundring i dag merke til at det var spilt en runde på Kjekstad golkklubbs eminente bane, og resultatet var 63 slag, eller fire under par. Nysgjerrig som jeg er sjekket jeg scorekortet tilhørende denne runden, og fant ut at det var en «useriøs» runde, hvor flere av hullene var registrert med 0 slag.

Spørsmålet mitt er da: hvem er det som legger inn slike runder, og hva gjør webmaster med slike runder som blir lagt inn?

Med vennlig hilsen Martin Enger

Runar Nyrud

over 24 år siden

Runar Nyrud

Jeg regner med at webmaster sletter runden og sender en e-mail til vedkommende som ber han å huske å slette "test av systemet" runde. Det hadde vel også vært en ide å gjøre det "ulovlig" å registrere 0 slag... :-)

Jarle M (Webmaster)

over 24 år siden

Jarle M (Webmaster)

Jeg har nå vært inne å slettet noen runder som tydeligvis er fiktive runder. Alle er tydeligvis ikke klar over at testrunder også vil vises på Topp 20 listen. Enten det, eller så er det motsatt. Noen liker kanskje å se navnet sitt på denne listen??? Det oppfordres til å være seriøse på denne tjenesten, ihvertfall når det gjelder topp 20 listen. Blir det bare tull så har den ingen hensikt og vil bli fjernet.

Det er ingting i veien for å teste systemet ved å registrere fiktive runder, men vær vennlig og huske å slette disse hvis de er såkalte "superrunder" slik at de ikke vises på topp 20 listen.

Idet jeg skriver dette kom jeg på å kanskje lage en avhukningsboks hvor man får anledning til å krysse av hvis man ønsker at runden ikke skal være synlig for andre. Det kan også nemlig være at noen ikke ønsker at de skal være synlige, uansett.

Runar, jeg skal være ærlig å si at jeg trodde det var umulig å registrere null slag. Dette ble det testet på, men tydeligvis ikke grundig nok. Jeg må se nærmere på det...

I tillegg kan det samtidig nevnes at noen fortsatt savner norske baner som ikke ligger inne i baneregisteret. Det dreier seg om 7-8 baner som vi ikke har lyktes å få tak i baneverdiene på. Det jobbes med saken....

Og til de som leser dette:
Det jobbes kontinuerlig med nye finesser og statistikk på sidene. Brukerne kommer stadig med ønsker og disse skal i stor grad bli fulgt opp. Dette har mye med kurver på utvikling å gjøre.

Det ble mere tidkrevende jobb en forutsatt på disse sidene, men sesongen er fortsatt ung og spillutvikling over tid haster det forsåvidt ikke så voldsomt med, men det skal uansett komme så fort som mulig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her