Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kampanje for å få Aalbu til å bli

HenrikFan

over 18 år siden

HenrikFan

Kjære Jan-Erik Aalbu!

Bli i golfforbundet!
Du gjør en kjempejobb, og er sterkt ønsket videre!

De som er uenig kan skrive under et annet innlegg.

Facit

over 18 år siden

Facit

Second that! Mannen har utvilsomt hatt en viktig rolle i norsk golf det siste året. Han har satt toppidretten i system og skaffet midler til dette.

Aalbu har fortsatt en jobb å gjøre for å videreføre det fine arbeidet som er satt i gang.

Klanen

over 18 år siden

Klanen

Ja, vennligst bli i NGF, og spar Enga!

fred

over 18 år siden

fred

Hva tenker dere med folkens?? her snakker vi om mannen som ikke fikk meldt på HB PGA kvalet...... og jo han har minst like mye skyld som Eliot. Nå my NGF få noen som kan noe om golf, og ikke ski hoppere. Tenk på hvor mye penger NGF har brukt på han. Fram og tilbake til USA for å hjelpe HB, klarer ikke en gang å melde på HB kvalet. MANNEN KAN JO INGENTIG OM GOLF

Sam Arve

over 18 år siden

Sam Arve

Fred er en idiot. Sier ikke mer.

anonym

over 18 år siden

anonym

fred, du er rimelig dårlig oppdatert.
Agenten i Sverige var ansvarlig.
Henrik ringte agenten en uke før fristen gikk ut og fikk bekreftelse at alt var under kontroll.

Hvordan i heiteste huleste skulle Aalbu kunne forhindre dette?
Dessuten har det der ingenting med jobben til Aalbu å gjøre, da hadde vel ikke Henrik trengt en agent. Aalbu er jo ikke agent for HB, kun teamsjef og motivator, get real fred.

fred

over 18 år siden

fred

Hva har Aalbu gjort som er så bra da??

Smilende Sam

over 18 år siden

Smilende Sam

Aalbu bør bli. Punktum.

Pedro Dimas

over 18 år siden

Pedro Dimas

Bli hos oss Aalbu...

Du gjør en kjempejobb! Alle i toppen av golf i Norge vil ha deg her... Drit i disse "besserwisserne" på slike forumer som dette som vil ha deg bort, de har ikke peiling på hva Toppidrett betyr, det vet du!

Likegyldig

over 18 år siden

Likegyldig

Aalbu kan bli eller Aalbu kan dra.
Hverken det ene eller det andre har noen som hlest betydning for meg.
Det eneste jeg bryr meg om er at medlemsavgiften i hjemmeklubben min ikke stiger altfor mye.

Snappy

over 18 år siden

Snappy

Vil Aalbu skifte jobb får han vel bare gjøre det.. Det finnes andre som kan ta over jobben hans. Om han snakker engelsk eller norsk spiller nok ingen rolle, så det er mye å velge mellom. BAre det ikke blir manageren til HB, så går det nok bra skal dere se.

Vi er alle horer og tar den jobben som gir best betalt og interessante arbeidsoppgaver.

Til HenrikFan:

Trodde du hadde skiftete nick til TageFan ;)

Flipper

over 18 år siden

Flipper

Stikk til VIF.

H

over 18 år siden

H

Fyren har peiling og har fått til mye.

Men, hvis han forlater skuta nå beviser han bare at han ikke har "hjerte" for golfen.
Så hvis han stikker nå er det nok det som er best for Norsk golf.
Selv om det er en jobb så bør han ha litt mer langsiktighet enn han hittil har bevist.

Flucker

over 18 år siden

Flucker

Det er fint dere tar dere av å være golfpoliti i Norge. Hva i all verden skulle vi gjort uten bedreviterne ...

Dere har nok full innsyn i saken, og jeg er sikker på at Aalbu ikke er i stand til å ta denne beslutningen selv. Bra dere hjelper til.

Stud

over 18 år siden

Stud

Who gives a crap anyway, what he do...

Mm

over 18 år siden

Mm

I do
You do
he/she/it does

Ser at Vålerenga ikke er så happy for at han plutselig kom inn i bildet.

Mange misliker Aalbu

over 18 år siden

Mange misliker Aalbu

har ikke hørt om noen idrettsledere (bortsett fra kanskje Teitur Thordarson) som har fått så mye pepper i så mange jobber på rad.
Lurer på hvorfor noen få personer i Vålerenga prøver å trekke han inn til stor motstand fra resten.
Her er det noe muffens under bordet, det er jeg bombesikker på.
Og hvorfor kjemper ikke golfforbundet fopr å beholde han.
Det vil alltid være urolig rundt Aalbu.

kuuuuk

over 18 år siden

kuuuuk

Vil han gå så får han gå. Er opp til han. HAn gjorde en fin jobb i forhold til å få i gang GB igjen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her