Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grimstad GK

undrende

over 18 år siden

undrende

Jeg er en av de som registrer alle rundene mine her inne på Scangolf og lurer egentlig på hva slags bane Grimstad er ?

Ser at en har toppet alle lister her inne de siste årene med scorer fra denne banen, er det en fullverdig bane ?

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Banen er veldig lett og har ikke så mange hindringer i spill. Bitte små greener som kan by på utfordringer, men rimelig greit å score bra der. Har du 15 i handicap i Grimstad tipper jeg man spiller på 18-19-20 på andre baner.

Jørgen

over 18 år siden

Jørgen

Men Grimstad holder på å bygge ut en fullverdig 9-hulls nå. De har også prosjektert 9 hull til.

Ellers så ligger banen klimatisk veldig gunstig til, så de åpner tidlig, og stenger seint.

Skrens Petrus

over 18 år siden

Skrens Petrus

Da har jeg spilt min første utendørs Desemberturnering i golf noensinne. Lørdag 2.desember stilte jeg og 28 andre spillesugne golfere opp i turnering på Grimstad golfklubbs bane på gode sommergreener. Johann Gudjonsson spilte best denne dagen...-5 og nettoscore på -1. Det var en nettoslagturnering, med premier for de beste, samt nærmest pinnen på 2 av hullene og lengste drive på et hull. I tillegg var det premiering for beste siste 9 hull netto.

Morsomt initiativ og mange fornøyde golfere etter en fin dag på golfbanen i desember. Det er ikke ofte man kan gjøre dette her i Norge. Det var første gang i løpet av de 18 år jeg har spilt golf som jeg har kunnet spille utendørs på sommergreener i desember.

Petter F.

over 18 år siden

Petter F.

Flott tiltak dette. Banen var like fin og grønn som midt i august. Greenene var overraskende bra og stemingen var utrolig god. TVen var på plass med fint innslag på sportsnyhetene samt fine oppslag i lokal avisene. Sommergreener er viktig når det ikke er frost, og er vi heldige med været så varer det lenge enda. Vintergreener kommer med frosten for så å fjernes igjen når forholdene tilsier dette. Kanskje blir det flere turneringer i tiden fremover. Hvorfor ikke nyttårsgolf? Kjenner jeg unge Mørland rett så sponser han gjerne en turnering eller to til.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her