Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Damegolf

Under Pressure

over 18 år siden

Under Pressure

Skumleste Ladies Q - school, og har fått intrykk at det for det meste er menn som er brukere av debattforumet.(?)

Det virker også som flere er veeeldig opptatt av sporten, da burde det vel være ett fett om det er damer eller herrer som spiller. Det jeg har erfart, er det mest menn på golfbanen, men sporten er jo ganske femi.

Den maco delen er vel at herrer gjennomsnittlig slår lengre, ellers er jo ikke dropping, putting, leting etter ball osv. spesielt mannlig.

Damehåndball er vel like intersant som herrefotball og omvendt. Klart det er gøy å følge med de beste (norske). Heldigvis er ikke golf en snobbesport lenger, så de fleste har råd til å la de av sine barn som har interessen få spille.

Om ikke så lenge, vil jeg anta at vi har mange flinke spillere, uansett kjønn. I tillegg til dem vi har nå.

Vil du prioritere å se på golfturneringer fordi det er gutter/menn, eller betyr det mindre om det er dame eller herre tevling ?

Henke

over 18 år siden

Henke

Bare et par ting som blir misforstått:

Herrefotball er interessant. Herrehåndball er interessant. Damefotball er ikke interessant. Damehåndball er enda mindre interessant.

Jeg tror nok ingen av debattantene i den nevnte tråden er ute etter å se menn spille golf. De vil se golf som fascinerer dem og inspirerer dem. Det finner de desverre ikke i damegolf. Fordi nivået er for lavt - for nært dem selv. Høyere, ja ofte, men ikke høyt nok. Så også med damefotball og -håndball.

Når jeg går på konsert vil jeg ikke høre folk som spiller og synger surt. Da kunne jeg gjort det selv.

Under pressure

over 18 år siden

Under pressure

Oi da, Henke!

Jeg pleier å misforstå, men at det stod så ille til med meg, ligger altfor høyt til at jeg kan fatte å begripe sådan.

Facinerende golf kan jeg nok ane hva er, ser på tv en gang i blant.

Si ifra om du skal spille og synge, så får du ihvertfall en uvitende fornøyd tilhører:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her