Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva er det med herre-Touren i Korea?

Peder Vannklosett

over 18 år siden

Peder Vannklosett

Sitat fra VG etter at Wie gikk 17 over på to runder og ikke klarte cuten:

"17 år gamle Wie som var den første som klarte cuten i en herreturnering på 60 år i Sør-Korea i mai, har fortsatt til gode å vinne en turnering på LPGA-turen."

Må jammen være kjedelig med turneringer hvor kune én spiller har klart cuten på 60 år!!!!!!!

Ensom vet

over 18 år siden

Ensom vet

Bra Peder.....du følge med du.........men skjønner ikke noe. Det er snakk om en dame som klarte cutten i en herreturnering i Korea. Det er 60 gutter som klarer cut hver gang........OK?

Air

over 18 år siden

Air

Peder Vannklosett - Ensom vet: 1-0!

Lake Placid

over 18 år siden

Lake Placid

jepp!! 1-0 til PVK

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Jeg vil kalle det 0-0.
Idiotinnlegg fra PVK med svar fra EV utfra en misforståelse.

Torturisten

over 18 år siden

Torturisten

Nesten som det burde stå PVK- "Resten" 5- 0. Så langt har jo han fått 5 stk til å "svare". Meg innkludert *lol*

Erik

over 18 år siden

Erik

Da sier vi 6-0 da!!

Peder Vannklosett

over 18 år siden

Peder Vannklosett

Nææææ-æhh... Er det sant Ensom vet?

Er det det det betyr altså? Jeg syntes det var litt rart at ingen hadde klart cuten på 60 år skjønner du! Men det er jo det VG skrev. Takk for at du oppklarte det! Så det er 60 gutter som klarer cutten hver gang? Ingen flere? Eller færre? Hva om flere piker også klarer cuten da? Blir det fortsatt 60 herrer som får spille videre? Jeg tror nesten jeg tviler litt på deg jeg Ensom! Hva er det forresten Ensom egentlig vet?

ensom vet

over 18 år siden

ensom vet

ensom vet svært lite ifølge mannen min.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her