Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grand cayman

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Skal på cruise i mars, og får noen dager på Grand cayman. Har vært der før golf feberen tok meg, og fant plassen temmelig kjedelig.

Noen som vet om det finnes golfbaner der og om det evt. går an å leie utstyr?

Red Stripe

over 18 år siden

Red Stripe

http://www.grandcaymanisland.info/grandcaymangolf/

Slik Jack Niclaus banen var satt opp - stort sett par 3 og korte par 4 hull var jeg ikke imponert, litt kjedelig. Hadde vært bedre med to runder 9 hull ordenlig bane. De har bare 9 hull egentlig, men har bygd ekstra greener og tees for å lage 18 korte, litt kaos og bakom. Forholdene var derimot gode.

Med solen i senit og kalde red stripes slet jeg allikevel igjennom :-) før jeg måtte tilbake til boblebadet på båten. Pass deg så du ikke kjører golfbilen i elven på hull 16, gode menn har gjort det før deg. Men slapp av, du får i så tilfelle en ny uten kostnad.

Køller kan leies, jeg for min del fikk et par splitter nye callaway som jeg måtte hjelpe til å ta av plasten på for å rekke starttiden.

Klubbhusets litt blasserte og sedate gjester anbefalte linksbanen fremfor denne. 18 hull "championship course".

Spiller du 5 runder der nede, med kølleleie og bil, er du omtrent i gaten årskontingenten til Larvik, som du kritiserer.

God tur

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Takk for svar Red Stripe.

Spesielt takk for tipset ang. bilen på hull 16 (klarer å gjøre alt feil).

For en gangs skyld kan man nok kaste bort en Larvikkontigent for å slippe å kjede seg :-)

cayman

over 18 år siden

cayman

Cayman + golf
Da ringer en bjelle hos meg. "Caymangolf" er en egen type golf med baller som ikke går så langt. Dette fikk jeg bekreftet da jeg så på hjemmesiden til banen (Jack Niclaus).
Det blir selvfølgelig vanskelig å vite nøyaktig hvor langt jernene går med caymanballer.

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Takk Cayman.

Får prøve ballene på drivingrangen først, så får jeg kanskje litt peiling :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her